Gå til innhold

Dere veldig sjenerte menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres ut som en jeg kjenner. Å det er ikke bare vi kvinner som sender miksede signaler. Endrer oppførselen deres i fylla?

Anonymous poster hash: b8e7e...237

Ja, jeg blir mye mer utdavendt og avslappet når jeg drikker. Mye av nervøsiteten og angsten forsvinner. Kan se jenter i øynene, for eksempel :laugh:

Anonymous poster hash: d4107...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehehe :D Må le fordi jeg er ikke det grann bedre. Blir fort følelsesladd og jobber iherdig med å ikke avsløre meg, noe som fører til idiotiske situasjoner til tider. Prøver å få en streng mine og skremmer sikkert jenta :D Huff, ikke bare bare nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blir mye mer utdavendt og avslappet når jeg drikker. Mye av nervøsiteten og angsten forsvinner. Kan se jenter i øynene, for eksempel :laugh:

Anonymous poster hash: d4107...864

Tør du å se jenta du liker i øynene å?

Anonymous poster hash: b8e7e...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere menn som er veldig sjenerte, hvordan er oppførselen deres i nærheten av jenter dere liker? Har dere noen ting dere gjør eller ikke gjør? Hilsen forvirret

Anonymous poster hash: b8e7e...237

Hehe, husker første date med min nåværende samboer. Litt stamming og kleine stillheter fra hans side. Men jeg falt for han og vi har det heeelt fantastisk sammen :)

Anonymous poster hash: 52396...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Ble litt letta når jeg leste dette... jeg er jente da, 28 år gammel og greier... men jeg kjenner meg så innmari igjen i oppførselen til flere av dere. Går rundt og føler at jeg er den eneste i verden som ødelegger det som er av mulige forhold og venner fordi jeg blir skikkkkelig avvisende når jeg liker noen, mest fordi jeg er så redd for å bli avslørt. Jeg rødmer som et helvete, så folk lurer jo sikkert på hva det er som feiler meg. Avstandsforelskelsen min nå føles ganske smertefull fordi jeg verken klarer å se på ham eller si hei, og vi omgås daglig... hvor kleint er ikke det. I går gikk jeg rett forbi ham, og den følelsen... nei. Synkehull hadde vært tingen. Føler meg virkelig mislykket. Håper innerst inne han er litt som meg... Måtte bare få det ut. Jeg er et misforstått vesen og jeg skammer meg fordi jeg ikke klarer å 'ta meg sammen' (sosialangst)



Anonymous poster hash: 16715...0cc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister hodet helt og blir usikker på alt som har med jenta og gjøre,
Det er egentlig forj*vlig og klare og f*cke opp all så til det grader pga du ikke vet hvordan du skal håndtere situasjonen,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tør du å se jenta du liker i øynene å?

Anonymous poster hash: b8e7e...237 [/acron

Ja, som regel, men kommer litt an på hvor godt alkoholen funker ;)

Anonymous poster hash: d4107...864

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som regel, men kommer litt an på hvor godt alkoholen funker ;)

Anonymous poster hash: d4107...864

Har en som er veldig snill i fylla, men når han er edru blir han bare sjenert og rar igjen.

Anonymous poster hash: b8e7e...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister hodet helt og blir usikker på alt som har med jenta og gjøre,

Det er egentlig forj*vlig og klare og f*cke opp all så til det grader pga du ikke vet hvordan du skal håndtere situasjonen,

Ja, min samboer sa også at han følte seg helt utrolig dum og at han hadde ødelagt alt etter daten osv. Jeg blir så lei meg av det :( Man kan jo ikke noe for at man er sjenert heller!

Anonymous poster hash: 52396...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, hører dere sier det. Men har til gode å treffe ei griseheit dame som mener det!

