Gå til innhold

Jeg er ung, men vil ha en eldre mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i starten av tjueårene, singel og på utkikk etter en eldre kar.

Alt mellom 10-15 år eldre enn meg er midt i blinken, han må gjerne ha SMÅ barn, men være åpen for å få barn med meg...

Greia er, at mine venner og familie syntes jeg er helt på trynet som foretrekker en litt chubby/muskeløs, voksen mann..? Burde jeg holde meg til folk på min egen alder?

Og bare for å få sagt det mange tenker, jeg er ingen gold-digger, jeg bryr meg ikke om penger, jeg vil ha en kosebamse.



Anonymous poster hash: cac67...9c1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud, så mange tråder om dette det er. Hva er greien? Hvorfor er dere så usikre og avhengig av andres godkjennelse?

Skal du være sammen med en mann på din egen alder som du ikke er tiltrukket av fordi vennene dine sier det? :roll: Du kan ikke tvinge folk til å mene noe annet, så foreslår du heller bryr deg om hva du vil selv og slutter å bry deg om hva andre mener. Da får du også et bedre liv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ha en kosebamse.Anonymous poster hash: cac67...9c1

Prøv denne heller ts. Tror den passer bedre for deg.

718.gif

Anonymous poster hash: 93b74...c1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er det du vil ha, bare ta for deg. Tror du finner et bredt marked der ute. Du må bare finne en som ikke har lagt seg til for mange uvaner. Tvi-tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jo fryktelig mange hyggelige mennesker ikveld.... Enslige en lørdag dere og??



Anonymous poster hash: cac67...9c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær sammen med de du selv vil. Ingen andre kan bestemme det og synes noen det er rart så får de bare synes det. Ditt valg uansett. Gi faen i hva andre mener.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt jeg. Liker også oftest de som er litt eldre enn meg selv :)

Hva er dine erfaringer?

Anonymous poster hash: cac67...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Hva er dine erfaringer?

Anonymous poster hash: cac67...9c1

Med eldre menn?

Jeg har hatt to forhold, ene var 7 år eldre og andre 11 år eldre. Erfaringen min er i hvert fall at de har vært voksne, trygge og vært flinke til å få meg til å føle meg spesiell for dem. Det kan jo godt hende det ikke har noe med alder å gjøre, men det ga en følelse av ivaretakelse i mine tilfeller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en del eldre menn vil ha yngre kvinner (og andre) - tror ikke det vil by på problemer. Men ikke ekskluder folk helt pga alder heller, du finner modne menn i 20-årene (de er unntak dog).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig du :) Finnes vel ikke et menneske i verden som har flere valgmuligheter enn deg da :P



Anonymous poster hash: cb073...98c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...