Gå til innhold

Menn blir bare villere om du er vanskelig å få. BEVIST


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det handler om sunn fornuft. Selv om man egentlig ønsker å tilbringe et hvert sekund med en mann, så gjør man det ikke. Da mister man i vært fall mannen fort.

ts

Anonymous poster hash: 86baf...d10

Kvinnfolklogikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har trigget jaktinstinktet til en fyr på dette tidspunktet, jeg også. Men nei, jeg tror ikke det handler om å være hard to get. Det er heller ikke noe jeg har prøvd å trigge i han fordi han skal gå rundt og jakte på meg. Det kan vel heller kalles at han forøsker å være tålmodig og gir meg tid, fordi det er nødvendig, samtidig som han vil vise en interesse for meg (hvorfor ikke?). Hvis jeg finner ut at jeg ikke er interessert i den interessen han viser, kan jeg bare fortelle han det så slutter han. Ikke verre enn det.

Du må se på dybden av ting. Jeg tror ikke han vil ha meg fordi jeg er vanskelig, jeg tror han vil ha meg fordi jeg trigger viljen hans til å vise interesse for meg uten å pushe, og se om det går bra eller ikke.



Anonymous poster hash: 49c16...67b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig dere mener når dere skriver at dere har trigget jaktinstinktet til disse mennene?

Når han begynner å sende deg meldinger igjen, vise at han liksom er "interessert" når han er i ferd med å innse at han kanskje mister dama, eller at hun går videre og finner noen andre… det er sååå sykt irriterende. Umodne gutter rett og slett

Anonymous poster hash: fdfdf...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han begynner å sende deg meldinger igjen, vise at han liksom er "interessert" når han er i ferd med å innse at han kanskje mister dama, eller at hun går videre og finner noen andre… det er sååå sykt irriterende. Umodne gutter rett og slett

Anonymous poster hash: fdfdf...2f6

Ah, det er det dærre "man vil ha det man ikke kan få"-opplegget. Ja, det er veldig umodent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig dere mener når dere skriver at dere har trigget jaktinstinktet til disse mennene?

Jeg tror ikke ts eller kvinner kan svare for alle, så ta slike tråder med en klype salt. Det er akkurat som at enkelte menn har inntrykk av at alle damene blir trigget av en kul bil, siden han har fått napp på den og den måten etter at han fikk seg bil..."Det må nok være bilen sin skyld" blir tatt med en like seriøs tone som "det trigger vel jaktinstinktet".

Det er nok også forskjell på hvor alvorlig man tar det, jeg er mer vandt til at man tar det med en klype salt.. men at man blir mer forstått hvis man sier "jeg trigget jaktinstinktet hans" på en useriøs måte, enn på en seriøs måte slik ts gjør. Både kvinner og menn opplever at man av og til får lyst på noe man ikke kan få eller angrer seg osv, det er nok litt mer diskutert i seriøse settinger.

Anonymous poster hash: 49c16...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke ts eller kvinner kan svare for alle, så ta slike tråder med en klype salt. Det er akkurat som at enkelte menn har inntrykk av at alle damene blir trigget av en kul bil, siden han har fått napp på den og den måten etter at han fikk seg bil..."Det må nok være bilen sin skyld" blir tatt med en like seriøs tone som "det trigger vel jaktinstinktet".

Okei, så det er egentlig en litt "enkel" måte å se verden på, på en måte?

Det er nok også forskjell på hvor alvorlig man tar det, jeg er mer vandt til at man tar det med en klype salt.. men at man blir mer forstått hvis man sier "jeg trigget jaktinstinktet hans" på en useriøs måte, enn på en seriøs måte slik ts gjør. Både kvinner og menn opplever at man av og til får lyst på noe man ikke kan få eller angrer seg osv, det er nok litt mer diskutert i seriøse settinger.Anonymous poster hash: 49c16...67b

Aha, da skjønner jeg litt mer hva som skjer her.

Kunne ikke helt forstå hva dette hadde med menneskers eventuelle jaktinstinkt å gjøre... Det er jo ikke sånn at vi faktisk jakter på damer :ler:

Men da er greia egentlig at disse damene har greid det omtrent ingen andre har greid før dem da... Å få en mann til å ville ha sex med dem. De burde fått diplom :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så det er egentlig en litt "enkel" måte å se verden på, på en måte?

Aha, da skjønner jeg litt mer hva som skjer her.

Kunne ikke helt forstå hva dette hadde med menneskers eventuelle jaktinstinkt å gjøre... Det er jo ikke sånn at vi faktisk jakter på damer :ler:

Men da er greia egentlig at disse damene har greid det omtrent ingen andre har greid før dem da... Å få en mann til å ville ha sex med dem. De burde fått diplom :ler:

Det er et veldig usunt forhold, i den forstand at det er en type relasjon hvor den ene gir mer enn den andre - type ting.

NN vil ha et forhold med noen og er på jakt etter drømmeprinsen/drømmedama.

MM vil være singel og er ikke helt åpen for å dinne drømmeprinsen/drømmedama.

Disse to møtes og kommer i grunnen godt overens, det oppstår en viss attraksjon. Men det sier seg selv: NN er jo mer åpen for at det skal bli noe mer enn dette, enn MM. Og NN ser jo at MM er tiltrukket og kanskje kan komme på gli...hvis man prøver litt hardt?

