Gå til innhold

Dere veldig sjenerte menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere menn som er veldig sjenerte, hvordan er oppførselen deres i nærheten av jenter dere liker? Har dere noen ting dere gjør eller ikke gjør? Hilsen forvirret

Anonymous poster hash: b8e7e...237

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg unngår dem. Virkelig, har til og med droppet viktige avtaler fordi hun var der jeg skulle.

Kjempegøy!

M26

Anonymous poster hash: cbdee...3d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å gå i dette (på generelt grunnlag):

  • unngå vedvarende blikkontakt utover hva som er normalt
  • ingen fysisk berøring utover det som er strengt nødvendig (håndhilsing)
  • snakker til dem som om de skulle være arbeidskolleger, til nød bekjente


Anonymous poster hash: 9cc9c...885
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som M26 over, unngår dem i størst mulige grad.



Anonymous poster hash: bbf4b...70a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernen blir til grøt som oftest, og sosiale intelligensen faller ned drastisk. Ødelagt mange potensielle forhold kun fordi jeg dreit meg ut på kommunikasjonen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mine noe yngre dager gjorde jeg litt som de over. Unngikk dem, unnlot å være med på ting som de var med på, etc., av frykt for å være for pågående, men sendte noen meldinger på telefon/facebook, samt hadde god blikkontakt og greie samtaler når vi først pratet sammen.

Siste jeg var forelsket var jeg muligens litt mer pågående, eneste så langt i livet som (ihvertfall som jeg vet om..) har skjønt at jeg var forelsket. Hun sendte meg forvirrende signaler, virket som om hun var usikker, og jeg var for utålmodig/konkluderte med en gang at det var en avvisning. Noe som det kanskje var. Så jeg ble kjempeskuffet, og avskrev det hele. Men så gikk det en stund, og så fikk jeg sånne forvirrende signaler igjen...

Det hele har endt med at det gikk fryktelig galt, så nå er det litt mer tilbake til gamle vaner.. blikkontakt, prate til som en helt vanlig venn, ikke noe særlig til flørting (litt, kanskje), men jeg prøver ikke lenger å unngå heller. Jeg tenker at hun kan få skjønne det etterhvert, men jeg tar det meget rolig og jobber samtidig med meg selv for å bli en mer attraktiv person med bedre selvtillit... tenker at de tingene må være på plass først. Det vil minske risikoen for at ting går galt, liksom.

Jeg er blitt noe mer skeptisk, og har skjønt at kvinner sender forvirrende signaler. Jeg er nok blitt litt vanskeligere å få has på. Kommer ikke til å skje noe særlig før jeg finner et kvinnemenneske hvor det ikke er noen tvil om hva hun vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe,også går de etterpå og klager over at ingen kvinner vil ha dem og at de har blitt "friendzona"...jaja,verden vil bedras.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Dere menn som er veldig sjenerte, hvordan er oppførselen deres i nærheten av jenter dere liker? Har dere noen ting dere gjør eller ikke gjør? Hilsen forvirret

Anonymous poster hash: b8e7e...237

Legger lokk på alle følelser og blir innadvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungår blikkontakt, men ser på henne når hun ikke ser meg.

Vil, mens samtidig ganske nærvøs for det, være i nærheten av jenta.

Prater med henne som hun skulle vert hvem som helst.

Føler meg eller virker litt sosialt klomsete i kontakt med henne.

Når jeg tenker meg om kan en vel bare merke om jeg liker noen på uttrykket mitt og muligens på øynene.



Anonymous poster hash: 4176a...67d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjenerte menn er jo så søte. Dere er jo i en helt annen og bedre liga enn de brautende, slitsomme, klengete mannfolkene. En sjenert mann står som nr. 1 i min bok.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Sjenerte menn er jo så søte. Dere er jo i en helt annen og bedre liga enn de brautende, slitsomme, klengete mannfolkene. En sjenert mann står som nr. 1 i min bok.

Jada, hører dere sier det. Men har til gode å treffe ei griseheit dame som mener det!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, hører dere sier det. Men har til gode å treffe ei griseheit dame som mener det!

Spørsmålet er jo hva du legger i "griseheit". :P

For det er jo mange normale kvinner som mener det.

Anonymous poster hash: 91745...20b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en jeg kjenner. Å det er ikke bare vi kvinner som sender miksede signaler. Endrer oppførselen deres i fylla?

Anonymous poster hash: b8e7e...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Høres ut som en jeg kjenner. Å det er ikke bare vi kvinner som sender miksede signaler. Endrer oppførselen deres i fylla?

Anonymous poster hash: b8e7e...237

Neppe, er avholds...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Spørsmålet er jo hva du legger i "griseheit". :P

For det er jo mange normale kvinner som mener det.

Anonymous poster hash: 91745...20b

Kommer an på hva du legger i normal :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du legger i normal :cool:

Ei som ikke skremmer fanden på flatmark. :P

Anonymous poster hash: 91745...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...