Apropos det. Menn med barn kan sikkert ha hakket mer problemer med å finne en "griseheit" dame. :P

Anonymous poster hash: 91745...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Sjenerte menn er jo så søte. Dere er jo i en helt annen og bedre liga enn de brautende, slitsomme, klengete mannfolkene. En sjenert mann står som nr. 1 i min bok.

samme her! Superskjønne, særlig hvis de rødmer. :fnise:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg liker jenta og er usikker på henne oppfører jeg meg mest vennskapelig, kanskje tar litt oftere kontakt enn normalt. Er veldig dårlig på eskalering og flørting, de eneste gangene jeg klarer å ta litt iniativ er når jeg føler meg trygg på at jenta er intressert tilbake. Er så vandt til at jenter ikke føler tiltrekning til meg at jeg regner med at de fleste ikke ser på meg som noe mer enn vennemateriale.

Har skjedd et par ganger at jenter jeg har likt har flørtet med meg, og vi har gjort seksuelle ting, men de har avvist meg etterhvert. Har vel bare vært en bekreftelse/rebound eller whatever.

Damer jeg ikke finner attraktive har jeg ikke så mye problem med å tiltrekke meg hvis jeg vil, føler liksom ikke jeg har noe å tape da. Men igjen de som ikke er attraktive har vel ikke så høye krav til en partner(meg) heller.



Anonymous poster hash: 3499d...cb3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, hører dere sier det. Men har til gode å treffe ei griseheit dame som mener det!

Skal vi se... damene må altså senke sine krav slik at de finner deg attraktiv, samtidig som du har skyhøye krav til utseendet? Eh.. kanskje du bør justere dine egne krav før du klager.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd et par ganger at jenter jeg har likt har flørtet med meg, og vi har gjort seksuelle ting, men de har avvist meg etterhvert. Har vel bare vært en bekreftelse/rebound eller whatever.

Eventuelt så er du kjedelig. Altfor ettergivende. Har hatt en god del kamerater som har opplevd dette. De føyer seg fullstendig etter jenta, og hun mister interessen fordi kvinner gjerne vil ha noen med ryggrad. Når gutta har mannet seg opp og bevisst gått inn for å uttrykke selvstendige meninger ogstandpunkter, og gjerne gi jenta litt mental motstand i hverdagen (ikke trakassering eller psykisk mishandling eller noe i den retningen!) så har interessen vart mye lenger, og forholdene har tatt slutt av andre grunner.

Mange gutter lider av "valpesyndromet" der de blir mer som en lydig valp som dilter etter jenta. Det er ikke det jentene vil ha. De vil ha en gentleman som behandler dem godt og med respekt, og som samtidig er rakrygget og tør å ha et standpunkt og tør å utfordre dem og gi dem litt "motstand".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, hører dere sier det. Men har til gode å treffe ei griseheit dame som mener det!

Men når dise sjenerte gutten rett og slett "ignorerer"alle jentene så er det jo ikke rart jenter må ta til takke med brautende mannfolk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette var ganske interessant å lese. Det jeg lærte av dette er:
Hvis en sjenert gutt liker meg, så kommer jeg aldri i verden til å forstå det (hvis han gir de samme signalene som dere gir.) haha.

Så selv om jeg da egentlig er interessert, så kommer jeg til å utelukke han fordi jeg ikke skjønner at han er interessert.

Tap-tap situasjon :D

Endret av gjest 321
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så selv om jeg da egentlig er interessert, så kommer jeg til å utelukke han fordi jeg ikke skjønner at han er interessert.

01214.jpg

Anonymous poster hash: 327cb...dcd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

01214.jpg

Anonymous poster hash: 327cb...dcd

Haha, du har et poeng.

Men hvis jeg gir tydelig uttrykk for at jeg liker en person. Og responsen jeg får (som noen nevnte over her) er at han unngår meg? Da har jeg ingen grunn til å tro at han vil noe mer, og da gidder jeg heller ikke å legge ut i det vide og det blå om hva jeg føler.

Hvis jeg allerede har gitt uttrykk for at jeg er interessert ved å ville henge med han, kroppsspråk, blikkontakt osv. og han nærmest løper sin vei..

Endret av gjest 321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strandet

Ugh, bare ikke vær sånn at det å gå forbi noen og smile skal forstås som reell interesse. :|

Ellers blir jeg lei meg. :D Prøver i disse dager å ignoere ei som har det med å smile når hu passerer meg på fortauet, siden hu ikke ville prate med meg tidligere. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...