Gå til innhold

"Gutter vil gjerne ha en jente som har minst mulig erfaring"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan jeg innrømme at jeg har gjort men likevel er jeg sånn at det blir mer ekkel når mange menn har stikket kuken sin inni dama jeg skal stikke min kuk inni. Jeg liker jomfruer best, men det betyr ikke at jeg ikke ligger med de som har hatt flere partnere. Jeg har ligget med ei som har hatt ca 20 før meg. Tanken på det var dritekkelt men prøvde å ikke tenke på det akkurat der og da.

Du er like "ekkel" selv, da, enten du vil innrømme det eller ikke. Dobbeltmoral kalles det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke hersketeknikk. Det bare påpekes at slike gutter gjerne vil være den første og sånn pga egoet. De skal liksom være den som "lærer"opp kvinnen og ser på seg selv som en slags "master". Derfor liker de ikke når jenta har hatt flere før han fordi han vet at han vil bli sammenlignet og det bryter med ego forestillingen.

Hvorfor synes jeg det da er verre at jenta har hatt 10ons enn 3 langvarige partnere?

Det gir jo ingen mening i forhold til synsingen din. Jenta som har hatt 3 langvarige forhold har jo sannsynligvis mye mer erfaring og mye bedre opplevelser.

Anonymous poster hash: c3edb...45c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

De vil ha en uerfaren jente slik at jenta ikke kan sammenligne han med noen andre, kanskje hun får dårligere inntrykk av de dårlige ferdighetene hans som kjæreste hvis hun har hatt en kjæreste før som behandlet henne bedre.

Tror det er at menn er redd for at de forrige hadde større pikk. :fnise: Har vært en del tråder om det her på KG om jeg husker riktig. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Du er like "ekkel" selv, da, enten du vil innrømme det eller ikke. Dobbeltmoral kalles det.

Du forstår slike menn tenker ikke lengre enn til penishodet sitt. De skjønner ikke at menn ikke kan pule som kaniner og samtidig kreve jomfruer som kjæreste. Det er ikke nok kvinner i denne verden til få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forteller ingen av de jeg dater hvor mange jeg har hatt sex med. Det har de uansett ingenting med å gjøre, men mange er veldig interessert i å finne det ut.

Om man som mann mangler seksuell erfaring er nok det verre enn om man som kvinne mangler det..

Jo flere år det går,jo mer preget vil mannen bli av dette.Mange av dem vil føle avsky og bitterhet ovenfor jevnaldrende kvinner som har mer erfaring enn dem selv,og det vil slite på selvfølelsen. Snakker her om menn i voksen alder,dvs.30-40 årene.



Anonymous poster hash: 93889...fe3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er like "ekkel" selv, da, enten du vil innrømme det eller ikke. Dobbeltmoral kalles det.

Jeg er nok like ekkel for de som foretrekker jomfru menn ja. Jeg foretrekker jomfru kvinner og da er det litt ekkelt for meg med de som har hatt mange partnere. Jeg kan vel tenne på jomfruer hvis jeg vil. Jeg kan ikke styre hva jeg skal tenne på og ikke. Det kan vel ingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann/kvinne har hatt 20 ons så ser jeg ikke på det som erfaring. Er ikke mye kunnskap man får ut av det, verken når det gjelder sex eller kunnskap om menn/kvinner.



Anonymous poster hash: 4e4cc...509
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstår slike menn tenker ikke lengre enn til penishodet sitt. De skjønner ikke at menn ikke kan pule som kaniner og samtidig kreve jomfruer som kjæreste. Det er ikke nok kvinner i denne verden til få det til.

Godt poeng.

Jeg er nok like ekkel for de som foretrekker jomfru menn ja. Jeg foretrekker jomfru kvinner og da er det litt ekkelt for meg med de som har hatt mange partnere. Jeg kan vel tenne på jomfruer hvis jeg vil. Jeg kan ikke styre hva jeg skal tenne på og ikke. Det kan vel ingen.

Nei, men du kan gjøre noe med tankegangen din. Det er overhodet ikke noen forskjell på om det er en mann eller en kvinne som har hatt mange sexpartnere. Det er bare dobbeltmoralister som forsvarer en sånn tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok like ekkel for de som foretrekker jomfru menn ja. Jeg foretrekker jomfru kvinner og da er det litt ekkelt for meg med de som har hatt mange partnere. Jeg kan vel tenne på jomfruer hvis jeg vil. Jeg kan ikke styre hva jeg skal tenne på og ikke. Det kan vel ingen.

