Gå til innhold

Irriterende ting småbarnsforeldre gjør.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg kom på en ting til. De som mener at vi som ikke har barn klarer å skjønne noen ting.. Samtaler som jeg har hatt om det er feks:

Hun: Jeg sov ikke i natt, ungen var oppe hele tiden.

Meg: Skjønner at du er trøtt og sliten da.

Hun: Nei du har ikke barn så det skjønner du ikke!

Man blir trøtt av å ikke sove, det skjønner jeg og..

et annet eks:

Hun: Jeg ble så redd, ungen løp rett mot den traffikerte vegen så jeg skrek rett ut!

Meg: Herregud så ekkel opplevelse! Skjønner godt du ble redd!

Hun: Det forstår du ikke for du har ikke barn.

:murvegg:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nybakte foreldre som plutselig blir eksperter på barneoppdragelse og forteller meg hvordan dere prins/prinsesse bør behandles når jeg passer barna deres. (Jeg har jobbet i barnehage i 10år)

Anonymous poster hash: a69f6...262

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mange her, men jeg liker barn som har lært å vente på tur :). Når de har noe de skal si, eller vente på et leketøy. Det er mange barn som ikke klarer å vente på tur i dag.



Anonymous poster hash: f7aca...0e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"HAR DU BÆSJA I BUKSA DI?"

Og snuser på bleierumpa til ettåringen så hele selskapet ser det. Kvalmt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som gir barna sine drikke/pupp FØR flyet har tatt av. Det er jo et kjent fenomen at å drikke eller svelge kontinuerlig gjør at man kan unngå dotter i ørene, og da unngå HYLSKRIKING. Prinsen/prinsessa klarer å vente de minuttene med juicen sin, slik du kan gi den under takeoff/landing. Så slipper alle vi andre å høre på at de hyler av smerte.

Ja, jeg syns synd i dem, for det er himmelens vondt, men jeg er ikke interessert i å først høre på hyling under takeoff, så herjing under turen, så hyling under landing...

Anonymous poster hash: c90da...a47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybakte foreldre som plutselig blir eksperter på barneoppdragelse og forteller meg hvordan dere prins/prinsesse bør behandles når jeg passer barna deres. (Jeg har jobbet i barnehage i 10år)

Anonymous poster hash: a69f6...262

Tja, hvis du skal passe DERES barn burde de vell kunne si i fra hvordan de vil ha det? Det burde noen som har jobbet ti år i barnehage skjønne

Anonymous poster hash: e9ee5...205

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hvis du skal passe DERES barn burde de vell kunne si i fra hvordan de vil ha det? Det burde noen som har jobbet ti år i barnehage skjønneAnonymous poster hash: e9ee5...205

Jeg omgås barna flere ganger i uken eller hver dag...

Anonymous poster hash: a69f6...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook oppdateringer som:

"Endelig kom lille gull på do! Rene mursteinen som lå i bleia. "

Sa ifra til vedkommende at det får da være måte på deling av lille vidunderets bragder.

Å være på besøk hos noen med en fireåring som hyler og skriker så høyt å lenge at ikke det går ann å prate sammen,mens foreldrene bare ler og duller med gull ungen.

Foreldre som MÅ ta de svære barnevognene inn mellom smale hyller og stativer i trange klesbutikker.

Hadde det kaaansje gått ann å plassere vogna en meter unna slik at andre og kan komme til i hyllene?!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbarnsforeldre som maser om at vi skal bli med på byen når de har barnevakt. Slikt ble vi ferdige med for lenge siden.



Anonymous poster hash: aa661...74d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ****** for at jeg hadde små barn for lenge siden, og da fantes ikke FB og andre sosiale medier. Mine barn har grått på fly, sparket folk i ryggen mens de har sittet på fly, vært uskikkelige i butikker og mye mer. De er ikke prinser, men helt normale barn som etterhvert har blitt voksne.

Endret av Havbris
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i mye her altså, men en ting jeg føler jeg må si noe om er 'mammahjertet'. Hva menes med det her inne? Er det hvis man sier "det gjør vondt i mammahjertet" eller er det kallenavn på babyen? Jeg må innrømme at det føles som om jeg har fått et tilleggshjerte da i form av hvordan vi visualiserer og føler på kjærlighet, etter at jeg blir mamma. Alt gjør vondt der inne om de har det vondt, det banker ekstra hardt når de smiler og ler og følelsene sitter løst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

Mange av oss som skriver her var en gang barn og da hadde vi foreldre. Antar at noen av oss løp rundt med smokk selv når vi var 2 år og hostet andre i ansiktet.

Den gang da var det sikkert mange voksne som irriterte seg over våre foreldre.

Jeg irriterer meg generelt over uhøflige mennesker, enten de har barn eller ei. Dannelse er en mangelvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg irriterer meg mye over mennesker som ser ned på de som leder et annet liv, annen type jobb,ser ned på mammaer ikke bruker tegnspråk med ungene, og er opptatt av å bevise at deres liv er så perfekt som det kan bli. Spør man hvordan det går, så før man bare høre "bare bra, dere da?" "bare bra her og," og så sitter man der og snakker ikke om det som er tøft. Det er kjipern, man blir jo ikke kjent med hverandre.



Anonymous poster hash: b6d86...1e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småbarnsforeldre som mister alt vett angående sosiale medier og deler bilder av barnas kroppsvæsker i hytt og pine.

