Gå til innhold

Han har hår på brystkassa..! Be han vokse seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Usminket

Ekte menn skal ha hår på brystkassa! Og gjerne litt tredagersskjegg.

Å herrefred. Menn uten hår på kassa er like mye ekte menn som dem med hår. Det handler om preferanser :) Jeg synes ikke det er fint med hår på kassa, og tror det ofte er preferansene til litt eldre kvinner. Mens de yngre virker til å like lite/ingen hår.

Endret av Usminket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Det er faktisk en trend som er på vei inn igjen. Så det på god morgen Norge. Det var for under armene riktig nok, men antar det gjelder også for mer intime plasser da. :P Men jeg tror faktisk ikke jeg kommer til å følge akkurat den trenden..

Ja, for hvis du så det på god morgen er jo det fakta;). Jeg leste i avisen i går at elefanter har begynt å flyge

Men som du sier tror ikke de fleste kommer til å følge den "trenden" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for hvis du så det på god morgen er jo det fakta;). Jeg leste i avisen i går at elefanter har begynt å flyge

Men som du sier tror ikke de fleste kommer til å følge den "trenden" .

Ja det er iallfall mer troverdig enn om jeg leste det i et se&hør blad. Ingen som gidder å dikte opp en trend. Men men, samma det, dette var jo ikke topic. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNNSKYLD MEG?? Men kvinner må barbere musa, under armene og leggene sine?!

Nei det må de ikke. Hjernevaskede kvinner gjør det fordi de tror at de må, for da blir de deilige.

Skikkelige kvinnfolk står imot og gjør som de vil og lar alt gro der det gror hvis det er det de vil.

Anonymous poster hash: f0826...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Nei det må de ikke. Hjernevaskede kvinner gjør det fordi de tror at de må, for da blir de deilige.

Skikkelige kvinnfolk står imot og gjør som de vil og lar alt gro der det gror hvis det er det de vil.

Anonymous poster hash: f0826...7b7

Iron lady.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*SNIP*

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

De var ikke mye sexy i hvertfall :) Tenker bare med skrekk og gru hvor vondt det må føles mens de lar det vokse ut igjen! Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den logikken så blir det som om jeg sier; Det er en grunn for at damer som står modell veier 30 kg.

Lol. Har flere venninner som er modeller. De veier 50-55 kg. Ikke overdriv.

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der, hvis menn barberer brystkassen er de metroseksuell og rar, hvis damer ikke barberer seg overalt (unntatt hodet) er de feminister og ekle.

Anonymous poster hash: efdb9...650

Hva er rart med det? Menn er menn og damer er damer.

Anonymous poster hash: 38193...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er rart med det? Menn er menn og damer er damer.

Anonymous poster hash: 38193...339

Hva mener du? Både menn og damer er født med kroppshår.

Anonymous poster hash: efdb9...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Både menn og damer er født med kroppshår.

Anonymous poster hash: efdb9...650

Ikke født med såklart, skrev feil

Anonymous poster hash: efdb9...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker uten hår, og de jeg har truffet uten hår er like mye menn som de med. :) Folk må få ha de preferansene de vil, noen liker høye og noen liker lave, noen liker lite hår og noen liker mye. Nå som han har fjernet håret synes jeg du skal vise at du setter pris på det ved å gi ham ekstra mye oppmerksomhet, kanskje en liten overraskelse, TS. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun ikke forventet et ONS, så.... :fnise: Vi gidder jo ikke barbere oss hver dag hvis ingen skal se det.

Btw, det glade 70-talls med hår under armene og der nede på jenter er jo inn igjen nå! Så det er bare å glede seg fremover! :danse:

Gjorde ikke meg noe. Liker hår. Eller, ikke under armene egentlig, men der nede er det greit. Var verre at hun var helt passiv og ganske kjedelig. Men sånn er de fleste damer på ONS virker det som.

Er samme AB som du svarte, men på annen dings, så annen kode.

Anonymous poster hash: 5bd5d...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på brystkassa er så sexy! Nå mener jeg ikke at hele brystkassa blir dekket med hår at hud ikke synes.

Anonymous poster hash: 7e6c6...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har hår på brystkassen, and I love it :danse: Synes det gjør han til mannemann og sexy. Hadde likt han mindre om han drev og vokset seg. Det er dog ikke fullstendig igjenngrodd heller.

Men kommer det på ryggen, tror jeg jeg vil dra fram voksen :fnise:



Anonymous poster hash: 8e87d...a24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bedre om du finner deg en mer feminin type da vettu :) kan ikke be fyren om å fjerne hår på brystet ! Jeg er heller ikke av de som krever glattbarbert mus , bare så det er sagt . ( Bare det ikke er en ugjennomtrengelig hårbolle der nede )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å glattbarbere brystet er ganske langt opp på femi-lista. Er vel bare analbleking som er verre.

Anonymous poster hash: 6e532...da9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herrefred. Menn uten hår på kassa er like mye ekte menn som dem med hår. Det handler om preferanser :)Jeg synes ikke det er fint med hår på kassa, og tror det ofte er preferansene til litt eldre kvinner. Mens de yngre virker til å like lite/ingen hår.

Jeg er 18 og foretrekker absolutt menn med hår på brystet, gjerne skjegg og også en del hår på beina. Jeg synes det er sexy og mandig :) Menn uten hår på brystet ser så guttete ut. Jeg vil heller ha en mann enn en gutt, men kanskje du ikke ønsker det :)

La folk gjøre det de vil med hårene sine. Om de vil barbere/vokse så gjør de det selv. Man skal ikke be kjæresten sin barbere seg...

Min samboer har også litt hår på ryggen. Det går helt fint for meg :)

Anonymous poster hash: 1b504...761

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...