Gå til innhold

Er avvisningen tydelig nok?


Changes

Anbefalte innlegg

Jeg var på 1.date med en på onsdag, han virket hyggelig og flink til å føre samtale hele aften, vi var på en cafe i ca 3,5t. Vi har skrevet sammen i 10 dager innen vi møttes..... Men kjemien var ikke heeeelt der da vi møttes....

Har derfor skrevet til ham i går om hva jeg syntes om møte på onsdag, med hint hint om at jeg ikke følte noe gnist sammen med ham.

Startet med å fortelle at jeg syntes han var hyggelig og sånt....men at jeg hadde en blandet følelse om oss......og syntes at en som ham fortjener en med 110% sikkerhet med hva det skal skje videre i utviklingen. Sluttet med å ønske ham god jul og godt nyttår (fordi vi kommer ikke til å skrive mer til hverandre)

Er det skrevet tydeligt og godt nok?

Han pleier å skrive til meg hver dag.... Og nå er det 2 dager siden han ikke har skrevet tilbake.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har ikke skrevet mer til deg?

Hvorfor i all verden spør du da om du var tydelig nok?



Anonymous poster hash: d85d8...3ea
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det kaller du en avvisning? Hva er galt med å skrive "passer ikke sammen" i en eller annen form? Kvinnfolk...

Med det sagt, virker som han har skjønt det uansett, siden du ikke har hørt noe fra ham.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kanskje den var litt vag, men den kan jo funke... Eller han kan bare ha mye å gjøre før jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke skrevet mer til deg?

Hvorfor i all verden spør du da om du var tydelig nok?

Anonymous poster hash: d85d8...3ea

Ja men når man er 36 år og har skrevet og sms sammen hverdag, så syns jeg at jeg fortjener også et svar tilbake som f.eks at han også er enig og ønsker meg lykke til videre.... Kan bare ikke forsvinne på den måten......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men når man er 36 år og har skrevet og sms sammen hverdag, så syns jeg at jeg fortjener også et svar tilbake som f.eks at han også er enig og ønsker meg lykke til videre.... Kan bare ikke forsvinne på den måten......

"Hintet" har han tatt, ingen tvil om det. Jeg forstår bare ikke sammenhengen mellom overskrifta og det du skriver her?

Om han er enig eller ikke, så hjelper jo det fint lite - i og med at du har avvist han. Så som mann ville jeg tenkt at ok, hun vil ikke høre mer fra meg. Men når du skriver sånn som her, så får jeg på følelsen at du vil at han skal prøve en gang til, trygle litt. Han er altså en 100% fin fyr, men ikke sexy nok, så du vil kanskje at han skal være venn?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ragnar Danneskjöld

Hvorfor var dere sammen i 3,5 time om kjemien var så dårlig?

Kanskje han ikke legger så mye i forholdet deres som du gjør, ettersom han ikke svarer. Eller så er han såret.

Generelt, så er menn (og kanskje også kvinner?) dårlige til å ta hint. Klar tale fungerer best. Pakk det gjerne inn og vær hyggelig, men vær også tydelig om at det ikke kommer til å skje noe mer.

Du skal i hvert fall ha honnør for at du avslutter ting på en ordentlig måte. Nok av folk som ikke gjør det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager er du så opptatt av at han skal svare deg (og ikke avvise ditt svar) når du avviser han?



Anonymous poster hash: 3340f...7d7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Det er derfor man ikke venter 10 dager før man treffes man bygger opp forventninger og det er aldri helt slik man forventet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager er du så opptatt av at han skal svare deg (og ikke avvise ditt svar) når du avviser han?

Anonymous poster hash: 3340f...7d7

Jeg er faktisk ny til det her netdate fenomenet.... Er det normalt at folk bare kutter ut hvis man ikke er interessert mer? Hva hvis jeg er interessert og sitter og venter på et svar - vil jo heller ikke virker for desperat eller masete .....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hintet" har han tatt, ingen tvil om det. Jeg forstår bare ikke sammenhengen mellom overskrifta og det du skriver her?

Om han er enig eller ikke, så hjelper jo det fint lite - i og med at du har avvist han. Så som mann ville jeg tenkt at ok, hun vil ikke høre mer fra meg. Men når du skriver sånn som her, så får jeg på følelsen at du vil at han skal prøve en gang til, trygle litt. Han er altså en 100% fin fyr, men ikke sexy nok, så du vil kanskje at han skal være venn?

Han virket så gentleman ....

Må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på hva han svarer tilbake...men ok, fatte det nu....det er normalt å reagere på den måten som ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du avviste han og forventer at han skal svare deg på avvisningen?

Han har ikke skrevet til deg på 2 dager for han forsto at det ikke er en framtid der..

Blir jeg avvist så tar jeg et hint og fortsetter letingen.. Og det er ikke å sitte og smalltalke med den som avviste meg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende han overhodet ikke var interessert heller når han hadde hatt deg på tomannshånd i 3,5 timer...

Men svare og takke for treffet kunne han jo gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En klar avvisning kan jeg til nød svare på med noe sånt som "den er grei. lykke til videre". Til nød, vel å merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på 1.date med en på onsdag, han virket hyggelig og flink til å føre samtale hele aften, vi var på en cafe i ca 3,5t. Vi har skrevet sammen i 10 dager innen vi møttes..... Men kjemien var ikke heeeelt der da vi møttes....

Har derfor skrevet til ham i går om hva jeg syntes om møte på onsdag, med hint hint om at jeg ikke følte noe gnist sammen med ham.

Startet med å fortelle at jeg syntes han var hyggelig og sånt....men at jeg hadde en blandet følelse om oss......og syntes at en som ham fortjener en med 110% sikkerhet med hva det skal skje videre i utviklingen. Sluttet med å ønske ham god jul og godt nyttår (fordi vi kommer ikke til å skrive mer til hverandre)

Er det skrevet tydeligt og godt nok?

Han pleier å skrive til meg hver dag.... Og nå er det 2 dager siden han ikke har skrevet tilbake.....

Virker som han har tatt hintet ja.

Det ville nok vært noen som hadde svart kort tilbake og ønsket god jul men det kan jo være han ble så skuffet at han bare bestemte seg for å ikke svare tilbake.Folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som han har tatt hintet ja.

Det ville nok vært noen som hadde svart kort tilbake og ønsket god jul men det kan jo være han ble så skuffet at han bare bestemte seg for å ikke svare tilbake.Folk er forskjellige.

Hvorfor tror du at han er så skuffet? Kan hende han bare var glad til.

Anonymous poster hash: 7ca3f...43e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor tror du at han er så skuffet? Kan hende han bare var glad til.

Anonymous poster hash: 7ca3f...43e

Kan selvsagt være,men da tror jeg han hadde sendt en kort melding tilbake;sagt det var greit og ønsket henne god jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han kjører "om jeg ikke svarer så blir hun kanskje interessert likevel"-trikset.



Anonymous poster hash: 318ba...7f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke følte noen gnist, er det vel sannsynlig at ikke han gjorde det heller? I slike tilfeller har jeg inntrykk av at menn bare går videre uten å si noe som helst.

Anonymous poster hash: bb9c2...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...