Gå til innhold

Nyttårsaften alene i år ?


Anders42

Anbefalte innlegg

Ja det er vel ikke det at det er så fælt å være alene, trives jo vanligvis godt i mitt eget selskap jeg :) Men det er uvant .. Også er jeg et sosialt dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Nyttårsaften. En av to dager i året jeg insisterer på å få lov å være i fred. Anbefale å ta å benke deg fremfor tv med mat og øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også være alene på nyttårsaften. Det er jo annet hvert år uansett (når barnet er hos faren), og det er vel forsåvidt greit. Blir ikke invitert noe sted, og alle andre er jo sammen med familiene sine. Og "ingen skal få ødelegge deres koselige familiejul". Jepp, korrekt sitert en av mine nærmeste. Og sånn tenker de hele gjengen.

Jeg skal lage god mat og finne meg en film å se på et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også være alene på nyttårsaften. Det er jo annet hvert år uansett (når barnet er hos faren), og det er vel forsåvidt greit. Blir ikke invitert noe sted, og alle andre er jo sammen med familiene sine. Og "ingen skal få ødelegge deres koselige familiejul". Jepp, korrekt sitert en av mine nærmeste. Og sånn tenker de hele gjengen.

Jeg skal lage god mat og finne meg en film å se på et eller annet sted.

Ja god mat og film er jo en løsning:) Likevel syns jeg virker litt småkjipt å sitte der alene.. Hva byr du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt hund og jeg nekter å la hunden være alene hjemme (selv om han ikke er direkte skuddredd, så blir han stressa når det står på som verst). De årene jeg har hatt hundepasser og vært ute/sammen med folk har jeg alltid endt opp med å bli skuffa. Altfor mye alkohol og rar oppførsel.

Jeg kan godt være sammen med noen få venner og bare slappe av, spise godt og sprette flaska ved midnatt, men kan like godt være alene. Lager noe godt å spise, går tur med hunden før fyrverkeriet setter i gang for fullt og ser film med gardinene trukket for og lyden på full guffe (pga hunden). Jeg spretter også gjerne flaska ved midnatt og har en liten runde med chat og sånt på nett etterpå eller snakker med folk jeg kjenner på skype.



Anonymous poster hash: c2dde...535
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var alene på nyttårsaften da jeg akkurat hadde flyttet hjemmefra, og jeg gjorde det til en koselig kveld med film og god mat. Det kjipeste var at foreldrene mine syntes synd på meg, og ville ha meg over hos dem, men jeg koste meg alene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det blir bra saft, så er det da ikke noe prob å være alene på nyttårssaften!

Anonymous poster hash: 80dac...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pusine:)

Hadde det likt som deg for noen år siden, jeg hadde plutselig ikke noen å feire nyttår med, og syntes det var litt trist, da jeg er et sosialt vesen... trives i eget selskap, men kjekt med folk. Men jeg tok mot til meg og gikk ut alene, og vet du hva, jeg var ikkje alene i det heletatt.. det er folk overalt på nyttårsaften, folk hilste på meg, jeg tilbake.. og etterhvert som jeg gikk rundt i byen følte jeg meg så vell.. Det er den fineste nyttårsaften jeg har hatt.

Jeg fikk ikke til å sitte hjemme å lage mat til bare meg selv da, selv om noen synes det er greit.

Skjønner du synes det er litt kjedelig når man ikke har noen kjente å feire med.. med ofte kan det bli bedre enn hva man tenker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel ikke det at det er så fælt å være alene, trives jo vanligvis godt i mitt eget selskap jeg :) Men det er uvant .. Også er jeg et sosialt dyr.

Hvorfor har du ikke tenkt på å invitere noen til deg da? Sikkert mange som ville satt pris på det.

Er du alltid blitt vant til å bli invitert ut uten selv å ta initiativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikke tenkt på å invitere noen til deg da? Sikkert mange som ville satt pris på det.

Er du alltid blitt vant til å bli invitert ut uten selv å ta initiativ?

Jeg har faktisk tenkt litt på det å invitere noen over , men huset er ikke ferdig pusset opp , jeg dro i gang en seriøs oppussing for en mnd siden og det er langt fra ferdig. Har ikke lyst til å lage noe store greier her nå som alt er litt kaos. Jeg får tenke litt på det. Tidligere har det vært familie eller venner jeg har vært hos, eller hun jeg var sammen med inntil for 3 mndr siden. Ting har forandret seg litt både i mitt liv og andres .. nå er det litt unntakstilstand rundt om virker det som.

Men jøss.. jeg er glad i å fixe opp for andre , liker å lage mat også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe (aleine og langt fra alt av andre folk) på nyttårsaften (18.00 - 00.00 og 05.00 - ca 10.00 1. nyttårsdag). Det er ikke gøy, men jeg er allikevel glad for at jeg ikke fikk julaften.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det feiring med et par, det er absolutt mulig selvom man et singel. Synes nyttårsaften er oppskrytt så liker bedre å være få enn en skikkelig fyllefest. Hadde sikkert vært kos med et par folk til, men det blir nok kos med tre også. I fjor var vi 4 single.

Jeg er veldig sosial av meg og hadde nok ikke likt å være helt alene på en sånn kveld. Om jeg ikke hadde hatt planer hadde jeg bok invitert meg selv hjem et sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på tapas på nyttår med noen venner. Er også veldig sosial av meg, så hadde ikke vært så kjekt å være alene.

Tidligere har jeg jobbet på nyttårsaften, og det har gått greit. God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde det likt som deg for noen år siden, jeg hadde plutselig ikke noen å feire nyttår med, og syntes det var litt trist, da jeg er et sosialt vesen... trives i eget selskap, men kjekt med folk. Men jeg tok mot til meg og gikk ut alene, og vet du hva, jeg var ikkje alene i det heletatt.. det er folk overalt på nyttårsaften, folk hilste på meg, jeg tilbake.. og etterhvert som jeg gikk rundt i byen følte jeg meg så vell.. Det er den fineste nyttårsaften jeg har hatt.

Jeg fikk ikke til å sitte hjemme å lage mat til bare meg selv da, selv om noen synes det er greit.

Skjønner du synes det er litt kjedelig når man ikke har noen kjente å feire med.. med ofte kan det bli bedre enn hva man tenker :)

Du er kvinne. Det er årsaken. Hadde du vært mann hadde kvelden blitt ganske annerledes, mest sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pusine:)

Du er kvinne. Det er årsaken. Hadde du vært mann hadde kvelden blitt ganske annerledes, mest sannsynlig.

Hmm, kan godt hende du har rett der, ikke tenkt over at kjønn hadde så mye å si i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig kjedelig for noen som må feire nyttårsaften alene da :S Det burde vært et sted for de ikke har noen i nærheten og møtes for å feire den sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...