Gå til innhold

Samvær i julen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt tidlig å tenke på julen allerede i mars, men pga en sak som har oppstått begynte jeg å tenke over dette.

Dere skilte foreldre som feirer/har feiret julaften sammen, hvordan gjør dere det når det kommer til nye partnere og evt nye barn? Feirer dere hver for dere da?

Anonymous poster hash: c2f6a...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har aldri feiret jul med eksen (etter at han ble eks) og fikk da heller ikke problem når det kom nye partnere. Er man supre venner så kan jo hele gjengen feire sammen, men det gjelder vel de færreste. Jeg er venn med barnefaren, men da vi gikk fra hverandre var det helt normalt at vi sluttet å feire sammen, det gjaldt uansett hvilken dag som skulle feires. Anonymous poster hash: 3c985...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feiret sammen første jul, det ble kleint med stor K for å si det sånn. Ungen engang var ikke tilpasse med det, så ble den ene gangen. Nå feirer vi annenhver jul og det er mye bedre for alle parter.

Anonymous poster hash: 9e2ec...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestemte oss for å feire jul annenhver gang nettopp av den grunn. Jeg og eksen er veldig gode venner, og vi har et supert samarbeid, og vi kunne fint feiret jul sammen (vurderte det første julen), men har altså valgt å droppe det. For den dagen en av oss sitter med ny partner og evt ny familie så er det ikke spesielt kult om eksen følger med på lasset. :P

(Vi feirer barnets bursdag sammen da, begge våre familier. Det syns jeg ikke er så unaturlig.)



Anonymous poster hash: a27d9...147
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...