Gå til innhold

Skifte bleie på restaurant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det greit å skifte utenfor en senter do? Mange ganger er handicap toalettet opptatt av småjenter som bruker en halvtime på å sminke seg.

Anonymous poster hash: 58923...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skifte bleie på restaurant/spiseplass! :kvalm:

Håper ikke jeg blir en sånn irriterende forelder nå som jeg har en på vei. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit å skifte utenfor en senter do? Mange ganger er handicap toalettet opptatt av småjenter som bruker en halvtime på å sminke seg.

Anonymous poster hash: 58923...83c

Nei, da kan du heller banke på døren eller bruke et vanlig toalett.

Anonymous poster hash: bcbb9...30a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt! Det er MANGE grunner til at dette ikke er greit!

Jeg hadde nok ikke turt å si fra til dem, men hadde sagt fra til betjeningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er bare ekkelt og uhygenisk!

Det jeg lurer på når jeg leser slike tråder er hvor er disse menneskene?

Alle i slike tråder er jo helt enig om at det gjør man ikke, men alikevel er det mange som gjør det....

De tørr vel ikke innrømme det, eller forklare hvorfor de gjør det.

Og hvis det "bare er tissebleie" er det faktisk ikke så prekært å skifte den, at det må gjøre der og da. det kan fint vente til man finner ett egnet sted eller kommer hjem.



Anonymous poster hash: ad6d7...728
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekjente av meg skiftet bæsjebleie inne på peppes! Jeg ble så sjokkert at jeg ikke klarte å si noe, og da satt det folk ved siden av som så sure ut. Noe jeg forstår ...

Men jeg har også skiftet bleier på flyet, bare tissebleier, men likevel litt flau :rodme: Og vi har gjort det diskre, uten at noen så det, og grunnen er enkelt og greit at flydoer er så møkkete og ekle, at så lenge det bare er å bytte bleier, så har jeg heller gjort det i sete med teppe under…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, det er bare ekkelt og uhygenisk!

Det jeg lurer på når jeg leser slike tråder er hvor er disse menneskene?

Alle i slike tråder er jo helt enig om at det gjør man ikke, men alikevel er det mange som gjør det....

De tørr vel ikke innrømme det, eller forklare hvorfor de gjør det.

Og hvis det "bare er tissebleie" er det faktisk ikke så prekært å skifte den, at det må gjøre der og da. det kan fint vente til man finner ett egnet sted eller kommer hjem.

Anonymous poster hash: ad6d7...728

"Bare tissebleier" må skiftes på langturer, særlig før de legges for natten. Og i tilfelle barn bæsjer, er det viktig at bleiene ikke er stappa fulle. Men hos oss er det stor forskjell på bæsj og tissebleier, og restaurant er uansett ekkelt. Men jeg syns ofte offentlig toalett er så møkkete, at vi heller har skiftet i vogn ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme på cafe selv. Dette var en liten cafe, og flere av kundene reiste seg og gikk derfra i protest. Det er IKKE greit! Hvor i alle dager får disse foreldrene for seg at dette er ok hen? Jeg blir sjokkert!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekjente av meg skiftet bæsjebleie inne på peppes! Jeg ble så sjokkert at jeg ikke klarte å si noe, og da satt det folk ved siden av som så sure ut. Noe jeg forstår ...

Men jeg har også skiftet bleier på flyet, bare tissebleier, men likevel litt flau :rodme: Og vi har gjort det diskre, uten at noen så det, og grunnen er enkelt og greit at flydoer er så møkkete og ekle, at så lenge det bare er å bytte bleier, så har jeg heller gjort det i sete med teppe under…

På flyet er dette spesielt en uting siden man sitter så tett oppi hverandre. Dessuten er det helt normalt å spise i flysetet. Det er samme f***n om det "bare" er en tissebleie, vi andre har ikke et like avslappet forhold til ditt barns urin. Jeg håper du skjems, ditt ekle menneske. Om du synes flydoene er så ekle at du ikke kan skifte bleie der, får du heller vurdere om du skal la være å fly.

Anonymous poster hash: bcbb9...30a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så ekkelt. Har heldigvis aldri opplevd det selv, men har iallfall en bekjent som jeg kan tenke meg gjør det. Hun er en sånn som har gått helt i barnebobla og ikke forstår at barna hennes ikke er like vidunderlige og førstepri for resten av verden som for henne. Og ikke noe de gjør er ekkelt eller fælt, inkludert bleier (hun skiftet i sofaen ved siden av meg en gang, hjemme hos henne selv da, men jeg ble sjokkert, jeg vet de pleier å spise i sofaen også + at det er litt spesielt å gjøre foran gjester...)