Tror ikke det er noen som reagerer på levereglene dine så lenge det er deg selv det går ut over. Problemet er nok at du blir dobbelmoralsk og ekkel når du påfører andre et kallenavn som "ekkel" pga din preferanse, og samtidig knuller rundt seg, til og med på annet enn jomfruer. Hadde vært bedre om du lot resten være i fred og holdt deg til preferansene dine slik at andre slipper ekkel stempelet ditt eller slipper å ta jobben med å knulle med en som synes det er ekkelt.

Anonymous poster hash: 4e4cc...509

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre personen (av tre) ble "imponert" da det kom opp at han var andremann etter mitt første langvarige forhold. Og mente det var veldig turn og, og at jeg måtte "fortsette slik", om det gir mening.



Anonymous poster hash: 66f66...5ff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Jeg liker jomfrue pga det ikke har vert andre menn i de. Det som tenner meg. Å være den første. Ikke så digg å tenke at mange andre har knullet på de.

Hvorfor skal du ha masse erfaring og kvinnene ingenting? Var det ikke du som gjorde en 16-18 gammel jente gravid?

Anonymous poster hash: 86e54...651

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt å lære opp jentene, så jeg liker jomfrue/de med dårlig erfaring best. Det er godt å vite at få/helst ingen menn har rørt dama før meg. Godt å være den første ;)

Har fått med meg at du er bi, kan jeg spørre hva du foretrekker hos menn? (Men er ikke å fornærme deg, er kun nysgjerrig)

Anonymous poster hash: bb9b6...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre personen (av tre) ble "imponert" da det kom opp at han var andremann etter mitt første langvarige forhold. Og mente det var veldig turn og, og at jeg måtte "fortsette slik", om det gir mening.

Anonymous poster hash: 66f66...5ff

Håper du fikk noe stort ut av nummer to av nummer tre selv også...

Anonymous poster hash: 4e4cc...509

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle sammen vært jomfruer og opplevd det samme som resten av jomfruene, samtidig som vi alle har møtt nr 2 og 3...

Den beste er alltid den siste :)



Anonymous poster hash: 4e4cc...509
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle er vel enige i at mindre konkurranse er best. I den forstand at man må jobbe litt med sjalusi biten hvis det forrige forholdet var fint, og kanskje kjenner seg litt tryggere hvis den forrige partneren heller var en dårlig match på de fleste områder.

Jeg tror ikke at kvinner generelt tar noe lettere på at en mann har ligget helt ukritisk rundt, da er det et bedre kryss om man ikke har gjort det, hos de fleste. Samtidig er ikke akkurat en ONS noe å føle seg truet av, på flere måter er det noe av det minst skremmende av alt.

Jeg tror folk som har ekstreme holdninger på flere områder ofte har sine agendaer egentlig, og når det gjelder diskusjoner som dette virker de nesten litt egosentriske og lite opptatt av å oppfylle noe annet enn ens egne behov. Man kan skryte av å ha vært nr 1 eller 2, men tja, vet ikke helt om jenta/gutten man lå med er like "imponert" av dem sådan!



Anonymous poster hash: f0965...bf2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunn 1. Sjalusi, når jenter har pult så mye og de lite. 2. De føler seg spesielle viss de er de eneste som har hatt henne.

Grunn 1 er sikkert ikke langt fra målet men grunn 2 skjønner jeg ikke: hvis de ønsker å føle seg spesielle må det være viktigere å være den siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg er skeptisk til fyrer som så gjerne vil være den første, særlig når det man ellers vet om dem er at de ikke akkurat er jomfruelige selv. Det virker predatorisk og jeg tror slike menn kan ødelegge mye for jentene når de i ettertid bare har vært en fetish.

Endret av Gjest
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle sammen vært jomfruer og opplevd det samme som resten av jomfruene, samtidig som vi alle har møtt nr 2 og 3...

Den beste er alltid den siste :)

Anonymous poster hash: 4e4cc...509

Nei, den beste var hun som hadde god kjennskap til kroppen sin, hva hun likte og var villig til å initiativet til å ta den langt ut (OG var kinky as me :-) ).

Og slike jenter er ikke jomfruer. Typisk har de litt erfaring, selv om man får denne erfaringen like godt gjennom ett langt forhold som gjennom ONS. Fordelen med å få den gjennom ONS, er at en med ett langt forhold gjerne bruker lang tid for å komme i sexymode med neste mann, hvilket betyr at jeg aldri kommer på date med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...