Gå til innhold

Jeg takler ikke sønnen til kjæresten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, takk for forståelsen, men jeg tror at din og min situasjon er litt ulik.

Du trekker jo frem hva som er problemet hos dere. Et barn som "peller seg i nesa" etc. det er jo ekkel oppførsel, så du har jo noe konkret å forholde deg til. (Mener ikke at man skal mislike et barn pga eksempelet jeg tok frem, barn er barn, men dere forstår)

Jeg på min side har ingen grunn til å mislike denne ungen så sterkt. Han er 3!! år gammel, og han har aldri gjort meg noe. Han er ikke skitten eller uoppdragen. Ja, han lukter forferdelig, men det er ikke noe han kan noe for.

Dette problemet sitter kun i mitt hode, og jeg vil så gjerne bli kvitt det.

Tror jeg i kveld har tenkt meg frem til at moren er hovedproblemet her. Det er henne jeg misliker😬 og dessverre går disse følelsen utover barnet.

Anonymous poster hash: 7450d...681

Hvordan kan han lukte forferdelig om han ikke er skitten? Og husk på at han har ikke valgt sin mor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si til kjæresten din at han må kvitte seg med sønnen.

Han er mann så han vil velge deg framfor sitt barn. Slik er nemelig menn.



Anonymous poster hash: baef6...dd0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen barn har en veldig søtlig lukt av seg. Merker det så fort man drar på plasser der det er mye barn, man kan lukte at her er det barn. Rar søtlig lukt... klarer ikke sette fingeren på det, men syns den lukten er utrulig ubehagelig. Sitter den igjen i huset skjønner jeg du føler for å vaske etterpå.

Er selvsagt ikke gutten sin feil, men det vet du jo også.

Det med mor kan nok ha mye å si, man kobler jo relasjonen i hodet, og når du misliker barnets mor, er det lett å legge noe av det på omkretsen og barnet til mor. Men du kan jo prøve vri det litt rundt, dette er sønnen til din mann, så noe godt må det jo være med dette barnet =p

Hva mener du hun skal gjøre? Si direkte til ungen at hun syns barnet er ekkelt? Selvfølgelig ikke. Hun prøver jo å forandre tankegangen sin, og at hun prøver å ta tak i dette er jo kun positivt.

Skjønner det med den nesa.

Ellers skjønner jeg TS, hun får urettferdig mye pes her.

Anonymous poster hash: 3bf00...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjelden rundt barn. Legger ikke merke til noen dårlug lukt av barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg. Dette er fullstendig normalt. TS sier jo til og med at dette er kun i hennes hode og at det er veldig trist at hun føler det slik. Hun har jo ikke lyst til dette. Ta med deg de forutinntatte holdningene dine et annet sted. Du har åpenbart ikke kompetanse til å si hva en frisk personlighet (hva enn dette er) er eller ikke. Anonymous poster hash: 6ff3e...987

Skjerp deg sjøl. Du vet null om min kompetanse. Mulig det er i ts sitt hodet, men da er det noe galt med det hodet. Ts burde da søke hjelp, så hun ikke overfører de negative tankene til barnet.

Anonymous poster hash: 05c30...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg var sammen med en som hadde en sønn på 8 år og synes det var ekkelt å gå på toalettet eller dusje etter han hadde vært der. Klarte aldri å venne meg til det, vet ikke helt hvorfor. Det ble slutt mellom oss og mye pga sønnen. Jeg tok ikke det opp med kjæresten min heller for sønnen var jo det kjæreste han hadde. Det er ikke lett å snakke om de tingene der. Men det spørs hvor lenge dere har vært sammen? Har du prøvd i et år eller to så er det ikke sikkert det blir så mye bedre. Har det kun gått noen måneder så er det mulig at de tingene endrer seg.

Anonymous poster hash: 40023...3d7

Hva faen feiler det dere??? Skaff dere psykolog!

Anonymous poster hash: 03ad8...69b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også et stebarn jeg egentlig ikke takler så godt. Hun er grei nok og jeg viser ikke at jeg har problemer med henne, vi koser og klemmer og nusser, men egentlig synes jeg at hun er skitten og ekkel. Skjønner ikke hvorfor jeg mener det, men det er ikke noen god følelse. Har selvsagt ikke sagt noe til far og har ikke tenkt å gå fra noen av dem av den grunn, men.. :vetikke:



Anonymous poster hash: 26e21...7a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Har selv en stesønn som jeg ikke kan fordra. Han dytter,han slår,han banner,han stjeler og er bare ekkel. Dette i en alder av 13 og vært slik i 6 år nå. Forferdelig unge . Hater oppførselen hans

Anonymous poster hash: 4504e...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært sammen i et par år, og denne motbydelige ungen fyller snart tre? Er det det som er problemet?

Anonymous poster hash: d944d...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke skitten, men han lukter grusomt vondt. Ikke skittent-vondt, men en ekkel søtlig eim.

Han er ikke uoppdragen eller noe, alt dette sitter i mitt eget hode!

Jeg tror det kan ha noe med moren hans å gjøre. Jeg kan ikke fordra henne! Mens moren til det andre barnet kommer jeg ok overens med.

Og nei, dette er ikke en trolletråd, og jeg prøver så godt jeg kan.

Jeg hjelper til med han, jeg ler og smiler, leker med han og er en ok stemor, på utsiden. Inni meg vil jeg bare kaste opp.

Anonymous poster hash: 7450d...681

Er du denne guttens mor?

Du skriver "stemor", det betyr at han kaller deg "mor"?

Positiv gjest :):):)

Anonymous poster hash: a682d...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte. Men her er barnet snart femten år. Jeg blir kvalm omtrent i det han tråkker over dørstokken. Ikke bare av lukter, men av urenslighet og sånn.. Jeg kjøper ny dokost hver gang han drar til moren. Vasker huset, Stenger rommet hans.. Jeg trekker meg unna med en gang han nermer seg.  Og det verste av alt... Er at hjan liker å gå rundt uten sokker.. Og har de værste tåneglene.. grusomt.,



Anonymous poster hash: d3137...19a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

???

Er hele denne tråden en trolletråd?

For den er ihvertfall full av troll!

Anonymous poster hash: b64ea...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...