Småbarnsforeldre som forventer at du stiller opp for å jobbe når de ikke kan. "Men du kan jo ta vakta mi, du har jo ikke barn." Og "Men du kan jo jobbe hele påska og jula, for du har jo ikke barn eller familie å passe på." Fuck you din selvsentrerte og egoistiske mammafaen, jeg vil også ha fri på diverse helligdager.

Mødre som "har vondt i mammahjertet sitt" fordi en random unge de ikke vet hvem er engang grein på tv.

Mødre som har små "prinser og prinsesser". Du er ikke kongelig, du er white trash. So shut the fuck up!

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbarnsforeldre som mister alt vett angående sosiale medier og deler bilder av barnas kroppsvæsker i hytt og pine.

Småbarnsforeldre som forventer at du stiller opp for å jobbe når de ikke kan. "Men du kan jo ta vakta mi, du har jo ikke barn." Og "Men du kan jo jobbe hele påska og jula, for du har jo ikke barn eller familie å passe på." Fuck you din selvsentrerte og egoistiske mammafaen, jeg vil også ha fri på diverse helligdager.

Mødre som "har vondt i mammahjertet sitt" fordi en random unge de ikke vet hvem er engang grein på tv.

Mødre som har små "prinser og prinsesser". Du er ikke kongelig, du er white trash. So shut the fuck up!

Kjenner meg såå igjen i den jobb greia!!!!! Jeg har ikke barn, men jeg har et liv fordet - for JA, DET GÅR AN Å HA ET LIV UTEN UNGER FOR FAEN!!

Jeg har kjæreste, hund, hest, elsker å gå turer, gå på ski, reise på ferie, JEG TRENGER OGSÅ FRI !!! Så nei, jobb vakta di sjøl.

Anonymous poster hash: c90da...a47

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis du skal passe DERES barn burde de vell kunne si i fra hvordan de vil ha det? Det burde noen som har jobbet ti år i barnehage skjønne

Anonymous poster hash: e9ee5...205

Før var foreldre opptatt av hvordan alle barna hadde det i barnehagen, i dag er foreldrene kun opptatt av egne barn. Ikke hvordan gruppa fungerer sammen.

Anonymous poster hash: f7aca...0e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er enig i mye her altså, men en ting jeg føler jeg må si noe om er 'mammahjertet'. Hva menes med det her inne? Er det hvis man sier "det gjør vondt i mammahjertet" eller er det kallenavn på babyen? Jeg må innrømme at det føles som om jeg har fått et tilleggshjerte da i form av hvordan vi visualiserer og føler på kjærlighet, etter at jeg blir mamma. Alt gjør vondt der inne om de har det vondt, det banker ekstra hardt når de smiler og ler og følelsene sitter løst.

Siden jeg er en av de som sa "mammahjerte", så kan du få min mening. Jeg mener ikke å være frekk eller noe, men siden det først er i denne tråden det går an å skrive slike ting så; Du får ikke et helt nytt hjerte når du blir mor i så tilfelle hvor ligger det sånn ca.? Har det vokst ut av det opprinnelige hjertet, som en verkebyll, eller popper denne greia opp på uvante steder med jevne/ujevne mellomrom (når ungen 'lærer noe nytt, eller du er stolt eller når noen snakker til ungen din eller hva?

Jeg følte jeg fikk et helt nytt syn på kjærlighet da jeg fikk meg kjæreste, likevel sier jeg aldri "kjærestehjerte" sier heller aldri søsterhjerte, vennehjerte, tantehjerte osv

Når du leser om Syria og folk der, får en da vont i syriahjerte?

"Mammahjerte mitt blør"- nei det gjør faktisk ikke det.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er en av de som sa "mammahjerte", så kan du få min mening. Jeg mener ikke å være frekk eller noe, men siden det først er i denne tråden det går an å skrive slike ting så; Du får ikke et helt nytt hjerte når du blir mor i så tilfelle hvor ligger det sånn ca.? Har det vokst ut av det opprinnelige hjertet, som en verkebyll, eller popper denne greia opp på uvante steder med jevne/ujevne mellomrom (når ungen 'lærer noe nytt, eller du er stolt eller når noen snakker til ungen din eller hva?

Jeg følte jeg fikk et helt nytt syn på kjærlighet da jeg fikk meg kjæreste, likevel sier jeg aldri "kjærestehjerte" sier heller aldri søsterhjerte, vennehjerte, tantehjerte osv

Når du leser om Syria og folk der, får en da vont i syriahjerte?

"Mammahjerte mitt blør"- nei det gjør faktisk ikke det.

Siden du ikke har opplevd det å ha barn selv, så vet du jo faktisk ikke hvordan det føles. Jeg var som deg inntil jeg ble mor selv.

Anonymous poster hash: c7fe4...cd4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke har opplevd det å ha barn selv, så vet du jo faktisk ikke hvordan det føles. Jeg var som deg inntil jeg ble mor selv.

Anonymous poster hash: c7fe4...cd4

Nei det har jeg ikke :) Men denne tråden heter Irriterende ting småbarnsforeldre gjør. og det er en ting jeg blant annet finner irriterende fordi det gir like mye logikk som å si at "jeg har vondt i søsterhjerte mitt" som jo høres fryktelig teit ut.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke har opplevd det å ha barn selv, så vet du jo faktisk ikke hvordan det føles. Jeg var som deg inntil jeg ble mor selv.

Anonymous poster hash: c7fe4...cd4

Tok ikke lange tida før denne kommentaren kom nei.

Den kommentaren er ja, også noe som irriterer meg.

Anonymous poster hash: a1679...c21

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...