Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Tenkte det var på tide å lage en dagbok :)

Kan begynne med å skrive litt om meg da hvertfall. Er 23 år og samboer. Jeg sluttet på pillen august 2011 etter å ha gått på de i 5-6 år. Tok 7 mnd før mensen skulle vise seg, og når den først kom, ble jeg gravid på første forsøk. Så mistet vi når jeg var ca 5-6 uker. Det var en veldig spennende tid som plutselig ble veldig tung. Men vi ser fremover :)

Er nå 2,5 uker siden SA og fikk positiv EL test mandag som var. Så nå er det bare å krysse fingrene frem til ikm :)(kommer aldri til å klare å la være å teste før det :fnise: )

Endret av stine889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagene går altfor tregt. Er bare 5 dpo og har lyst å teste allerede!! selvom jeg vet veldig godt at det er altfor tidlig. Har fått tester i posten idag, og skal klare å la være å teste til onsdag hvertfall :)

Har hatt skikkelig hodepine fra mandag av, noe jeg ikke har hatt på lenge. Og en del stikninger rundt EL, men også de siste dagene. Håper det er fordi det skjer noe der nede :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig forvirret! Idag har jeg oppdaget EL-slim for første gang, og det var mye. Jeg sluttet å teste da jeg trodde jeg fikk positiv el test for 5-6 dager siden. Jeg hadde jo også murringer. Men kanskje jeg har EL nå!? Jeg får ta en test senere idag å se hva den viser. Skjønner meg ikke på dette her! :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må gjøre det :) Også må jeg fortsette å teste etter jeg TROR jeg har fått positiv test, for å bli kjent med denne syklusen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig forvirret! Idag har jeg oppdaget EL-slim for første gang, og det var mye. Jeg sluttet å teste da jeg trodde jeg fikk positiv el test for 5-6 dager siden. Jeg hadde jo også murringer. Men kanskje jeg har EL nå!? Jeg får ta en test senere idag å se hva den viser. Skjønner meg ikke på dette her! :klo:

Jeg hadde også El Slim flere dager etter positiv el test, Men vi hadde oss bare rett før El og 2 dager etter...Jeg ble gravid, er gravid i uke 7+1 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er godt å høre:-) for vi hadde oss 3 dager rundt da testen var positiv men ikke etter det, før igår. Får bare krysse fingrene:) fikk ikke noen positiv EL test igår hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke: Her vil jeg gjerne følge med!

Hmmm, ikke lett å forstå seg på disse syklusene altså. Jeg har aldri prøvd å el-teste så vet ikke helt hvordan det funker. :blink: Men jeg har hørt at eggløsning ofte kommer på siste dag med el-slim eller dagen etter, men det er jo sikkert unntak fra regelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også, jenter! Har jo selvfølgelig håp siden jeg ble gravid på første forsøk, men er jo litt skummelt etter SA! :sjenert: Men må si jeg ikke blir helt klok på dette her. Hvis jeg fikk positiv test søndag/mandag for en uke siden, så er jeg 10 dpo på onsdag (og kan kanskje teste da?), men kanskje jeg har el nå!? Syntes det virker veldig rart, for tidlig forrige uke stakk det ganske mye nedi der. Jeg skjønner INGENTING! :P

Endret av stine889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enkelt å forstå deg på kroppen bestandig!

Jeg ville kanskje prøvd å vente med å teste enda litt nærmere ikm enn 10dpo, for å være sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror jeg må vente litt til. Har mange tester så det kribler jo litt etter å teste da:p åååh jeg vil jeg vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test idag som var negativ. IKM er i morgen, men er veldig usikker på når jeg hadde EL. TROR jeg fikk positiv el test for 2 uker siden med murringer, men for bare en uke siden hadde jeg jo slim. Så jeg skjønner ingenting. Får vell bare vente og se om tanta dukker opp. Håper isåfall at det skjer snart så jeg slipper hun på ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, IKKE kom!! Og hvis du først skal komme så kom FØR ferien, takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forvirret. Har aldri kjent stikking i puppene før, men idag stikker det som bare det. Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende dette her Stine!

Krysser fingrene for at du faktisk har en hemmelighet i magen din :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler, men takk for kryssing :D stikker også idag, og var veldig øm i magen når jeg stod opp idag.. Hmm. Tenker å teste igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test. Blææ. Men er jo veldig usikker på syklusen denne mnd etter SA. Jeg kan ha hatt EL en uke senere enn jeg trodde. Skal vell bare se at tanta dukker opp når jeg er i syden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...