Gå til innhold

"Gutter vil gjerne ha en jente som har minst mulig erfaring"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvordan jeg havnet her, men fant en artikkel der såkalte "datingeksperter" påpekte følgende: Gutter vil gjerne ha en jente som har minst mulig erfaring med gutter

Er dette sant? Trodde hele livet at det var motsatt. At jenter med mye erfaring (dog ikke så mye at det blir trashy) er mye mer ettertraktet, da de har bedre erfaring i senga og i forhold.

Skal jeg ta dette som en gladnyhet ? :fnise:

Jeg er nemlig 19 år gammel og jomfru. Har heller aldri vært i et forhold med en gutt, selv om tilbudet har vært der. Mange vil nok tro at jeg er kresen, men jeg har aldri skjønt meninga med å ta til takke med en person når det er en side man misliker sterkt ved personen. Da syns jeg det er bedre å være singel. Når jeg er på byen drar jeg alltid tilbake hjem alene. Jeg kunne ikke forestilt meg å ha sex med en mann som jeg ikke kan forestille kan være en bra far for mine barn (ting går ikke alltid som planlagt).

Link: http://p3.no/jenter-er-ikke-sa-opptatt-av-utseendet/



Anonymous poster hash: e5fb5...c39
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker godt å lære opp jentene, så jeg liker jomfrue/de med dårlig erfaring best. Det er godt å vite at få/helst ingen menn har rørt dama før meg. Godt å være den første ;)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del av oss som liker det best, men det gjelder langt fra alle.



Anonymous poster hash: c3edb...45c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Jeg tror det må være menn som vet de kommer til kort i senga, som liker damer med lite erfaring. En dame med erfaring kan lett bli litt for utfordrende å håndtere for disse mennene.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker jenter som er erfarne. Det handler om at man ikke er nødt å krasje med absolutt alle hemninger hun noensinne har hatt. Og håpet er jo å treffe noen uten hemninger, og det er få jomfruer/ uerfarne som er der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun bør ha levd sitt tidligere liv i kloster for at det skal være aktuelt.



Anonymous poster hash: 118bd...851
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et langt forhold bak meg og vil nok helst ha en jente som har hatt et seriøst forhold selv og som vet litt mer enn det grunnleggende på slike områder. Da blir enkelte ting mer ukomplisert, hvis man er så heldig å finne kjemien.

Mann29



Anonymous poster hash: 4e4cc...509
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 30-årene og min erfaring er at menn på min alder som spør om jeg har hatt mange forhold er de som har lite erfaring med kvinner og egentlig ønsker å vite hvor mange sexpartnere jeg har hatt! De er nok usikre på seg selv,og ønsker ikke en jente som har mer sex-erfaring enn de har.



Anonymous poster hash: 93889...fe3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi nå faen i det usikkerhet-kortet, jomfruelige jenter har vært ettertraktet alle verdens steder til alle verdens tider. Det er noe som ligger i instinktene til mange menn. Det er kun nå i nye tider(i vestlige samfunn) det er blitt mer akseptabelt å være promiskiøs. Jeg sier for all del ikke at dette er galt, er bare dritt lei denne hersketeknikken enkelte kvinner her inne bruker.



Anonymous poster hash: c3edb...45c
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil ha en uerfaren jente slik at jenta ikke kan sammenligne han med noen andre, kanskje hun får dårligere inntrykk av de dårlige ferdighetene hans som kjæreste hvis hun har hatt en kjæreste før som behandlet henne bedre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil ha en uerfaren jente slik at jenta ikke kan sammenligne han med noen andre, kanskje hun får dårligere inntrykk av de dårlige ferdighetene hans som kjæreste hvis hun har hatt en kjæreste før som behandlet henne bedre.

Ja, det er vel det enkelte liker å tro. Når man blir eldre er det naturlig at man har tidligere erfaring, samtidig ønsker man også å holde seg unna de som skifter partnere raskere enn andre skifter dasspapir, som er en indikasjon på at vedkommende kan ha et problem med å etablere seg med en partner.

