Gå til innhold

Jeg ba henne gå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Fotballen

Hun har fortsatt ingen relasjon til HI og hun burde skjønne skjøl at sånt gjør man bare ikke.

Anonymous poster hash: 14219...b00

Hun burde ikke si det på den måten å kalle henne løs! Det er bare barnslig. Hva er det som gjør henne løs av å dukke opp med kjæresten sin? Unnskyld bør du si ts, og at du ikke mente å kalle henne løs. Hadde du visst hun var løs så er det noe annet ;)

Endret av iBiteU;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er hun løs??

Hun er jo sikkert ikke det men det e4 jo slike ting som kan komme ut når man er skikkelug forbanna. Jeg skjønner det litt. Hvorfor skulle han dra med seg den nye dama første gang han skulle se sin nyfødte datter han har fått med ei annen liksom? Respektløst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er BF utenlandsk?

Anonymous poster hash: ca6da...323

TS forteller dette i det første innlegget, tredje linje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde ikke si det på den måten å kalle henne løs! Det er bare barnslig. Hva er det som gjør henne løs av å dukke opp med kjæresten sin? Unnskyld bør du si ts, og at du ikke mente å kalle henne løs. Hadde du visst hun var løs så er det noe annet ;)

At hun har en skrue løs kan vi vel fastslå når hun ikke eier antenner. Så det HI sa var vel ikke feil.

Anonymous poster hash: 14219...b00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

At hun har en skrue løs kan vi vel fastslå når hun ikke eier antenner. Så det HI sa var vel ikke feil.

Anonymous poster hash: 14219...b00

Jo for hun vet ingenting om dama, om hun er løs eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ufint av barnefar syntes jeg. Du burde nok ikke kalt ho løs du heller TS, si unnskyld så ordner det seg nok :) Har hun noe som helst mellom ørene så skjønner hun selv at hun tråkket over en grense ved å bli med...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo for hun vet ingenting om dama, om hun er løs eller ikke.

Har du aldri blurta ut med noe du ikke mente når du har vært fly forbanna? Og husk på at ts nettopp hadde født og var sliten og hadde sikkert vondt og var full i hormoner og da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Løs, det vet man ikke om hun er, men skjønner at det kokte over for deg. Dette var ikke greit gjort av mannen! Sånt er ikke akseptabelt og jeg håper du sier i fra om hvor ufint det var (samtidig beklager for løs kommentaren)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Har du aldri blurta ut med noe du ikke mente når du har vært fly forbanna? Og husk på at ts nettopp hadde født og var sliten og hadde sikkert vondt og var full i hormoner og da.

Jo det har jeg, men ikke til fremmede, jeg har bedt om unnskyldning så klart. Men hva kommer barnefaren til å gjøre nå? Han er sikkert fly forbanna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det har jeg, men ikke til fremmede, jeg har bedt om unnskyldning så klart. Men hva kommer barnefaren til å gjøre nå? Han er sikkert fly forbanna :P

Han? Men hva faen haddw han med å ta med seg dama på sykehuset? Hun hadde ikke noe krav på å få hilse på babyen på sykehuset, nettopp fordi hun var en fremmed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jo det har jeg, men ikke til fremmede, jeg har bedt om unnskyldning så klart. Men hva kommer barnefaren til å gjøre nå? Han er sikkert fly forbanna :P

Hvis han selv ikke forstår at det var upassende og toskete å ta med sin nye kjæreste, en for TS fullstendig fremmed, på barselsbesøk til sin forrige dame, er han i beste fall kort i hodet. Forbannet har han ingen grunn til å være.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det har jeg, men ikke til fremmede, jeg har bedt om unnskyldning så klart. Men hva kommer barnefaren til å gjøre nå? Han er sikkert fly forbanna :P

Han burde be om unnskyldning

Anonymous poster hash: 44769...92b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Ja begge kan be om unnskyldning da, han pga han tok med ei uskyldig dame som får kjeft og slengt stygge ord i trynet (han ts skulle kjefte på da, ikke henne), og ts for at hun kalte henne løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, TS, du burde ikke ha sagt det du gjorde, det var både slemt og ubetenksomt. Samtidig var barnefaren også ubetenksom. Jeg tipper kjæresten var ganske ung? Det er faktisk ikke så lett for en ung jente/kvinne å vite "hva som passer seg" i alle situasjoner. Hvis barnefaren ville ha henne med, tenkte hun sikkert at det var greit.

Derfor synes jeg du burde be om unnskyldning, TS, og si at du overreagerte, men at du var sliten og helst bare ville ha nær familie der. Det burde han forstå. Husk at du må ha et forhold til ham framover, han er far til barnet ditt, og det er ikke lurt å starte et negativt forhold allerede på barsel.

De har bare vært sammen i kanskje 2-4 uker eller mindre, hun er ganske så ung tror hun fyller 18 i år.. Jeg selv er 23 å skjønner at hun kanskje at tatt seg nær av deg jeg da, men hun blir 18 å burde forstå bedre. Det er slutt mellom de snart uansett, det har tross alt vært 2-3 forhold etter han smelte meg på tjukka, men kommer ikke til å la det gå utover datteren min.

Anonymous poster hash: 43a67...42b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

De har bare vært sammen i kanskje 2-4 uker eller mindre, hun er ganske så ung tror hun fyller 18 i år.. Jeg selv er 23 å skjønner at hun kanskje at tatt seg nær av deg jeg da, men hun blir 18 å burde forstå bedre. Det er slutt mellom de snart uansett, det har tross alt vært 2-3 forhold etter han smelte meg på tjukka, men kommer ikke til å la det gå utover datteren min.

Anonymous poster hash: 43a67...42b

Du vet tenåringer. De vet ikke bedre dessverre.

Endret av iBiteU;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet tenåringer. De vet ikke bedre dessverre.

Mhmmmm

Anonymous poster hash: 43a67...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er jo sikkert ikke det men det e4 jo slike ting som kan komme ut når man er skikkelug forbanna. Jeg skjønner det litt. Hvorfor skulle han dra med seg den nye dama første gang han skulle se sin nyfødte datter han har fått med ei annen liksom? Respektløst

Selvfølgelig er det respektløs av han å ta med henne.

For alt TS vet så kan godt mannen ha bedt dama om å bli med. Ingen grunn til å angripe henne uten grunn.

Skjønner meg aldri på voksne kvinner som kaller andre kvinner for hore, løs o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er bare 18 år. Det er mannen du skulle kjeftet på, det er han som skulle kommet uten kjæreste.

Anonymous poster hash: 2219a...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefrekt å ta med kjæresten på sykehuset og i tillegg å ha vært fraværende så lenge!! Ikke rart du hadde et utbrudd med ugjennomtenkte strofer. Det var ikke pent å si, men det er vel ikke lett å "oppføre seg pent" i en slik situasjon.

Ønsker han kontakt med barnet videre, bør du unnskylde deg for utbruddet og forklare hvorfor. Har han litt vett, så skjønner han, og unnskylder seg for at han var så korttenkt og tok med dama si på sykehuset ++

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Selvfølgelig er det respektløs av han å ta med henne.

For alt TS vet så kan godt mannen ha bedt dama om å bli med. Ingen grunn til å angripe henne uten grunn.

Skjønner meg aldri på voksne kvinner som kaller andre kvinner for hore, løs o.l.

Det er som oftest sjalu kvinner som kaller andre kvinner for horer, løs osv.. ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...