Gå til innhold

Min kones sønn...


Alumina

Anbefalte innlegg

Tenk som den gutten føler seg uønsket! Noen ganger burde man forsøke å speile situasjonen, hvordan hadde du følt det i hans situasjon? Hvordan ville du bli behandlet? En voksenperson skal vise kjærlighet gjennom disiplin, så utfallet blir konstruktivt. Ta en skikkelig prat, la fortid være fortid og fokuser på at dere skal ha det godt sammen, og vør et gidt eksempek. Går ikke an å ikke være på talefot når man skal bo sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var vondt å lese. Dette er en ung mann på vei ut i voksenlivet, og han har foreldre som ikke liker ham og som vil bli kvitt ham. Det er litt av en ballast å ha med seg på veien.

Denne unge mannen har det ikke godt. Dere er også inne i en ond sirkel der han tydeligvis har lukket seg helt, slik at det blir vanskeligere å komme til bunns i problemet.

Jeg kan bare si lykke til. Jeg håper dere kan få ham med på å snakke med en psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Stakkars gutt :(
En mor som ikke liker han, en stefar som ikke har noe som helst forhold til han, og to yngre søsken som får alt det positive. Også lurer man på hvorfor gutten utagerer...På tide at dere som liksom skal være voksne, tar tak i situasjonen og skaffer dere hjelp til dere alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir det av TS?



Anonymous poster hash: 71fb7...0de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da viste jeg han ned på rommet sitt, altså brukte fysisk makt for å flytte han.

Greit nok at du ikke liker ham, men her gjør du deg selv til lovbryter. Hvis han anmelder deg for dette, hva da?

Anonymous poster hash: 87a87...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...