Gå til innhold

Daten min lå med en annen jente. Greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uakseptabelt i min bok.

Må man virkelig ha en samtale om at man "er sammen" for å forholde seg skikkelig til en person?

Anonymous poster hash: 78132...97c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er man singel så er man singel. Hadde nok stukket litt om jeg hadde hatt følelser, men siden han har fortalt alt hadde jeg fortsatt datinga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man singel så er man singel.

Men når er man singel?

Jeg synes ikke man er singel når man "dater" og har sex med en person.

Anonymous poster hash: 78132...97c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når er man singel?

Jeg synes ikke man er singel når man "dater" og har sex med en person.

Anonymous poster hash: 78132...97c

Det kommer da ann på. Jeg for min del ser ikke på det som er problem så lenge man ikke har snakket om å være eksklusive. Og det var strengt talt det ts spurte om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer da ann på. Jeg for min del ser ikke på det som er problem så lenge man ikke har snakket om å være eksklusive. Og det var strengt talt det ts spurte om.

Snakket om å være eksklusive?

En mann som trenger en slik prat, og ikke bare tar "eksklusivitet" som en selvfølge, ville virkelig ikke vært noe for meg.

Det handler om grunnleggende holdinger og respekt for andre mennesker.

Anonymous poster hash: 78132...97c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket om å være eksklusive?

En mann som trenger en slik prat, og ikke bare tar "eksklusivitet" som en selvfølge, ville virkelig ikke vært noe for meg.

Det handler om grunnleggende holdinger og respekt for andre mennesker.

Anonymous poster hash: 78132...97c

Bare så enig. Må man ha den store samtalen om eksklusivitet, så er det en mann på et helt annet holdningsplan enn hva jeg er.

Når man har datet regelmessig, og kommet til sex, da bør det ikke være nødvendig med noen samtale.

Men, klart, er man bare ute etter løst, så bør jo det være snakket om før sex da. Slik at det ikke er forskjellige mål med møtene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer da ann på. Jeg for min del ser ikke på det som er problem så lenge man ikke har snakket om å være eksklusive. Og det var strengt talt det ts spurte om.

Kanskje du har dårlig selvtillit, og ikke føler at du fortjener noe bedre?

Anonymous poster hash: 6e82c...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått videre. Samme hvor ærlig han er når han forteller at han har hatt sex med andre, så gir han et signal om at han ikke er interessert nok i deg til å la være å ha sex med andre. Dårlig stil, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har dårlig selvtillit, og ikke føler at du fortjener noe bedre?

Anonymous poster hash: 6e82c...c4d

Absolutt ikke, men jeg mener at man ikke kan ta det som en selvfølge at daten ikke dater andre. Om de så har sex med en annen før de er sikre på den andr parten ser jeg ikke på det som så farlig. Og det betyr jo selvsagt at jeg også kan date og ha sex med hvem jeg vil. Så lenge jeg er singel da selvsagt.

Selvtilliten er der at jeg vet jeg fortjener en ordentlig mann, men jeg leter ikke etter han for øyeblikket da jeg ikke ha tid til han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket om å være eksklusive?

En mann som trenger en slik prat, og ikke bare tar "eksklusivitet" som en selvfølge, ville virkelig ikke vært noe for meg.

Det handler om grunnleggende holdinger og respekt for andre mennesker.

Anonymous poster hash: 78132...97c

Jeg er enig i at man ikke skal behøve å ha den praten, men det finnes da gråsoner i datinglivet. Når vet man at den andre er interessert? Når vet man hvem av datene som er den riktige? Osv..

Nå sier ikke jeg at jeg holder på sånn. Jeg har så godt som ingen sex og dater en av gangen om jeg i det hele tatt dater noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det teller veldig positivt at han var ærlig om det. Og han har tatt et valg, han vil ha deg, ikke hun andre. Noen bruker jo bare litt lenger tid på å være sikre på hva de vil og føler. Og dere var single da han hadde sex med hun andre.

Så jeg hadde fortsatt med han. Men her blir det hva du føler er rett for deg.



Anonymous poster hash: 816a5...c27
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man dater noen og forventer at den andre ikke skal ligge med noen andre, så må man jo nesten formidle dette til den andre parten da. Jeg ville ikke tenkt noe mer over det, men gjort det klart for han at det er uaktuelt for deg om dere skal fortsette å date. Jeg forventer hvertfall ikke at den jeg dater skal kun date meg med alt det innebærer uten at jeg sier at det er det jeg forventer av han. Folk er veldig forskjellige på dette punkter, og man kan ikke lese andres tanker, kommuniser!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er greit. Dere er begge single. Selv om du ikke ville ligget med noen andre nå, betyr det ikke at det er galt at han ikke føler det samme som deg :)

Egentlig enig i dette. Må være rom for det i en datingfase. Dette har ingenting med utroskap å gjøre i det hele tatt. Enten har man forpliktelser eller så har man det ikke. Blir dere enige om å være eksklusive, så er dere det.

