Gå til innhold

Han har hår på brystkassa..! Be han vokse seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo alle KGér :) Dette kommer til å høres veldig overfladisk ut, men daten min har en del hår på brystkassa, og jeg synes ikke det er særlig attraktivt.

Hvordan kan jeg på finest måte si at han kanskje burde barbere eller vokse seg?

Han har sånn: http://www.eviepurves.com/wp-content/uploads/2013/06/chest-hair-man.jpg

Jeg foretrekker sånn: http://www.highgatehospital.co.uk/uploads/library/hosp6/images/in-page-content/20130117123610-Male-Chest.jpg

Nei, jeg troller ikke..



Anonymous poster hash: 2cdfe...582
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååh, neeeei. Største dealbreaker!

Du veit du har hår på hodet? Og resten av kroppen?

Han er en MANN, menn har hår på brystet. Deal with it



Anonymous poster hash: a2c4b...7fe
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du finner en annen. Det er nok av oss som foretrekker hår på brystet, så la dem beholde mannen i seg for de som foretrekker det.



Anonymous poster hash: 78933...0d6
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du finner en annen. Det er nok av oss som foretrekker hår på brystet, så la dem beholde mannen i seg for de som foretrekker det.

Anonymous poster hash: 78933...0d6

Word!

Anonymous poster hash: 3ab3d...5fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ha en hårløs "mann" med ekle halvveis-polvottpupper (denne karen har nok bolet tidligere) i stedet for en MANN. Deg om det.



Anonymous poster hash: 5bd5d...eb0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo alle KGér :) Dette kommer til å høres veldig overfladisk ut, men daten min har en del hår på brystkassa, og jeg synes ikke det er særlig attraktivt.

Hvordan kan jeg på finest måte si at han kanskje burde barbere eller vokse seg?

Han har sånn: http://www.eviepurves.com/wp-content/uploads/2013/06/chest-hair-man.jpg

Jeg foretrekker sånn: http://www.highgatehospital.co.uk/uploads/library/hosp6/images/in-page-content/20130117123610-Male-Chest.jpg

Nei, jeg troller ikke..

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Hvis han hadde bedt deg om å vokse ned nedentil hvis ikke så ville han gjøre det slutt med deg, hadde du gjort det? :danse:

Meget overfladisk av deg ja! Prøv, det er ganske deilig med slik du har i første linken din :danse:

Anonymous poster hash: 002b1...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNNSKYLD MEG?? Men kvinner må barbere musa, under armene og leggene sine?!

Likestillig JA TAKK! :jolie::jolie:

Dere MÅ ikke. Det er noe dere velger helt selv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Dere MÅ ikke. Det er noe dere velger helt selv.

Vel, men hvis vi ikke gjør det så er vi ekle. Menn foretrekker jo glattbarbert eller stripe. Jeg synes det er på sin rette plass å foretrekke noe fra mannfolk også.

Synes selv menn uten hår på brystet ser best ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNNSKYLD MEG?? Men kvinner må barbere musa, under armene og leggene sine?!

Likestillig JA TAKK! :jolie::jolie:

Hvem sier dere må? Dere velger det helt selv. Er bare å holde seg unna menn som bestemmer hva dere skal gjøre og ikke gjøre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Usminket

Menn skal ha hår på brystet. Ikke se ut som guttevalper ;D

Og hva med musa til jentene? Skal vi se ut som jentebarn?

Nå kommer dere å sier at vi ikke må barbere oss. Det er det dummeste :) 99% av alle menn foretrekker ingen eller lite hår på kvinner nedentil, så da gjør jo vi dette for dere.

Endret av Usminket
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNNSKYLD MEG?? Men kvinner må barbere musa, under armene og leggene sine?!

Likestillig JA TAKK! :jolie::jolie:

Argumentet ditt er uklart.

Kvinner må ikke noe som helst, så menn må heller ikke noe som helst. Var det det du ville frem til?

Anonymous poster hash: 78933...0d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kvinner skal ha hår på fitta.. egentlig.

Ja, og er det noen som tvinger deg til å fjerne det? Ikke? Vel, da kan du jo bare la det være der, da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, men hvis vi ikke gjør det så er vi ekle. Menn foretrekker jo glattbarbert eller stripe. Jeg synes det er på sin rette plass å foretrekke noe fra mannfolk også.

Noen menn liker barberte damer, andre liker hårete damer. Jeg syns til og med det er fint når jenter har hår på brystet og/eller veiviser, men jeg innser jo at jeg er den eneste i verden som gjør det :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor visste jeg at folk kom til å reagere slik på spørsmålet mitt? :fnise: Jeg er enig med usminket. Vi kvinner må også få lov til å ha preferanser og om vi skal barbere/vokse oss, så får menn også gjøre det.

Spørsmålet mitt er hvordan jeg kan be han på en fin måte? :)

ts



Anonymous poster hash: 2cdfe...582
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med musa til jentene? Skal vi se ut som jentebarn?

Nå kommer dere å sier at vi ikke må barbere oss. Det er det dummeste :) 99% av alle menn foretrekker ingen eller lite hår på kvinner nedentil, så da gjør jo vi dette for dere.

Nei 99% mener ikke det. Mange gjør det og mange gir faen. Elsker man noen så elsker man de for akkurat sånn de er. Hvem er vel redd litt hår? Det er greit at folk liker best det og det, men skal aldri tvinge noen til og barbere seg eller slå opp med noen for de har hår og ikke vil ta det vekk. Det er bare barnslig og umodne folk som gjør.

Endret av Hummels
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...