Gå til innhold

Er avvisningen tydelig nok?


Changes

Anbefalte innlegg

Du lurer på om avvisningen din var tydelig nok, men er samtidig snurt fordi han ikke svarer deg? Den synes jeg var....spesiell.

Naah..... Tenker litt mer generelt ....spesielt da vi har snakket sammen hverdag.....I dette tilfellet er det meg som ikke er interessert i å fortsette, men hva med tilfellet hvor mannen ikke er interessert lengre...fortelle han det eller pleier folk bare å forsvinne???

Mem kan høre nu at det er normalt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naah..... Tenker litt mer generelt ....spesielt da vi har snakket sammen hverdag.....I dette tilfellet er det meg som ikke er interessert i å fortsette, men hva med tilfellet hvor mannen ikke er interessert lengre...fortelle han det eller pleier folk bare å forsvinne???

Mem kan høre nu at det er normalt.......

Men ok, overskriften var ikke så godt gjennomtenkt......men tror jeg har fått svaret på mitt spm... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var unødvendig av deg å "avvise" han så lenge han ikke hadde spurt om å møte deg igjen. Det kan hende han ikke hadde lyst å møte deg igjen, og da blir det litt teit når det kommer dalende inn en "avvisning". Om det var meg som ble "avvist" av en mann jeg ikke hadde spurt om å møte igjen, så hadde jeg tenkt: "Ha ha, hvem tror han at han er." Og jeg ville kanskje ikke giddet å svare.



Anonymous poster hash: 442ed...20b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var unødvendig av deg å "avvise" han så lenge han ikke hadde spurt om å møte deg igjen. Det kan hende han ikke hadde lyst å møte deg igjen, og da blir det litt teit når det kommer dalende inn en "avvisning". Om det var meg som ble "avvist" av en mann jeg ikke hadde spurt om å møte igjen, så hadde jeg tenkt: "Ha ha, hvem tror han at han er." Og jeg ville kanskje ikke giddet å svare.

Anonymous poster hash: 442ed...20b

Støtter denne! Jeg hadde nærmest følt det ydmykende å bli 'avvist' av en jeg ikke likte.

Anonymous poster hash: bb9c2...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter denne! Jeg hadde nærmest følt det ydmykende å bli 'avvist' av en jeg ikke likte.

Anonymous poster hash: bb9c2...75e

Ja men da burde han være glad, at det var meg der brøt isen, hvis han nu også syntes det ikke var noe kjemi ved møtet...

Det var jo ikke en direkte avvisning heller..... Sa han fortjener en det er bedre enn meg....

Blir han fornærmet av dette så syns jeg at han overreagerer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Danneskjöld

Jeg synes trådstarter får ufortjent mye tyn, men kanskje hun ikke har den kyniske bruk-og-kast mentaliteten som mange i dag har?

Jeg antar at selv om de har møttes bare en gang, så føler hun at de har hatt såpass mye kontakt at en avslutning er på sin plass.

Har selv vært på rundt fem Tinder-treff for noen uker tilbake. Følte ingen kjemi og jeg antar det var gjensidig. Kun en av disse sendte meg en melding i etterkant om at det hadde vært koselig. Jeg svarte høflig tilbake og så døde det ut.

Ingen av de andre sendte jeg melding til (og fikk heller ikke) av den grunn at vi hadde utvekslet toppen 10-15 meldinger før vi møttes og jeg følte at vi hadde null forpliktelser til hverandre. Hadde vi imidlertid hatt mer kontakt forut og kanskje møttes mer enn en gang, så hadde jeg nok selv gitt eller satt pris på en avslutning om det ikke ble noe mer.

Og ja, jeg hadde svart på en avvisning. Det har jeg i hvert fall gjort de gangene jeg har fått det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...