At han har vært ærlig om den andre dama bør faktisk ses på som noe positivt.

Anonymous poster hash: a5894...a31

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner faktisk TS litt her. Ville nok hatt problemer med å svelge den hvis en dame hadde gjort sånn som fyren TS dater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ville det vært et så enormt turnoff at jeg hadde droppet hele fyren. Jeg har ikke sex med folk med mindre jeg har følelser for dem og vil være i et forhold med dem. Jeg vil ha en fyr med de samme verdiene. Altså en som mener sex er et litt mer alvorligere steg enn noe man gjør med hvem som helst uten noen følelser involvert.

Han har ikke nødvendigvis gjort noe galt, om dere ikke er offisielt sammen og har avtalt å være eksklusive. Men for meg ville det vist at han hadde et helt annet syn på ting enn meg, og det ville fått meg til å ikke ville ha et fortsatt forhold til fyren.



Anonymous poster hash: a6879...bd3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig enig i dette. Må være rom for det i en datingfase. Dette har ingenting med utroskap å gjøre i det hele tatt. Enten har man forpliktelser eller så har man det ikke. Blir dere enige om å være eksklusive, så er dere det.

At han har vært ærlig om den andre dama bør faktisk ses på som noe positivt.

Anonymous poster hash: a5894...a31

Noe kan føles feil selv om det ikke er utroskap. Denne mannen har vist at sex ikke betyr så mye for ham. Og potensielt at TS ikke er så viktig for ham som han er for henne. For meg selv og mange andre er dette nok til å avbryte datingen. Det betyr ikke at vi mener vi har noen grunn til å kjefte eller være sure, kun at vi er såret.

Anonymous poster hash: 6e82c...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn er det blitt, en prøver ut damer som om de er bruktbiler. Ok eller ikke. Jeg mener det er helt feil og har ingen tro på noen ekte kjærlighet med noen med en slik innstilling.



Anonymous poster hash: f3700...a71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (gutt) var i en lignende situasjon. Pratet med en jente en god periode (La oss kalle henne Siri), og i mellomtiden traff jeg en annen jente som jeg endte opp med å ha sex med. Jeg hadde jo ikke truffet Siri enda, så jeg synes ikke det var noe galt.

Deretter traff jeg Siri, og jeg var VELDIG usikker på henne, og om vi skulle treffes igjen.

Tar deretter en date med "ONSen min", og har sex (igjen). Vet at ONSen ønsker mere enn kun et knull, da hun er veldig frempå på chatten.

Så kommer det frem at Siri ønsker å treffes igjen, og jeg er nysgjerrig jeg også.


Nå kjenner jeg at ting kan gå over styr her, så jeg velger å kutte ut hun jeg hadde ONS med, og går deretter på date nummer to med Siri - og har også kuttet all kontakt med andre jenter. Dette fordi jeg ikke ønsker å rote det til (om det kan bli noe mellom oss), og føler selv jeg har gjort dette innenfor "rimelighetens grenser".


I ts sitt tilfelle er det nesten likt, men en forskjell er at han har valgt å smake på begge fruktene, før han bestemmer hvem han skal satse på. Han kan ha "valgt" ut i fra dette, eller latt det styre hans beslutning i alle fall. Jeg synes han er gått litt over streken - men samtidig så er han ærlig om dette, og da mener jeg at det kanskje bør "la gå".

At du henger deg opp i utseendet på hun andre tyder på at du er usikker på deg selv. Men du, han har valgt deg! Han har også valgt å være ærlig med DEG. Det bør du ha i bakhodet i alle fall.

Og han har garantert hatt sex med andre før dere to også, skal du da spørre han om hvem, og sammenligne deg med dem også? Jeg tror ikke det.

Kjip situasjon, og bare du selv vet om dette er noe du kan "komme over" / "la gå" eller ei.



Anonymous poster hash: 97a47...50e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at man roter mest til egne tanker og følelser ved å holde på med flere på en gang. Hvordan skal man klare å finne ut hva man føler for et menneske hvis man skal dra andre inn i situasjonen? Jeg er i hvert fall skrudd sammen sånn at om jeg dater noen, så er det for å finne ut hvor det kan føre hen. Skulle jeg holdt på med flere samtidig, ville det bare gjort meg mer forvirret, og sannsynligvis ført til at jeg kuttet ut begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert ikke gjort noe galt og alt det der, men for min del hadde det vært en dealbreaker.

Gidder ikke folk som tar så lett på dating og sex, de kan sikkert være greie personer ellers, men de passer ikke med meg.

Hvem faen er det som har en prat om eksklusivitet forresten? Har jeg aldri vært borti.



Anonymous poster hash: e08d7...c51
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...