Anonymous poster hash: f10c5...2d3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke så greit å skifte bleier i spise - sonen på en restaurant. Det er en tid og et sted for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Var det stellebord på doen da?

Anonymous poster hash: b1051...cf8

Var det stellebord inne i restauranten? Hva er det for et spørsmål? Man skifter ikke bleie der andre spiser, eller i flysetet eller hvor som helst egentlig, der andre kan bli plaget av lukten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer dessverre alt for ofte. Har ikke tall på hvor mange gjester jeg må be flytte seg til toalettet (og vi har stellebordet på alle 3). Har også bedt folk desinfisere bordet etter seg fordi de skifter på bordet.

Folk eier ikke skam

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det stellebord inne i restauranten? Hva er det for et spørsmål? Man skifter ikke bleie der andre spiser, eller i flysetet eller hvor som helst egentlig, der andre kan bli plaget av lukten.

Jekk deg ned noen hakk. Det var et enkelt spørsmål.

Anonymous poster hash: b1051...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei æsj! Dette er da ikke greit på en flekk! Hadde sagt i fra til betjeningen. Ikke søren om jeg hadde godtatt bleieskift i samme rom når jeg er ute og betaler i dyre dommer for å kose meg. Hygiene må da ha gått i glemmeboka hos slike folk..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nabobutikken der jeg jobber, var det en mor som skiftet bæsjebleien inne på prøverommet. Hun hadde lagt han naken ned på stolen som står der.... og så hadde hun kastet bæsjebleien i søppelkassen som står på utsiden, dere kan jo tro hvor mye det luktet på senteret :(

Butikksjefen ble skikkelig fornærmet (det er stellerom RETT ved siden av butikken), og endte med at kunden sendte inn klage på butikken og skrev kjempenegativt om det på deres facebookside.

Syntes nesten det er likegyldig om det er på resturant eller i en butikk. Man skal respektere sine medmennesker såpass.

Har også hørt om en kvinne som skiftet på teppene som selges på IKEA....foran alle.



Anonymous poster hash: 35a80...f16
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Inne på en restaurant, cafe el=nei

Inne i en butikk= nei

Inne i et prøverom = det kunne jeg nok ha funnet på å gjøre hvis der var krise. Det er jo ikke alltid man finner toalettene. Bleien hadde jeg selvsagt tatt med og kastet et mer egnet sted

I et flysete = nei

I et bussete = det kunne nok ha skjedd, men da skulle det ha vært krise (type barnet bæsjet rett etter at bussen går, det er ikke toalett og det er timer til bussen stopper). Så sant det er mulig å unngå ved å planlegge så gjør man selvsagt det

Utenfor do på senteret el = ja, det har jeg gjort hvis stellerommet er opptatt over lengre tid. På alle de sentrene jeg har vært ute for denne problemstillingen har toalettene vært i en egen gang, slik at jeg har kunne stille meg helt innerst i gangen, og skiftet i vognen slik at ingen ser noe så sant man ikke bevisst oppsøker det.

På gaten = tja, så lenge man finner en bortgjemt krok så går det greit

Anonymous poster hash: 61a3d...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit å skifte bleie uansett innhold der folk sitter å spiser! Jeg er selv småbarnsmor, og liker å tro at de fleste av oss damer fortsatt har litt sosial intelligens igjen, selv om vi har blitt foreldre. Jeg hadde ALDRI gjort noe sånt. De fleste spisesteder og kjøpesenter har stellerom eller handicapdo med stellebord, så det finnes ingen unnskyldning! Om man ikke er komfortabel med å si fra til foreldrene, kan man ta kontakt med betjeningen. De ville garantert reagert på slik uhygenisk og lite hensynsfull oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt i fra til foreldrene. Spurt om de hadde gitt fra seg all vett og forstand til ungen da den ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nabobutikken der jeg jobber, var det en mor som skiftet bæsjebleien inne på prøverommet. Hun hadde lagt han naken ned på stolen som står der.... og så hadde hun kastet bæsjebleien i søppelkassen som står på utsiden, dere kan jo tro hvor mye det luktet på senteret :(

Butikksjefen ble skikkelig fornærmet (det er stellerom RETT ved siden av butikken), og endte med at kunden sendte inn klage på butikken og skrev kjempenegativt om det på deres facebookside.

Syntes nesten det er likegyldig om det er på resturant eller i en butikk. Man skal respektere sine medmennesker såpass.

Har også hørt om en kvinne som skiftet på teppene som selges på IKEA....foran alle.

Anonymous poster hash: 35a80...f16

Og IKEA er jo så flotte, med gratis bleier og flotte stellerom

Anonymous poster hash: 5a116...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...