Gå til innhold

Bruker dere kondom med daten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke brukte kondom en eneste gang mens jeg var singel for en tid tilbake siden. Jeg hadde på den perioden sex med 6 forskjellige menn, som alle var av ´´bra kvalitet`` om jeg kan si det på den måten. Alle var veldig ordentlige, godt utdannet, så bra ut osv, men likevel fikk jeg klamydia. Vet hvem det var så gav det til meg da... Han hadde visst lekt litt rundt med andre jenter også. Fikk ingen symptomer, bare så det på en vanlig GU kontroll jeg hadde hos legen flere måneder senere.

Jeg vil nok si at flesteparten rundt om er sykdomsfri, men man vet heller aldri. Du kan jo bare spørre om kondom hvis dere har sex å si du ikke går på p-piller? Bedre det enn å si du er redd for sykdom :P



Anonymous poster hash: 32d32...aaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fallerifallera

Jeg har tidligere vært skikkelig sløv med kondombruken, rett og slett fordi jeg ikke ville være kjip å spørre om han kunne ta på kondom. Ville ikke skuffe han. Nå gikk jeg på en smell, og trodde på fyren da han sa han hadde sjekket seg(spør alltid). Viste seg at han hadde klamydia.

Bruk kondom hver gang du skal ha sex med en ny person, uansett! det er nok det lureste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og språkdebatt. Språkdebatt kan tas i eget rom framfor denne tråden.

Yvonne (mod)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg gjerne ha svart av vi var fornuftige og ansvarlige helt fra starten av, men den gang ei.... Noen ganger blir det bare sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Og det er alltid jeg som tar det opp, de to jeg har datet har vært sløve med prevensjon. Jeg går ikke på p-piller, så er opptatt at de jeg dater bruker kondom. Ingen kondom, ingen kos.

Anonymous poster hash: 1cee3...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig!

Tar ikke sjansen på verken sykdom eller graviditet.

Anonymous poster hash: ee98c...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...