Gå til innhold

Dere veldig sjenerte menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Skal vi se... damene må altså senke sine krav slik at de finner deg attraktiv, samtidig som du har skyhøye krav til utseendet? Eh.. kanskje du bør justere dine egne krav før du klager.

Pøh, jeg er en så fantastisk person at de heiteste bør kjenne det røsker i eggstokkene bare jeg puster!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Men når dise sjenerte gutten rett og slett "ignorerer"alle jentene så er det jo ikke rart jenter må ta til takke med brautende mannfolk.

Nettopp, det er jo en kjent sak at kvinner mangler evner som initiativ, sosial intelligens og selvrespekt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, det er jo en kjent sak at kvinner mangler evner som initiativ, sosial intelligens og selvrespekt.

Du tar da ikke initiativ til en person som ser ut til at han ikke vil ha noe med deg å gjøre..?

Edit: Det er forresten veldig forvirrende at du har en dame som avatar når du er mann, haha.

Endret av gjest 321
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde dere gjort om jenta ba dere ut?

Anonymous poster hash: b8e7e...237

Aldri i livet.. Funnet på en idiotisk unnskyldning.

Jenter jeg liker holder jeg meg til vanlig langt unna. Snakker minimalt.

Anonymous poster hash: b54ee...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (kvinne) var veldig sjenert før. Har nå innsett at jeg ikke er så sjenert lenger. På en måte synes jeg det er synd. Man risikerer ikke så mye som sjenert. Mens nå som jeg snakker litt mer så er jeg redd for at jeg har sagt noe dumt, og jeg risikerer å bli avvist når jeg har vist interesse. Så jeg vet ikke helt om det er verd det, å være mindre sjenert. For jeg er like sårbar som før. De sjenerte blir ikke like ofte såret, siden de ikke utsetter seg for risikoen å bli avvist.



Anonymous poster hash: 25cd3...b68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere menn som er veldig sjenerte, hvordan er oppførselen deres i nærheten av jenter dere liker? Har dere noen ting dere gjør eller ikke gjør? Hilsen forvirret

Anonymous poster hash: b8e7e...237

Jeg gjør sannsynligvis ingenting. Later som jeg ikke er interessert, med mindre hun åpenbart er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som veldig sjenert mann så kan man vel trygt konkludere med at det er turn-off fra et kvinnelig perspektiv.

Kulturen legger så føringene på at menn skal ta initiativ at det forsterker nok bare effekten der.

Prøver selv å virke oppegående, reflektert, fokusert vise humor osv ...i håp om at det kan vekke interesse

slik at en kan se om man har kjemi samt om det finnes noe nyskjerrighet fra hennes side.

Som oftest liker de mest oppmerksomheten og ikke så mye annet enn det. Etterhvert som jeg blir eldre type nå 30++ så er jeg mer og mer selektiv med dem jeg "føler" meg litt frem på. Hvis jeg har en god dag så gjør jeg det mot dem som er typisk noe under snittet rent utseendemessig ettersom de i det minste setter mer pris på oppmerksomheten og øyeblikket.

Resten tror er så vandt med oppmerksomheten at de har for lengst sett seg blinde...de klarer ikke lengre

skille mellom når en mann viser interesse for personen og hva han bare ser foran seg.



Anonymous poster hash: 83471...995
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterhvert som jeg blir eldre type nå 30++ så er jeg mer og mer selektiv med dem jeg "føler" meg litt frem på. Hvis jeg har en god dag så gjør jeg det mot dem som er typisk noe under snittet rent utseendemessig ettersom de i det minste setter mer pris på oppmerksomheten og øyeblikket.

Resten tror er så vandt med oppmerksomheten at de har for lengst sett seg blinde...de klarer ikke lengre

skille mellom når en mann viser interesse for personen og hva han bare ser foran seg.

Anonymous poster hash: 83471...995

Det er en myte at kvinner fra snittet og opp får så mye oppmerksomhet. Jeg tror at i Norge får man mest oppmerksomhet fra bekjente menn. Så om man har stor bekjentskapskrets og mange facebook-venner blir det kanskje mye oppmerksomhet. Mens vi andre som bare har noen venninner vi omgås, treffer ikke særlig med menn. Noen få legger an på meg på byen, men veldig sjelden ellers (bortsett fra utenlandske menn da). Jeg vil gjerne bli kjent med sjenerte menn. Men jeg er nok avhengig av den fysiske tiltrekningen i tillegg til den psykiske. Går ut fra det finnes noen kjekke sjenerte menn. Men jeg finner dem ikke. :)

Anonymous poster hash: 25cd3...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis blitt flinkere med årene, men stort var jeg ekstremt klønete og dum, og dessverre skjønte jeg det selv, med det samme, og det gjorde enda verre.



Anonymous poster hash: 1abba...128
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, hører dere sier det. Men har til gode å treffe ei griseheit dame som mener det!

Hallo du.... Selvfølgelig er du søt! ;)

Jeg syntes også det kan være herlig med gutter som kan vise seg litt flaue og sjenerte. Men hvis man ikke får ut noenting, så blir det litt i overkant. Da sliter jeg. Er selv litt sjenert ovenfor fremmede, så da kan det fort bli et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hva hadde dere gjort om jenta ba dere ut?

Anonymous poster hash: b8e7e...237

Kommer an på dama. Om hun er latterlig pen vil jeg anta at hun bare driver gjøn med meg, eventuelt at hun er en del av et skjult kamera opplegg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hallo du.... Selvfølgelig er du søt! ;)

Jeg syntes også det kan være herlig med gutter som kan vise seg litt flaue og sjenerte. Men hvis man ikke får ut noenting, så blir det litt i overkant. Da sliter jeg. Er selv litt sjenert ovenfor fremmede, så da kan det fort bli et problem.

Jeg er søtere enn sukker :cool: Nå er det vel også opplest og vedtatt at menn som er søte ikke er de menn kvinner vil krype til sengs med ;) En kommer veldig mye lenger som mann når en bare tar kontrollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er søtere enn sukker :cool: Nå er det vel også opplest og vedtatt at menn som er søte ikke er de menn kvinner vil krype til sengs med ;) En kommer veldig mye lenger som mann når en bare tar kontrollen!

Jo, vil krype til sengs med en søt mann. :sminkedokke:

Anonymous poster hash: 25cd3...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjenerte menn er jo så søte. Dere er jo i en helt annen og bedre liga enn de brautende, slitsomme, klengete mannfolkene. En sjenert mann står som nr. 1 i min bok.

Så bra at det er håp for oss! Men hvordan kommer dere i kontakt med en sjenert mann? Tar dere jenter det første steget selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Du påstår du er hard to get, men det virker ikke slik i mange av innleggene du skriver. :P

Det heter selvironi :cool:

Forøvrig har INGEN av de flere titalls AB'er som har slengt kompliment i min retning noensinne tatt kontakt. Så det føles trygt å be om den PM'en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter selvironi :cool:

Forøvrig har INGEN av de flere titalls AB'er som har slengt kompliment i min retning noensinne tatt kontakt. Så det føles trygt å be om den PM'en ;)

De tør sikkert ikke fordi du er så hard to get, så de er redd for å bli såret og ikke få deg på kroken. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

De tør sikkert ikke fordi du er så hard to get, så de er redd for å bli såret og ikke få deg på kroken. :P

Jo jo, vi vet jo at AB per definisjon er feiginger :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...