Gå til innhold

"Gutter vil gjerne ha en jente som har minst mulig erfaring"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Varierer. De fleste menn jeg har vært sammen med har vært ca like erfarne som meg og hatt de samme holdningene. Noen har tydelig gitt uttrykk for at de setter pris på at jeg ikke har vært så mye rundt. Ikke pga sammenligninger og sånt, men bare fordi det likesom er litt truggerer om bilen ikke har hatt 30 eiere...



Anonymous poster hash: 6c8fd...354
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker, jeg vil, jeg ønsker, jeg skryter av henne.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at Hummels må være den største egoisten i sengen som en jente kan komme ut for...



Anonymous poster hash: 7f136...048
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skryter av dem? Å herregud......

Anonymous poster hash: 7f136...048

Du skjønner hva jeg mener. Sier hvor gode de er og at jeg blir steinkåt av de. Det er jo sant jeg driver ikke å lyger til de men blir det for creepy så kan jeg fint slutte med det. De har ikke sagt noe til meg vertfall. Bare smilt, kysset meg eller sagt takk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker, jeg vil, jeg ønsker, jeg skryter av henne.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at Hummels må være den største egoisten i sengen som en jente kan komme ut for...

Anonymous poster hash: 7f136...048

Ja takk jeg har skjønt nå at jeg er kg kvinnenes største mareritt. Jeg blir ikke likt her inne. Jeg bryr meg ikke. Det viktigste for meg er at folk utenfor nettet liker meg for den jeg er. Noen liker meg og andre ikke. Sånn er livet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter tror de vil ha jenter med lite erfaring, det er en fin tanke.

Så prøver de det og finner ut at det jaggu i meg ikke er så ille når jentene har litt mer erfaring.



Anonymous poster hash: cc471...21f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter tror de vil ha jenter med lite erfaring, det er en fin tanke.

Så prøver de det og finner ut at det jaggu i meg ikke er så ille når jentene har litt mer erfaring.

Anonymous poster hash: cc471...21f

sånn har ikke jeg tenkt, har du? Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens han selv puler rundt stadig vekk.

Anonymous poster hash: 2a388...cec

Ikke frisk nok til å jobbe, men frisk nok til å pule er han. Han sa i en annen tråd at han ikke orka å jobbe fordi folk stilte så mye krav til han.

Kanskje derfor han sikter seg til jenter som er jomfru og uerfarne slik at de ikke stiller krav til han :)

Anonymous poster hash: 6e582...868

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte denne tråden litt jeg. Er 21 år gammel jomfru, og har i flere år nå vurdert å bare ligge med noen i fylla. Kanskje jeg skal vente litt til likevel?



Anonymous poster hash: 320c0...9f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte denne tråden litt jeg. Er 21 år gammel jomfru, og har i flere år nå vurdert å bare ligge med noen i fylla. Kanskje jeg skal vente litt til likevel?

Anonymous poster hash: 320c0...9f0

Du har ikke hastverk og ikke gjør noe du vil angre på. Det er ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frisk nok til å jobbe, men frisk nok til å pule er han. Han sa i en annen tråd at han ikke orka å jobbe fordi folk stilte så mye krav til han.

Kanskje derfor han sikter seg til jenter som er jomfru og uerfarne slik at de ikke stiller krav til han :)

Anonymous poster hash: 6e582...868

Jeg gidder ikke svare sånne barnslige kommentarer. Voks opp. Jeg prøver vertfall å vokse opp. Gjør du det?

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frisk nok til å jobbe, men frisk nok til å pule er han. Han sa i en annen tråd at han ikke orka å jobbe fordi folk stilte så mye krav til han.

Kanskje derfor han sikter seg til jenter som er jomfru og uerfarne slik at de ikke stiller krav til han :)

Anonymous poster hash: 6e582...868

God teori.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Det sier jo ingenting om dem. Jomfru eller ligget med 60, det er ikke det det kommer an på.

-mann 33

Anonymous poster hash: 6b342...1a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Det sier jo ingenting om dem. Jomfru eller ligget med 60, det er ikke det det kommer an på.

-mann 33

Anonymous poster hash: 6b342...1a5

Skjønner ikke hvordan kvinner her og sånne som deg kan mene det gjør ingenting at hun har pult over 15 stk. Ei jente som har mange sex partnere vil for det meste ha vanskelig med å binde seg i framtiden, og gjerne lett være utro eller finne en annen mann. Dette er undersøkt en del. En kan ikke sammenligne gutter med jenter, da jenter trenger ikke løfte en finger for å få seg et ligg eller oppmerksomhet fra gutter.

Anonymous poster hash: d1891...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan kvinner her og sånne som deg kan mene det gjør ingenting at hun har pult over 15 stk. Ei jente som har mange sex partnere vil for det meste ha vanskelig med å binde seg i framtiden, og gjerne lett være utro eller finne en annen mann. Dette er undersøkt en del. En kan ikke sammenligne gutter med jenter, da jenter trenger ikke løfte en finger for å få seg et ligg eller oppmerksomhet fra gutter.

Anonymous poster hash: d1891...5af

Det kan man jo da si om menn som har pult rundt også da, eller i følge tråden her så må de ha en jomfru for å bli seriøs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Jøss så slemme folk er her da. Jeg kan jo på en måte skjønne hetsen, da det kan fremstå som at enkelte bare er ute etter å pule flest mulig jomfruer uten tanke for følelsene til jenta.

Men, den første gangen er jo ofte ikke så mye å skryte av, og det å oppleve en litt eldre mann som er snill, hensynsfull og lar jenta styre det hele synes jeg høres fint ut. Mye bedre det enn en kjip opplevelse med en jevnaldrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så slemme folk er her da. Jeg kan jo på en måte skjønne hetsen, da det kan fremstå som at enkelte bare er ute etter å pule flest mulig jomfruer uten tanke for følelsene til jenta.

Men, den første gangen er jo ofte ikke så mye å skryte av, og det å oppleve en litt eldre mann som er snill, hensynsfull og lar jenta styre det hele synes jeg høres fint ut. Mye bedre det enn en kjip opplevelse med en jevnaldrende.

Nå nei, jeg synes ikke det høres noe likere ut i det helet tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...