Anonymous poster hash: 118bd...851

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi nå faen i det usikkerhet-kortet, jomfruelige jenter har vært ettertraktet alle verdens steder til alle verdens tider. Det er noe som ligger i instinktene til mange menn. Det er kun nå i nye tider(i vestlige samfunn) det er blitt mer akseptabelt å være promiskiøs. Jeg sier for all del ikke at dette er galt, er bare dritt lei denne hersketeknikken enkelte kvinner her inne bruker. Anonymous poster hash: c3edb...45c

Det er jo ikke hersketeknikk. Det bare påpekes at slike gutter gjerne vil være den første og sånn pga egoet. De skal liksom være den som "lærer"opp kvinnen og ser på seg selv som en slags "master". Derfor liker de ikke når jenta har hatt flere før han fordi han vet at han vil bli sammenlignet og det bryter med ego forestillingen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det må være menn som vet de kommer til kort i senga, som liker damer med lite erfaring. En dame med erfaring kan lett bli litt for utfordrende å håndtere for disse mennene.

Tull. Jeg liker jomfrue pga det ikke har vert andre menn i de. Det som tenner meg. Å være den første. Ikke så digg å tenke at mange andre har knullet på de.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi nå faen i det usikkerhet-kortet, jomfruelige jenter har vært ettertraktet alle verdens steder til alle verdens tider. Det er noe som ligger i instinktene til mange menn. Det er kun nå i nye tider(i vestlige samfunn) det er blitt mer akseptabelt å være promiskiøs. Jeg sier for all del ikke at dette er galt, er bare dritt lei denne hersketeknikken enkelte kvinner her inne bruker.

Anonymous poster hash: c3edb...45c

Det er bare sånn noen kvinner er ;) Bare ikke å bry seg om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Jeg liker jomfrue pga det ikke har vert andre menn i de. Det som tenner meg. Å være den første. Ikke så digg å tenke at mange andre har knullet på de.

Men selv har du knullet temmelig mange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo ikke hersketeknikk. Det bare påpekes at slike gutter gjerne vil være den første og sånn pga egoet. De skal liksom være den som "lærer"opp kvinnen og ser på seg selv som en slags "master". Derfor liker de ikke når jenta har hatt flere før han fordi han vet at han vil bli sammenlignet og det bryter med ego forestillingen.

Jeg liker mye mer å være "slave" enn "master"! Likevel foretrekker jeg jomfrue.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Jeg liker jomfrue pga det ikke har vert andre menn i de. Det som tenner meg. Å være den første. Ikke så digg å tenke at mange andre har knullet på de.

Vet ikke hvor gammel du er,men etterhvert som man blir eldre må man bare venne deg til at stadig færre av damene i passende alder er jomfruer.Slik er det bare.

Anonymous poster hash: 93889...fe3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv har du knullet temmelig mange...

Det kan jeg innrømme at jeg har gjort men likevel er jeg sånn at det blir mer ekkel når mange menn har stikket kuken sin inni dama jeg skal stikke min kuk inni. Jeg liker jomfruer best, men det betyr ikke at jeg ikke ligger med de som har hatt flere partnere. Jeg har ligget med ei som har hatt ca 20 før meg. Tanken på det var dritekkelt men prøvde å ikke tenke på det akkurat der og da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor gammel du er,men etterhvert som man blir eldre må man bare venne deg til at stadig færre av damene i passende alder er jomfruer.Slik er det bare.

Anonymous poster hash: 93889...fe3

Jeg er 24. Ja det blir mindre og mindre, men de finnes. Jeg faller lett for de som er eldre enn meg, så jeg må sikkert bare godta å være i et forhold med ei som har hatt partnere før meg. Er det ei jomfru jeg blir sammen med så blir jeg jo sjeleglad.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...