Gå til innhold

Daten min lå med en annen jente. Greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er useriøs og han har vel tenkt du ikke tok det så seriøst du heller da du inntil nylig også har datet andre samtidig som ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan du i det hele tatt stole på det? Greit han sier han "velger" deg, men du har ingen garanti for at han ikke sier det samme til hun andre også..

Spør han om det kun blir bare dere to fra nå av, sier han ja så greit, la det gå. Sier han nei eller at han må "tenke" så er dette en klasisk player. Hadde han vært redd for å miste deg, ville han aldri fortalt at han lå med noen andre.. Han ville angret på det og hold kjeft om det...



Anonymous poster hash: 6a761...175
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit. Viser tydelig at dere ikke er på samme plan når det gjelder følelser for hverandre. Han burde vært eksklusiv med deg fra da dere hadde sex.

Enig i denne. Han kan ikke ha hatt den rette interesse for da ville han aldri hatt sex med hun andre. For en type!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er useriøs og han har vel tenkt du ikke tok det så seriøst du heller da du inntil nylig også har datet andre samtidig som ham.

støtter denne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lov til å gi det litt tid, og bestemme deg senere. Si at du er villig til å prøve om han kun har deg. Funker det ikke for deg, så avslutter du det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, men jeg mener at man ikke kan ta det som en selvfølge at daten ikke dater andre. Om de så har sex med en annen før de er sikre på den andr parten ser jeg ikke på det som så farlig. Og det betyr jo selvsagt at jeg også kan date og ha sex med hvem jeg vil. Så lenge jeg er singel da selvsagt.

Selvtilliten er der at jeg vet jeg fortjener en ordentlig mann, men jeg leter ikke etter han for øyeblikket da jeg ikke ha tid til han.

Strengt tatt har man ikke gjort noe galt om man dater og/eller har sex med andre når man ikke er eksklusive men jeg syntes det likevel er ufin oppførsel som sier en hel del om vedkommende.

Anonymous poster hash: 3b017...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at han umulig kan ha så dype følelser for deg når han velger å ha sex med ei anna ei midt imellom sexen deres. Jeg hadde stukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville reflektert litt over hele situasjonen egentlig.

En ting er argumentet om at dere ikke hadde tatt praten om eksklusivitet, og at han fortsatt var singel da han lå med dere begge. Og jo, dette stemmer forsåvidt.

Men det jeg reagerer på, er mer det følelsesmessige rundt det når dette er en fyr man vurderer å bli sammen med. Vil man virkelig bli sammen med en som ikke ser "deg" som noe såpass av verdi, at han ikke kunne tenke seg å ligge med andre. Jeg tenker at en verdig fyr for min del, kunne ville hatt meg, og aldri i verden ville ligget med noen andre etter meg.

Det hadde nesten vært bedre om han lå med deg etter henne, for da kunne han dratt kortet om at når han møtte deg, DA så han stjerner. Men han lå faktisk med ei ETTER deg, så jeg ville følt det som at vår stund sammen tydelig ikke betydde nok, eller var noe spesielt for han..

Jeg ville også ansett fyren for å være for forskjellig fra meg, da jeg ikke er typen som har sex med flere samtidig, eller i det hele tatt dater andre samtidig! Jeg vet noen er uenige med meg i dette, og synes det er greit å treffe flere når man er singel, men de om det. Jeg vil gjerne møte en der vi er lik på dette området. Ikke så moro for meg om jeg kun dater han, og virkelig prøver å satse på oss, mens han har fire dater i uka, og ligger med ei annen jente når jeg har dratt for kvelden...

Har han gjort noe ulovlig? Nei.

Er han kjærestemateriale? Nei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du overreagerer når du vil kutte han ut pga dette. Han er singel, dere har ikke datet spesielt lenge og dere har ikke snakket om eksklusivitet. Hvorfor skulle han da holde seg unna alle andre?

Jeg dater selv gjerne flere samtidig og det hender jeg ligger med flere samtidig også. Jeg er ikke useriøs eller dårlig kjærestemateriale, jeg bare leker og utforsker inntil valget er tatt (eller at vi "har praten").

Hadde jeg virkelig likt en fyr, hadde jeg blitt såret av å vite det, men det er ikke noe gale i det og jeg ville nok fortsatt å date han (spesielt når han kommer krypende med unnskyldning og viser tydelig at det er deg han vil ha). Jeg vil ikke la stoltheten min ødelegge for et potensielt bra forhold.



Anonymous poster hash: 6f73e...780
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde vært no-go for meg. Hallo, fyren har datet og hatt sex med trådstarter, for deretter ligge med en annen. Det gir jo inntrykk av at sexen med trådstarter ikke betydde noe, eller at hun ikke var god nok - så da testet han ut en annen i stedet. Bare ekkelt å tenke på. Jeg hadde ikke taklet det.

Men her må nok trådstarter finne ut hva hun selv føler om saken.

Men i mine øyne er dette en helt legitim dumpegrunn, selv om de ikke hadde avtalt å være eksklusive eller whatever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt har man ikke gjort noe galt om man dater og/eller har sex med andre når man ikke er eksklusive men jeg syntes det likevel er ufin oppførsel som sier en hel del om vedkommende.

