Gå til innhold

"Gutter vil gjerne ha en jente som har minst mulig erfaring"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snedig hvordan alle de her mannelige debattørene som ellers skryter på forumet av sin erfaring vil ha en jomfru. For de må jo forstå at det ikke er i en jomfrus interesse å spre bena for en fyr som f.eks har smelt en tenåring på tjukken og ellers bare driver risikosex.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men du kan gjøre noe med tankegangen din. Det er overhodet ikke noen forskjell på om det er en mann eller en kvinne som har hatt mange sexpartnere. Det er bare dobbeltmoralister som forsvarer en sånn tankegang.

Jeg mener det er ekkelt når kvinner har hatt mange sexpartnere og går rundt som kåte menn. Kvinner kan mene det er ekkelt med menn som har hatt mange sexpartnere som en kåt hankatt. Jeg kan ikke styre deres tankegang og ingen kan styre min tankegang. Jeg tenner på tanken på at de er jomfru og at jeg er den første som får knulle henne og sånn er det bare. Jeg tenner til og med på tanken om at ei jeg blir sammen med aldri har hatt kjæreste før meg. At jeg er den eneste og ikke noen dustete x'er som blander seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig hvordan alle de her mannelige debattørene som ellers skryter på forumet av sin erfaring vil ha en jomfru. For de må jo forstå at det ikke er i en jomfrus interesse å spre bena for en fyr som f.eks har smelt en tenåring på tjukken og ellers bare driver risikosex.

Jeg har da hatt sex med jomfrue jeg og de har ikke hatt noen problem med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er ekkelt når kvinner har hatt mange sexpartnere og går rundt som kåte menn. Kvinner kan mene det er ekkelt med menn som har hatt mange sexpartnere som en kåt hankatt. Jeg kan ikke styre deres tankegang og ingen kan styre min tankegang. Jeg tenner på tanken på at de er jomfru og at jeg er den første som får knulle henne og sånn er det bare. Jeg tenner til og med på tanken om at ei jeg blir sammen med aldri har hatt kjæreste før meg. At jeg er den eneste og ikke noen dustete x'er som blander seg.

Å være kåt betyr ikke at man er mann, det betyr at man er kåt. Ikke kåt som kåte menn, men kåt som mennesker flest.

Anonymous poster hash: 1f2c6...b4f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da hatt sex med jomfrue jeg og de har ikke hatt noen problem med meg.

Ja, du har sikkert gitt varig og store inntrykk. Regner med at 2, 3, 4 og 5 er kjempe truet av deg.

Anonymous poster hash: 1f2c6...b4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noen som reagerer på levereglene dine så lenge det er deg selv det går ut over. Problemet er nok at du blir dobbelmoralsk og ekkel når du påfører andre et kallenavn som "ekkel" pga din preferanse, og samtidig knuller rundt seg, til og med på annet enn jomfruer. Hadde vært bedre om du lot resten være i fred og holdt deg til preferansene dine slik at andre slipper ekkel stempelet ditt eller slipper å ta jobben med å knulle med en som synes det er ekkelt.

Anonymous poster hash: 4e4cc...509

Hvorfor så sur for det om jeg synes det er ekkelt? Mange synes menn er ekle som driver å knulle rundt. Kan ikke men synes kvinner som driver å knulle rundt er ekkelt da? Rart at kg kvinnene alltid tenner pluggene når det handler om sitt eget kjønn. Folk er forskjellige og mener forskjellige ting og heldigvis for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg har da hatt sex med jomfrue jeg og de har ikke hatt noen problem med meg.

Det er vel ikke så rart. De har jo ikke sammenligningsgrunnlag :fnise: .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så sur for det om jeg synes det er ekkelt? Mange synes menn er ekle som driver å knulle rundt. Kan ikke men synes kvinner som driver å knulle rundt er ekkelt da? Rart at kg kvinnene alltid tenner pluggene når det handler om sitt eget kjønn. Folk er forskjellige og mener forskjellige ting og heldigvis for det.

