Gå til innhold

Hvor mange har lyst på kjæreste her


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lyst på kjæreste, men samtidig vet jeg ikke om jeg har plass til en i livet mitt, eller om jeg får plass/passer inn i en manns liv...

Jeg har en kronisk sykdom som til dels hemmer meg, vet ikke om jeg finner en mann som godtar meg med den...

Jeg vil heller ikke bare ta til takke med noen, det må være noe mer der..

Bor sør-øst i Norge.Anonymous poster hash: 76e18...47f

et annet menneske kan holde ut ganske mye så lenge de føler den andre er glad i dem. Ikke gi opp, er mange menn som ønsker og søker kjærlighet.

Anonymous poster hash: 5b0fa...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruce Wayne

Jeg har ikke kjæreste og vil ikke ha heller. Bor ikke i Haugesund. Men hvis jeg en gang i fremtiden skulle bo i samme by som Skilpadden så hadde jeg ikke takket nei til å bli bedre kjent med henne :danse:

Endret av Bruce Wayne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, hvis det skulle dukke opp et perfekt eksemplar av arten mannfolk, så skulle jeg vurdert saken.

Men, ikke er jeg der det finnes mannfolk, og ikke er jeg så flink med slike skapninger heller, så sjansen er vel minimal.

Bor på nordvestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prioritert utdannelse og nå karriere, derfor røk forrige forhold. Jeg er sjenert av natur og er ofte stille i sosiale settinger, har derfor blitt oppfattet som arrogant. Er 27 år, vil si at jeg har ok utseende. Får se om 2015 er året jeg finner den store kjærligheten.

Anonymous poster hash: 5e0f1...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kresen altså..

Nekter ikke for det. ;P

Edit: Det tror jeg du også er

Endret av gjest 321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange her har lyst på kjæreste?

Tja, hvorfor ikke?

Og hvorfor har du ikke en?

Jeg tror den fremtidige kjæresten min sitter fast i trafikken, eller befinner seg på andre siden av kloden kanskje, så vi ikke har oppdaget hverandre ennå...

Og hvor kommer du fra?

Norge. Bor selvfølgelig ikke her lenger nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange her har lyst på kjæreste her?. Og hvorfor har du ikke en?. Og hvor kommer du fra?

Anonymous poster hash: 49df7...561

Har helt klart lyst på kjæreste!

Jeg er ikke så veldig frempå, blir sjelden bedt på date. Har liten bekjentskapskrets. Menn i min aldersgruppe (rundt 40) er ikke så mye ute på cafeer eller på byen.

Kommer fra Nord-Norge, men bor i Oslo.

Anonymous poster hash: c9085...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passert 25 aldri hatt kjæreste så jeg vil virkelig møte noen det klaffer med men drikker sjelden og nettdateing er ikke noe for meg + at jeg er sjenert og litt lavere en snittet så føles som en evig kamp og møte noen,

Er nok blitt kanskje mye mer kresen på årene. Før ville jeg bare ha en kjæreste, Nå må det faktisk klaffe før jeg er villig til og gå inn i et forhold med en jente.

Brent barn skyr ilden dessverre å jeg har rotet meg inn i den klassiske vennefellen gang på gang så har jeg gitt litt opp og sjekke damer.

Har opplevd flere damer som har "friendzonet" meg kommer løpende langt tid etterpå men da er dem ikke av interesse for meg lengre.

Vet at den rette er det ute men dagene er somregel veldig hektiske så blir liten tid til og finne henne men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Savnet av Nærhet er den "tøffeste" biten men livet er hva man gjør det til! ;-)

Endret av Valentin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange her har lyst på kjæreste her?. Og hvorfor har du ikke en?. Og hvor kommer du fra?

Anonymous poster hash: 49df7...561

Jeg har lyst på kjæreste..Jeg har jo en kosevenn da, som jeg møter av og til i helgene, var hos han sist igår og har ikke ord på kor deilig det er å bare legge seg i sengen tett inntil i armkroken på en varm og stor beskyttende mann, aahhh!

Jeg er betatt og forelsket i han, men han vil ikke ha noe kjæresteforhold så ingenting som skjer der..kjipe er at jeg klarer ikke å sjekke opp andre gutter, jeg tenker alltid kun på han kosevennen min, får han ikke ut av tankene mine, han er min perfekte mann!

Men samtidig så har jeg lyst å være singel en stund til på grunn av jeg vil fokusere 100% på utdannelsen min i og med at jeg er ferdig utdanna om et halvt år, og jeg vil i tillegg fokusere mye på trening nå før sommeren kommer osv!

Bor i Bergen:)

Anonymous poster hash: 8792b...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...