Gå til innhold

Nyttårsaften alene i år ?


Anders42

Anbefalte innlegg

For første gang har jeg ingen planer på nyttårsaften , har et ganske ferskt brudd bak meg , og dattern min er med venner(hun er 20) , lite familie ellers.. For ikke å snakke om venner. Tror de fleste skal ha familiegreier.

Kom plutselig til å tenke på dette i dag, hva i alle dager skal jeg gjøre? Det er jo rimelig kjipt å sitte der alene på nyttårsaften mens alle folk har det koselig med god mat og samvær.

Kanskje det bare er å pakke sekken og dra på ei hytte langt oppe i fjellet?

Noen fler som funderer på dette for tiden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at jeg blir alene på nyttårsaften jeg også. Reiser ikke fra hunden min alene midt i alle rakettene!
Hvorfor kan du ikke være med venner, selv om du er singel nå? MÅ man være par for å bli invitert i selskap? Kan ikke du invitere noen til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyttårsaften for meg en filmkveld med digg mat hvor jeg bare kan velte meg rundt i sofaen å virkelig kose meg :) gidder ikke å være med på sprenging av penger eller flatfyll :P



Anonymous poster hash: f93f7...580
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg blir alene på nyttårsaften jeg også. Reiser ikke fra hunden min alene midt i alle rakettene!

Hvorfor kan du ikke være med venner, selv om du er singel nå? MÅ man være par for å bli invitert i selskap? Kan ikke du invitere noen til deg?

Dette.

Anonymous poster hash: a6f6d...5d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært alene på nyttårsaften mange ganger, og har alltid kost meg. Tar frem en flaske vin, lager god mat, har godis og ser på film. Bare koselig :)



Anonymous poster hash: 2a918...e60
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ man være par for å bli invitert i selskap? Kan ikke du invitere noen til deg?

Jeg kan love deg at invitasjonene er færre når man snart er den eneste single igjen. På nyttårsaften pleier det å dukke opp en middag å gå i, men til vanlig er det håpløst. Det er visst bare parmiddager som gjelder, som om jeg ikke er like sjarmerende og godt selskap selv om jeg ikke drasser med meg en person til. Har aldri forsøkt med på noen med type eller skapt kjipe situasjoner, så det er nok ikke derfor heller. Men venene skal stort sett finne på ting med samboerens eller konas venninner og deres menn. Skal de finne på noe med meg, vil de ha en guttekveld med øl og pizza. Blir ikke lett å treffe nye folk på den måten. Bortsett fra når det er fyllefest, for da er jo både jeg og alle andre invitert.

Sikkert noen som møter dette problemet på nyttårsaften også.

Anonymous poster hash: d28c3...e7a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være alene på nyttårsaften anser jeg ikke som et stort problem. Julaften ville vært trasig, men nyttårsaften er ikke noen veldig spesiell kveld for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nyttårsaften er best å feire alene, jeg! Kjøp inn noe skikkelig god mat, få tak i ynglingsfilmene dine (går sinnssykt lite gøy på TVen på nyttårsaften..) og noe god drikke og kos deg så godt du bare kan :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brusmaskin

For første gang har jeg ingen planer på nyttårsaften , har et ganske ferskt brudd bak meg , og dattern min er med venner(hun er 20) , lite familie ellers.. For ikke å snakke om venner. Tror de fleste skal ha familiegreier.Kom plutselig til å tenke på dette i dag, hva i alle dager skal jeg gjøre? Det er jo rimelig kjipt å sitte der alene på nyttårsaften mens alle folk har det koselig med god mat og samvær.Kanskje det bare er å pakke sekken og dra på ei hytte langt oppe i fjellet?Noen fler som funderer på dette for tiden?

Blir vel ikke noe mindre kjipt av å sitte på fjellet?

Kan du ikke selv invitere noen?

Uansett, egentlig er det ikke verre å sitte alene denne dagen enn andre dager (så lenge du ikke alltid sitter alene slik mange virkelig ensomme gjør). Det gjelder bare å ikke lulle seg inn i illusjonen om at det er så stusselig.

For meg er nyttårsaften alene en stor drøm, slippe alt maset, men slipper ikke unna så lett før ungene blir større.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang har jeg ingen planer på nyttårsaften , har et ganske ferskt brudd bak meg , og dattern min er med venner(hun er 20) , lite familie ellers.. For ikke å snakke om venner. Tror de fleste skal ha familiegreier.

Kom plutselig til å tenke på dette i dag, hva i alle dager skal jeg gjøre? Det er jo rimelig kjipt å sitte der alene på nyttårsaften mens alle folk har det koselig med god mat og samvær.

Kanskje det bare er å pakke sekken og dra på ei hytte langt oppe i fjellet?

Noen fler som funderer på dette for tiden?

For min del er ikke nyttårsaften noe særlig spennende. Jeg har meldt meg på frivillig arbeid i julen og nytt år og skal kose meg med det selv om jeg har en god stor familie og feire med^^. Det er også en måte personer kan slippe å være alene for de som er det og for de som vil hjelpe til.

Anonymous poster hash: 5ade8...d2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg sitter heller alene med god mat og en god film eller bok enn å feste stort med masse folk jeg ikke kjenner.

Det trenger ikke bli stusselig hvis man forbereder seg godt og er innstilt på det. Har feiret flere nyttårsaftener alene og kost meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også feiret flere nyttårsaftner alene, og det verste med det er i grunn at folk spør om det ikke er kjipt :P

Som de andre sier, god mat, vin, en god film og raketter fra balkongen ved midnatt. Og det pleier alltid å dukke opp veldig hyggelige "vi som feirer nyttår alene"-tråder her på KG :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20 år gammel, og blir alene på nyttårsaften i år. Var syk i mange år, og har gått på videregående i utlandet. De jeg kjenner her i norge har sine venner ifra før, og det føles som en uting å trenge seg på dem. Begynte på universitetet nå i høst, og har fått en del venner, men de har igjen sine vennegjenger ifra før, så det føles dumt å trenge seg på de.

Tror nok jeg blir å ta 1 sovetablett slik at jeg slipper å sitte med vonde følelser. Så kan jeg våkne opp til friskt mot neste dag.



Anonymous poster hash: 2e247...42f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Er 20 år gammel, og blir alene på nyttårsaften i år. Var syk i mange år, og har gått på videregående i utlandet. De jeg kjenner her i norge har sine venner ifra før, og det føles som en uting å trenge seg på dem. Begynte på universitetet nå i høst, og har fått en del venner, men de har igjen sine vennegjenger ifra før, så det føles dumt å trenge seg på de.

Tror nok jeg blir å ta 1 sovetablett slik at jeg slipper å sitte med vonde følelser. Så kan jeg våkne opp til friskt mot neste dag.

Anonymous poster hash: 2e247...42f

Hvilken by bor du i?

Endret av Jon blund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir alene både på jule- og nyttårsaften. Men det er selvvalgt. Har hatt et jævlig år ellers og er ganske sliten av alt. Uansett blir det mye god mat, vin, stearinlys og film. På nyttårsaften skal jeg ha selskap av en hund :)



Anonymous poster hash: 5dab0...89a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nyttårsaften blir tilbragt hjemme med en som er skuddredd og to som er urimelig nysgjerrige (pusene mine).

Så det blir litt god mat, litt godt drikke, en bok eller en bra film kanskje, og alt i alt en helt ok kveld :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange år siden jeg var i noe selskap på Nyttårsaften. Synes det er oppskrytt! Nyttårsaften er bare en dato, som julaften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...