Sitter ikke her sur, jeg. Stusser bare av at du mangler struktur over dine egne preferanser og knuller på ting du selv synes er ekkelt. Og når du først velger å knulle på ting utenfor preferansen din så velger du å behandle/snakke om de på en respektløs måte i stedet for å skjønne at du faktisk knullet personene, og bør takke deg selv. Er ikke deres skyld at de er "ekle" i dine øyne, ansvaret for preferansene og holdningene og handlingene dine eier du selv! Det er du som legger ordet ekkel på andre, det gjør ikke folk mer "ekle" av at du gjør det. Hadde du vært et bedre menneske hadde du vel hatt litt folkeskikk i handlinger og kjeften? Er faktisk så enkelt.

Jeg mener det er ekkelt når kvinner har hatt mange sexpartnere og er naturlig kåte på det motsatte kjønn som de treffer på. Kvinner kan mene det er ekkelt med menn som har blitt naturlig kåte på det motsatte kjønn. Jeg kan ikke styre deres tankegang og ingen kan styre min tankegang. Jeg tenner på tanken på at de er jomfruer og ikke har blitt kåt på en mann tidligere og at jeg er den første som får oppleve å knulle henne og sånn er det bare. Jeg tenner til og med på tanken om at ei jeg blir sammen med aldri har hatt kjæreste før meg. At jeg er den eneste og ikke noen dustete x'er som blander seg.

Rettet på innlegget ditt.

Anonymous poster hash: f0965...bf2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått med meg at du er bi, kan jeg spørre hva du foretrekker hos menn? (Men er ikke å fornærme deg, er kun nysgjerrig)

Anonymous poster hash: bb9b6...69f

Samme der, tenner mest på tanken på jomfrue men jeg er ikke sånn som gjemmer meg for de som har hatt flere.

Alle x'ene mine har hatt en eller flere før meg. Ene dama hadde rundt 20 partnere og hun hadde vert utro med flere før meg. Hadde jeg visst om hennes bakgrunn så hadde jeg aldri blitt sammen med henne pga utroskapen. Hun andre hadde ligget med ca like mange. Hun var også utro mot meg. Det er rart at alle de kjerringene kommer til meg!

Jeg gjemmer meg ikke for de med mange sexpartnere men jeg er mer på vakt når jeg er sammen med de. Grunnen skjønner dere nok. Det med at jeg tenner på jomfrue kan jeg ikke styre dessverre. Det at jeg synes at jentene jeg ligger med har hatt mange sexpartnere er litt ekkelt kan jeg heller ikke styre. Jeg respekterer også at jenter er skeptisk på meg når jeg har hatt mange partnere. Det høres jo ofte ut som vi er sånn som går fra person til person eller kun er ute etter en ting. Ikke at jeg er det, men det kan ikke andre vite, og jeg kan ikke vite om jentene kun er ute etter å ligge med flest mulig eller er ute etter kun en ting. Tanken på alle de kukene som har vert inni ei jeg skal være i et forhold med er ikke så opphissende, og det samme mener nok mange jenter om meg.

Jeg prøver alltid å ignorere tankene under ons, da vet jeg som oftest ikke hvor mange partnere de har hatt før meg. Noen sier det og spør meg også.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk noe stort ut av nummer to av nummer tre selv også...

Anonymous poster hash: 4e4cc...509

Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: 66f66...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er ekkelt når kvinner har hatt mange sexpartnere og går rundt som kåte menn. Kvinner kan mene det er ekkelt med menn som har hatt mange sexpartnere som en kåt hankatt. Jeg kan ikke styre deres tankegang og ingen kan styre min tankegang. Jeg tenner på tanken på at de er jomfru og at jeg er den første som får knulle henne og sånn er det bare. Jeg tenner til og med på tanken om at ei jeg blir sammen med aldri har hatt kjæreste før meg. At jeg er den eneste og ikke noen dustete x'er som blander seg.

Dobbeltmoralsk er det, samme hva du argumenterer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltmoralsk er det, samme hva du argumenterer med.