Anonymous poster hash: 3b017...649

Men det er din mening. Jeg for min del hadde ikke tatt det så tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, det er enkelt. Har du lyst til å date fyren, så gjør du det. Å høre på folk som sier at det ville vært en dealbreaker for dem skal du drite i, så lenge du ikke er av samme oppfatning selv. Det er mange nok her som mener han ikke har gjort noe som bør få deg til å styre unna. Tenk på hva du mener selv. Jeg ville definitivt ikke ha droppet et "lovende prosjekt" pga. det som du har skrevet i hvert fall.



Anonymous poster hash: a5894...a31
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

Jeg hadde ikke syntes det var greit, men samtidig har han jo ikke gjort noe direkte galt. Er han bra på andre måter hadde jeg gitt han en sjanse til, men det forutsetter jo at du kan glemme episoden og ikke dvele ved det lenge etterpå (som en annen bruker som hadde tråd her).

Jeg syns også det er litt unødvendig å måtte ha denne samtalen om at "nå er vi ekslusive". Men det er vel annerledes for folk som ofte er på "dater'n", for dem er det vel et større behov å avtale slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som får en til å føle seg usikker og lei seg og sinna, men noe som er helt normalt for gutter å gjøre.
Jeg har mista mange menn fordi jeg har kjeftet på de for sånne ting, mens der jeg ikke har tatt det personlig men prøvd å (late som at jeg) ser på det som en aktivitet han gjør når vi ikke deler tid sammen får være opp til han, akuratt som at jeg bestemmer hva slags aktivitet jeg gjør i mitt liv når jeg ikke deler tid med han. Kunne heller selv ikke funnet på å ha sex med noen andre hvis jeg flørta eller data noenn andre, men så er de tjo et velkjent fenomen at menn kan ha sex uten følelser og simply bare "la det skje". Det er dødskjipt men noe som han må få styre selv. Du kan såklart si at du ikke liker det om dere er på vei til å bli sammen, men pass på hvor mye sinne eller sorg du viser, menn løper fort om de innser at vi er avhengige av dem...



Anonymous poster hash: bc45b...80c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Har møtt en kjekk kar på 27 år i en måned nå. Før dette så har vi pratet i flere måneder, men ikke møttes før den siste måneden. Vi har møttes totalt fem ganger over den siste måneden og hatt det veldig hyggelig. Både jeg og han er ute etter noe seriøst. På vårt siste møte hjemme hos han for en uke siden endte vi opp med å ha sex. Helt fantastisk :)

MEN, så fant jeg ut i går at han driver å dater en annen jente også, og de har også hatt sex. Han sa han skal kutte henne ut nå, og at han hadde sex med henne for fire dager siden (altså etter vi har hatt sex).

Jeg har også datet en annen mann frem til for to uker siden, men han har jeg ikke hatt sex med og det kunne aldri falt meg inn heller å hatt sex med to stk. Har jeg gått så langt med en, så stryker jeg bort han andre.

Så jeg vet ikke helt hva jeg skal føle? Er det greit å ligge med flere dater? Vi er jo ikke offesielt sammen, men vi er jo på vei til å bli det...

Ekkelt å tenke på at hun sannsynligvis lå å peiste med han i samme seng som jeg gjorde tre dager senere.

Anonymous poster hash: 28fee...0ae

Jeg ville kuttet ut han der totalt. Han er svinet, ikke den jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville han ha tålt at du lå med en annen etter å ha datet i en måned?

Det er noe du må ta med i betraktninga, for hvordan han hadde reagert på det, sier i grunnen mer om han enn at han paralelldater.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt får man gjøre som man vil. Det får man da også gjøre om man er i et forhold.

Poenget er at han valgte å ligge med ei anna jente, selv når han har noe på gang med TS og i tillegg har hatt sex med TS.

Jeg tenker som så at hvis man går så langt at man ligger med en man har datet en stund, at man mer eller mindre er ekslusive. Da er det ikke greit å ligge rundt med andre.

Hvordan ellers skal det fungere? Skal man måtte si det verbalt at ´´nå er det ikke lenger greit å holde på med andre?``. Sier det ikke seg selv?

Selv har jeg aldri datet flere på en gang, men jeg ser at det er veldig vanlig for både kvinner og menn.

Og man kan jo forstå det også, når ingenting er definert og man bare møtes har man null forpliktelser til disse personene.

På samme måte kan de involverte motpartene syntes det suger, som er minst like forståelig.

Ville vært kjipt om det at han oppførte seg singel når han var singel skal devaluere statusen hans i TS' hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet for at når man dater, så betyr sex ekslusivitet. Men hadde jeg vært deg TS, og han tydeligvis viser interesse, og opprinnelig virker lei seg for at han skjønner at det han har gjort ikke er helt ok, så hadde jeg nok etter å ha tenkt meg over, fortsatt å date han. Som du ser utfra svarene i tråden så er folk veldig ulike på dette, og det ER lett å bli tatt av øyeblikket når man er på date.

Men jeg ville gjort det ganske klart at etter denne hendelsen så dater man kun hverandre, og at man kutter ut å treffe andre. I fare for å få hele kvinnehater-eliten etter meg så må jeg si at det er en veldig god egenskap når menn velger å være ærlige om slike ting, for det er man jaggu ikke sikker på at man bestandig opplever.

Endret av skyflakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...