Gå til innhold

Har du funnet noe i maten din, som IKKE skal være der?


SusanneGullet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fant en sten i traktor-potetgullet en gang som sambo nesten spiste. Klagde og fikk tilsent 6 pakker potetgull. :fnise:

Anonym poster: 313c87df9ad44052ca376f47fee15cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en forbannelse Antlers? :tristbla:

Det kan jo nesten virke sånn, men husk på at dette er fordelt på 30 år. Da er det jo ikke så mye, sånn egentlig :) Jeg er bare så uendelig takknemlig for at jeg aldri har funnet edderkopp i maten. Da vet jeg ikke hva jeg ville gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Nå leste jeg rimelig feil et lite sekund.

"Har du funnet noe rart i magen din, som ikke skal være der?"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo nesten virke sånn, men husk på at dette er fordelt på 30 år. Da er det jo ikke så mye, sånn egentlig :) Jeg er bare så uendelig takknemlig for at jeg aldri har funnet edderkopp i maten. Da vet jeg ikke hva jeg ville gjort...

Jooo, jeg synes at du har funnet i overkant mye rart i maten altså - men det kan jo rett og slett være at du er mer obs på hva du spiser, mens andre kansje er mindre observante.... *grøss* :tristbla:

En veninne av meg fortalte en gang at de fant et tarantella edderkopp-ben i en svær flott kake de bestilte på restaurant. tarantula-hand-1.png:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooo, jeg synes at du har funnet i overkant mye rart i maten altså - men det kan jo rett og slett være at du er mer obs på hva du spiser, mens andre kansje er mindre observante.... *grøss* :tristbla:

En veninne av meg fortalte en gang at de fant et tarantella edderkopp-ben i en svær flott kake de bestilte på restaurant. :takke:

Godt poeng. Jeg vet at jeg ble veldig obs på frukt og grønt etter jeg oppdaget at klementinen var full av levende mark (selvfølgelig etter jeg allerede hadde spist halve :sukk: ). Sånn ellers er det nok mye rart som går rett i magesekken uten at vi får det med oss, ja.

Herregud, tenk å finne edderkoppben i kaken, da! Jeg hadde gått rett i bakken.... Håper det var i et land langt, LANGT unna :gjeiper:

Panikkedit: Så ikke det bildet før jeg postet mitt innlegg. Bort med seg! FYSJ!

Endret av Antlers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Larve i skallet på en pistasjenøtt og masse store larver i en brokkoli. Har heldigvis ikke møtt på noe som er unaturlig i maten.

Anonym poster: 048911a615fe7937ca12115edd26a3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Hvor i huleste kommer alle de larvene i fra ?

Æsj...

Jeg har aldri funnet noe "rart" i maten min. Fikk bare en skitten gaffel på en kafe. Deilig nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til en venninne av meg fant masse negleklipp i en kartong melk engang. Det var jo åpenbart sabotasje.

Anonym poster: 088aaec95725d5460cfdea7e8bb46634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant også en larve da jeg skulle spise en bit brokkoli. Når jeg tenker meg om så var det ikke av typen de ekle hvit/gule larvene, men en liten, lysegrønn og nesten litt søt en. Jeg spiste ikke brokkoli på flere år etter det da..

Husker også at jeg leste for 2(?)år siden om en som hadde spist klementiner og kjent at noe beveget seg i munnen, og jada, klementinen var FULL av larver. Det var bilde i artikkelen, ikke pent!! Klementinene var kjøpt her i byen og da slet jeg virkelig med å spise klementiner uten å sjekke rubbel og bit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et kjønnshår engang på en grandiosa! Den så litt ensom ut der den lå, så jeg nappet ut et par av mine kjønnshår og la på pizzaen. Pizzaen gled ned den, og kameraten min merket ingenting (han var ikke engang klar over at det var kjønnshår PÅ DEN) :lol:

Anonym poster: 748872259c73137f56f83df3f918049b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte opplevd at det er meitemark i salathoder når jeg skal dele dem opp. Er fullstendig klar over at de finnes i åkeren og at de gjør nytte for seg, men når de ligger på skjærebrettet mitt så blir det noe annet enn salat på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj.. Kan ikke komme på å ha funnet noe spennende i maten enda - ingenting jeg er klar over å ha funnet i allefall. Bortsett fra et eple som ikke hadde det helt bra med seg selv. Tok en bit, og hele innsiden var uthulet og brun. Dette var et ganske stort eple. Tok meg ikke bryet med å finne ut om det var noe annet spennende der altså.

Kjæresten fant en gang larver i knekkebrødet. Noe han påpeker hver gang jeg spiser knekkebrød. Nammenamm..

Men jeg synes veldig synd på de som fant denne i maten:

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article804427.ece

- en kompis fant en gang ei tann i ei pølse. Men om det er en sann historie kan jeg ikke si noe om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cevita

Veldig glad for at jeg valgte å spise opp fokosten min før jeg gikk inn på denne tråden for å lese :jepp:

Jeg fant et avisutklipp nederst i en hermetisk boks med bønneskudd en gang. Var skrevet på noe asiatisk språk, så jeg fikk ikke med meg hva som sto der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at jeg valgte å spise opp fokosten min før jeg gikk inn på denne tråden for å lese :jepp:

Jeg fant et avisutklipp nederst i en hermetisk boks med bønneskudd en gang. Var skrevet på noe asiatisk språk, så jeg fikk ikke med meg hva som sto der.

Underholdning til maten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melbillelarver i en pakke ris (før koking, skylte risen og kastet larvene)

Som katteeier flyr det alltid kattepels over alt selv rett etter støvsuging, så det er ikke sjelden vi finner hvite hår i maten. :fnise:

Jeg røyter også som en gud, og lange svarte hår er heller ikke et unormalt syn, selv om de ofte sniker seg oppå tallerken etter servering da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Herreguuuuuuuud så mange som har funnet så mange larver da! :bond:

Selv har jeg aldri oppdaga noen larver, så da tenker jeg: hvor mange ganger har jeg fått larver i maten UTEN å oppdage det!?!

iiiuk!

Antlers tok jo helt kaka mtp antall uheldige hendelser!

Har funnet plastbit (så ut som en bit av en falsk negl) inni konfektsjokolade, og en treflis inni en smågodtbit.

Me2! Jeg fikk også en plastikkbit/ falsk negl i riskaka mi en gang. produsenten har en nettside, og på denne nettsiden så finnes det et tilbakemeldning-skjema, så jeg skrev en beskrivelse og at jeg ekla helt ut! Noen få dagere senere dumper det et gavekort på 400 kr i postkassa mi, og dette gavekortet funka i stort sett de fleste butikker ( klesbutikker, skobutikker, men det var sikkert meningen at jeg skulle bruke det i matbutikken) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke funnet noe unormalt fra kjøpemat men fra eget drivhus kryr det med søte små grønne larver fra brokkolien og blomkålen.

Lar de ligge i vannbad en halvtimes tid så kommer de flytende opp til overflaten, nam.

En arbeidskollega fant en møll under plastikken på grandiosa-pizzaen en gang. Klagde og fikk en hel eske grandiosa som plaster på såret :fnise:

Tror ikke hun spiste de.

Endret av Sinner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en lang spiker i sånn karrisaus/rett som vi bestilte hjem en gang. :overrasket:

Lurer på hva de folka driver med på kjøkkenet.

Anonym poster: 1536d90536b8d3f1d3e5d67b8f2294af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet en bitteliten krabbe i en boks med blåskjell. Den tronet på toppen, midt på. Ble ikke noen blåskjell den dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...