Samme for meg hva det er. Jeg mener det jeg mener og ingen får endre på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan jeg havnet her, men fant en artikkel der såkalte "datingeksperter" påpekte følgende: Gutter vil gjerne ha en jente som har minst mulig erfaring med gutter

Er dette sant? Trodde hele livet at det var motsatt. At jenter med mye erfaring (dog ikke så mye at det blir trashy) er mye mer ettertraktet, da de har bedre erfaring i senga og i forhold.

Skal jeg ta dette som en gladnyhet ? :fnise:

Jeg er nemlig 19 år gammel og jomfru. Har heller aldri vært i et forhold med en gutt, selv om tilbudet har vært der. Mange vil nok tro at jeg er kresen, men jeg har aldri skjønt meninga med å ta til takke med en person når det er en side man misliker sterkt ved personen. Da syns jeg det er bedre å være singel. Når jeg er på byen drar jeg alltid tilbake hjem alene. Jeg kunne ikke forestilt meg å ha sex med en mann som jeg ikke kan forestille kan være en bra far for mine barn (ting går ikke alltid som planlagt).

Link: http://p3.no/jenter-er-ikke-sa-opptatt-av-utseendet/

Anonymous poster hash: e5fb5...c39

best med de som ikke har så mye erfaring og har vært med 20 gutter. Er litt ekkelt å tenke på at 20 gutter har komt inni deg før meg

Anonymous poster hash: f69b9...34a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

best med de som ikke har så mye erfaring og har vært med 20 gutter. Er litt ekkelt å tenke på at 20 gutter har komt inni deg før meg

Anonymous poster hash: f69b9...34a

Sant. Plutselig hvis vi er i et forhold så får jenta vite at hun er blitt gravid med en annen som hun rota med rett før meg!! Kanskje en ons. Faren kan være en av mange. Tror ikke jeg hadde taklet det så bra og vite at hun skal ha et barn med en annen. Hadde nok godt min vei.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltmoralsk er det, samme hva du argumenterer med.

Pussy! fuck my pussy hard MMMMMM hahha:D sier jenter sånn når dere blir pult?

Anonymous poster hash: b1dd6...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Mine erfaringer både med forhold og seksuelt har i alle fall aldri vært noe hinder for meg :) Jeg ville aldri vært jomfru og usikker igjen for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der er bare en fordel om hun ikke er jomfru. Men det er også en fordel om hun har erfaring fra langvarige forhold og ikke en haug med tilfeldig sex. Da har hun for det første bedre erfaring og for det andre har vi et litt likere syn på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mye mer å være "slave" enn "master"! Likevel foretrekker jeg jomfrue.

Wow... Du skjønner at det kanskje kan bli litt vanskelig å finne en jomfru som tar rollen som master i senga sånn helt med det første? Særlig urealistisk virker det når hun i tillegg helst skal kombinere den atferden med å virke uskyldig og urørt nok til at du tror henne når du sier at hun er din første.

Det blir litt som å mene at drømmedamen har to barn og intakt jomfruhinne.... :fnise:

Anonymous poster hash: 7f136...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussy! fuck my pussy hard MMMMMM hahha:D sier jenter sånn når dere blir pult?

Anonymous poster hash: b1dd6...2ce

Det er langt over sengetid for små guttepjokker som deg. Nattaaa!

Anonymous poster hash: f0e2f...fd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Du skjønner at det kanskje kan bli litt vanskelig å finne en jomfru som tar rollen som master i senga sånn helt med det første? Særlig urealistisk virker det når hun i tillegg helst skal kombinere den atferden med å virke uskyldig og urørt nok til at du tror henne når du sier at hun er din første.

Det blir litt som å mene at drømmedamen har to barn og intakt jomfruhinne.... :fnise:

Anonymous poster hash: 7f136...048

Hun blir fint en master til slutt. Jeg er ikke så dum at jeg mener første gangen hun har sex. Sex lærer man fort. Det er ikke så vanskelig. Dessuten lar jeg alltid de jomfrue ta styringa så de får gjøre det som er best for dem og være mest mulig forsiktig. Jeg har ingenting i mot de som har hatt seg med andre heller. Jeg kan dessverre ikke kun ha sex med jomfruer for det er så lite av dem:( Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...