Gå til innhold

Menn som er hard to get


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan får man dem på kroken. Jeg vet han har et godt øye til meg, men jeg tror han har blitt skremt tidligere av eksen sin og er ikke i forhold lenge av gangen. Jeg SKAL ha denne mannen og få til et seriøst forhold med han, hvordan går jeg frem?

Anonymous poster hash: 64c0b...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan får man dem på kroken. Jeg vet han har et godt øye til meg, men jeg tror han har blitt skremt tidligere av eksen sin og er ikke i forhold lenge av gangen. Jeg SKAL ha denne mannen og få til et seriøst forhold med han, hvordan går jeg frem?

Anonymous poster hash: 64c0b...20e

Haha, åååh. har samme følelse! Vil gjerne ha tips jeg også! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon… har nemlig bestemt meg for å kapre han. Han viser interesse, men samtidig ganske tilbakeholden.



Anonymous poster hash: 1284c...833
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man dem på kroken. Jeg vet han har et godt øye til meg, men jeg tror han har blitt skremt tidligere av eksen sin og er ikke i forhold lenge av gangen. Jeg SKAL ha denne mannen og få til et seriøst forhold med han, hvordan går jeg frem?

Anonymous poster hash: 64c0b...20e

Det er dine holdninger som er skremmende her. SKAL HA? Ikke skyld på eksen...

Ps. ser at det er 3 i samme situasjon, hadde vært spennende om dere egentlig jakter på samme mann. :fnise:

Lykke til å få til et seriøst forhold med en som ikke er i forhold lenge om gangen.

Anonymous poster hash: f2cb9...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dine holdninger som er skremmende her. SKAL HA? Ikke skyld på eksen...Ps. ser at det er 3 i samme situasjon, hadde vært spennende om dere egentlig jakter på samme mann. :fnise: Lykke til å få til et seriøst forhold med en som ikke er i forhold lenge om gangen. Anonymous poster hash: f2cb9...cfd

hold kjeft

Anonymous poster hash: 64c0b...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen tro på dette. Det dummeste du kan gjøre er å begynne et prosjekt for å få noen.

Er det dere to så blir det dere to, men det krever en del egeninnsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg er en slik mann. Du må være tålmodig og langsiktig. Vær søt og hyggelig og deg selv. Poenget er å vinne tillit. Det tar tid, veldig lang tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en slik mann. Du må være tålmodig og langsiktig. Vær søt og hyggelig og deg selv. Poenget er å vinne tillit. Det tar tid, veldig lang tid!

Antar det kan være deg hun faktisk snakker om, slik du bitcher om det hele tia:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var venn med mannen min i årevis før jeg klarte å lure ham til sengs ;)

Tålmodighet, tålmodighet og mer tålmodighet - og for all del, dropp alt drama og ikke gjør deg vanskelig selv.



Anonymous poster hash: b811a...60b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var venn med mannen min i årevis før jeg klarte å lure ham til sengs ;)

Tålmodighet, tålmodighet og mer tålmodighet - og for all del, dropp alt drama og ikke gjør deg vanskelig selv.

Anonymous poster hash: b811a...60b

Hadde du likt ham i hemmelighet fram til da? Og hva med han? Ble han plutselig bare tiltrukket av deg?

Spør fordi jeg håper å få til noe lignende selv..

Anonymous poster hash: cde98...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du likt ham i hemmelighet fram til da? Og hva med han? Ble han plutselig bare tiltrukket av deg?

Spør fordi jeg håper å få til noe lignende selv..

Anonymous poster hash: cde98...5b6

Jeg hadde likt ham nesten hele tiden, men ikke "i hemmelighet", både han og alle felles venner var nok ganske inneforstått med det, men han mente at han ikke hadde tid til kjæreste og jeg var uansett ikke typen hans.

Jeg benyttet anledningen da vi feiret en spesiell begivenhet sammen til å invitere meg med ham hjem, og da havnet vi til sengs sammen. Passet på å være tilgjengelig men ikke klengete etter det, og etter et par måneder med litt sporadisk kontakt fant han ut at han virkelig ville ha meg.

Så nå er vi gift og har barn og ser frem til å bli gamle sammen.

Anonymous poster hash: b811a...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forsøke å forklare litt hva jeg selv tenker, jeg er jo blitt fortalt en del ganger at jeg er "treg" på å oppfatte hint osv.

Poenget er ikke at jeg ikke oppfatter hint, men at jeg ønsker å føle meg trygg på at dette ikke bare er et blaff, det er tungt å gå helhjertet inn i noe for så å kræsjlande en stund etterpå.

Dersom det er en dame jeg virkelig ser på som jeg vil satse på så er jeg nok ganske tilbakeholden for å ikke gjøre noe overilt i starten.

Er det derimot bare ei jeg har lyst til å høvle over i nødens stund så er ikke jeg heller vanskelig å "få på kroken".

Men som noen skriver oppi her , vær deg selv, ikke vær desperat og masete, vis at du bryr deg om han og fortell om hva du føler . UNNGÅ å bli brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan forsøke å forklare litt hva jeg selv tenker, jeg er jo blitt fortalt en del ganger at jeg er "treg" på å oppfatte hint osv.

Poenget er ikke at jeg ikke oppfatter hint, men at jeg ønsker å føle meg trygg på at dette ikke bare er et blaff, det er tungt å gå helhjertet inn i noe for så å kræsjlande en stund etterpå.

Dersom det er en dame jeg virkelig ser på som jeg vil satse på så er jeg nok ganske tilbakeholden for å ikke gjøre noe overilt i starten.

Er det derimot bare ei jeg har lyst til å høvle over i nødens stund så er ikke jeg heller vanskelig å "få på kroken".

Men som noen skriver oppi her , vær deg selv, ikke vær desperat og masete, vis at du bryr deg om han og fortell om hva du føler . UNNGÅ å bli brukt.

Hvordan unngår man å bli brukt? Mange gutter er så flink til å holde jenta på gress, eller lyve for å få henne til sengs

Anonymous poster hash: 1284c...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...