Gå til innhold

Hvor mange har lyst på kjæreste her


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke ha kjæreste.

Skulle gjerne hatt noen som kan elske meg for den jeg er, og ikke bare svikter meg..

Er du dumpa? :hug:



Anonymous poster hash: b449e...c8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke ha kjæreste.

Er du dumpa? :hug:

Anonymous poster hash: b449e...c8c

Har bare opplevd utroskap, blitt dumpa etter en liten stund, eller vert med noen som har kjæreste fra før som jeg ikke visste om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange her har lyst på kjæreste her?. Og hvorfor har du ikke en?. Og hvor kommer du fra?

Anonymous poster hash: 49df7...561

Hvor mange her har lyst på kjæreste her?

- Jeg har lyst på kjæreste, familie og alt det der.

Hvorfor har du ikke en?

- Jeg sliter med depresjon, og angst. Jeg velger derfor å leve alene for å få det bra med meg selv først.

Hvor kommer du fra?

- Oslo.

Anonymous poster hash: 729a3...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjærestejente og håper jeg finner en jeg kan dele resten av livet sammen med, men trives godt aleine også. Har barn fra før og dater om dagen, men vet ikke hvor vi står enda. Stresser iallefall ikke og det skal føles bra/rett om jeg går inn i et nytt forhold igjen.

Anonymous poster hash: 91990...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på kjærste, men jeg vil ikke ha hvem som helst. Jeg vil ha en spesiell mann :) Håper det går i boks snart :)

Bor på Østlandet.



Anonymous poster hash: d3721...9cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange her har lyst på kjæreste her?

Klarer meg fint som singel, men sier ikke nei til en sånn kjæreste som alle prater så mye om.

Og hvorfor har du ikke en?

De selges ikke i butikker (hvertfall ikke de som har sjel, et hjerte og en fin personlighet) og de vokser heller ikke på trær så da er det vanskelig å finne noen...

Og hvor kommer du fra?

Oslo-ish

Endret av Doge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvor mange her har lyst på kjæreste her?. Og hvorfor har du ikke en?. Og hvor kommer du fra?

Anonymous poster hash: 49df7...561

Mener du her på KG?

1. Det er noen menn jeg kunne tenke meg å bli kjent med

2. Jeg er ikke en "ute på byen"-person, og de sjarmerende unge menn som betjener kassaapparatene i forskjellige butikker, må jeg nøye med å snakke hyggelig med, med et glimt i øyet, når det faller seg sånn. Livet er ikke så lett når man ikke er ung :grine:

3. Jeg bor i en by

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på om jeg har lyst på kjæreste. Savner det å ha noen, selvfølgelig. Men ikke nok til å ta initiativ, noe som koster meg noen muligheter, tror jeg. Men de var jo gratis. :P Har ikke så mye tid til overs for tiden uansett.

Endret av guttemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Danneskjöld

Jeg har aldri hatt et uttalt mål om å få meg kjæreste, men har nå møtt en jente jeg er veldig sjarmert av og som jeg tror kunne vært en fin kjæreste for meg. Kanskje er hun mitt livs kjærlighet.

Men hun har visst en kjæreste fra før av.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på kjæreste. Har ikke funnet noen. :sukk: Kommer fra Oslo.

JEG ER SINGEL FORDI ARAGORN FINNES IKKE IRL.

Hverken Lucius Malfoy, Thranduil eller Severus Snape finnes heller irl. :cry3:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange her har lyst på kjæreste her?

Kunne godt hatt en, men trives bra som singel og. Er vel helst på søndager jeg skulle hatt type, resten av uka har jeg det fint uten.

Og hvorfor har du ikke en?

Er ikke interessert i noen, og har ikke lyst til å ta til takke med en jeg ikke ser for meg en framtid med kidz osv med. Har sannsynligvis latterlig høye krav.

Og hvor kommer du fra?

Sør i Norge

Kresen altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Ja. Ikke tøff nok, problemer med angst pga mobbing, studerer til master og har ikke nok penger :( . Bergen.

Trenger ikke alltid penger for at for å gå på date, og hadde det vært opp til meg så hadde jeg spandert uansett;). Tøft at du studere til master. hva som?.

Angst er jo et litt annet problem da, ikke alltid like lett. Men er mulig å presse seg gjennom det også slike en venninne av meg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sitrondrops

Jeg har lyst på kjæreste etterhvert, akkurat nå synes jeg det er deilig å være singel. Synes det er greit å sitte litt på gjerdet og se på alle de flotte mennene som finnes.

Har ikke kjæreste fordi vi nylig gjorde det slutt og jeg har ikke lyst til å gå inn i noe enda da jeg har vært i forhold nesten sammenhengende de siste ti årene.

Jeg kommer fra et sted i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36. Reiste ut for å studere og ble her da jeg trives bra, har et stort nettverk og været er bedre enn i Norge.

Smak og behag, vet du. Selv ville jeg gitt høyrearmen min for snø og kulde året rundt.

Anonymous poster hash: 8d440...44c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange her har lyst på kjæreste her?

Ja, jeg tror iallefall det.

Hvorfor har du ikke en?

Fordi jeg er merkelig, sjenert og har et utseende som ikke appellerer til så mange kvinner. Har heller ikke så mange egnede arenaer å treffe folk på.

Hvor kommer du fra?

Bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å savne en nå ja.

Men som deltidsmor til 2 så vet jeg at det ikke er så attraktivt hos de fleste menn. 😁

Så derfor er jeg singel! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...