Så kan MM avvise NN sine forsøk på å prøve hardt. Litt sånn av og på, for det er jo en viss form for tiltrekning men det er ikke lagt noe større investering i relasjoen enn tiltrekning til NN. Så MM avviser NN.

NN går fra kampen og begynner å jakte videre på drømmeprinsen/drømmedama.

Plutselig merker MM at h*n faktisk bryr seg om at NN har gått videre, noe man kanskje ikke trodde at man skulle føle in the first place. Så kanskje MM la mer i NN enn MM skjønte, før det var forsent?

Sånn har NN trigget jaktinsinktet til MM.

Da kan NN tenke: Oj, h*n vil ha meg fordi jeg er utilgjengelig eller har gått videre. Ha-ha jeg har trigget jaktinstinktet. Ho-ho...

Eller så kan NN tenke: Det tok bare litt tid før MM ble klar for å prøve.

Anonymous poster hash: 37d1e...cbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Danneskjöld

Jeg måtte nylig si adjø til en ung kvinne jeg har truffet en periode i høst. En av de tingene jeg virkelig satt pris på med henne var hvor tydelig hun var på at hun likte meg og ville være sammen med meg.

Veldig smigrende.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Jeg kapret drømmemannen ved å bare være meg selv og vise akkurat hvor interessert jeg var og være tilgjengelig.

Det er sånn det gjøres. Jeg er på samme måten, og får i tillegg fnatt av spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn det gjøres. Jeg er på samme måten, og får i tillegg fnatt av spill.

Ikke kom hit å si at du liker kvinner som er overinteressert og klenger på deg. Tror nok du synes det er mer stas med ei jente som ikke er all over you, men gir deg litt og litt.

ts

Anonymous poster hash: 86baf...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kom hit å si at du liker kvinner som er overinteressert og klenger på deg. Tror nok du synes det er mer stas med ei jente som ikke er all over you, men gir deg litt og litt.

ts

Anonymous poster hash: 86baf...d10

Jeg foretrekker en jente som er ærlig om sine intensjoner fra starten av ;) Så kan man gi litt og litt etterhvert, men jeg vil ha en situasjon der jeg vet hvor jeg har vedkommende. Et spill der man dytter og drar er ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn ELSKER å jakte, og det er et urinstinkt. Alle de gangene jeg la meg etter en fyr uten å få noe som helst tilbake... Men de gangene jeg overså en fyr, DA var jeg plutselig svært så interessant. Etter at ringen kom på fingeren ble jeg enda mer interessant, for da ble jeg liksom et bytte som var umulig å få kloa i. Man vil ofte ha det man ikke kan få...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon blund

Menn ELSKER å jakte, og det er et urinstinkt. Alle de gangene jeg la meg etter en fyr uten å få noe som helst tilbake... Men de gangene jeg overså en fyr, DA var jeg plutselig svært så interessant. Etter at ringen kom på fingeren ble jeg enda mer interessant, for da ble jeg liksom et bytte som var umulig å få kloa i. Man vil ofte ha det man ikke kan få...

Da liker han nok deg ikke godt nok til at han vil prøve å gi noe igjen. Men han vil forsatt beholde deg hvis han ikke finner noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da liker han nok deg ikke godt nok til at han vil prøve å gi noe igjen. Men han vil forsatt beholde deg hvis han ikke finner noe bedre.

Hvem er "han"?

Jeg snakker om menn generelt, ikke en spesiell fyr. Generelt sett har mannfolk lagt seg etter meg når jeg ikke har vist interesse for dem.

Endret av miuen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om de liker jenter som er vanskelige å få, betyr ikke at de går lei med en gang de får dem. Jeg forstår dem jo, for jeg liker selv menn som er litt fraværende. Ingenting er mer uattraktivt enn desperate menn.

ts

Anonymous poster hash: 86baf...d10

Jojo men når du var tydelig interessert så brydde de seg jo ikke sa du. Om du gir etter og blir tilgjengelig igjen så blir set jo ingen jakt mer og da kan de gjerne miste interessen igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS har absolutt et poeng her! Har også erfart dette flere ganger. Man tror kanskje man bare møter på feil menn, men det er faktisk noe i det TS forklarer. Syntes det var litt svart hvitt med henne da. Men det ligger noe i det at mannen har faktisk dette berømte jaktinstinktet i seg, og jeg tror jenta liker å bli jaktet på. Jeg syntes selvfølgelig at det er helt på trynet at ikke jenta kan få ta initiativ uten at mannen stikker, men føler det er best at mannen får ha "overtaket" med å styre "skuta litt" på det området. På den måten blir begge parter mer attraktive for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Danneskjöld

Det er mulig jeg repeterer meg selv, men det stemmer virkelig ikke for min del. Noen menn er kanskje slik, men ikke meg. Jeg liker og tenner på jenter som virkelig viser at de vil ha meg og liker meg.

Møtte for eksempel en ganske søt jente forrige helg som jeg utvekslet nummer med. Når jeg tok kontakt, var hun imidlertid ganske kjølig og passiv på melding, så jeg mistet interessen umiddelbart og sluttet å skrive til henne. Har null interesse av å kjempe for eller overvinne en kvinne som ikke forstår opplegget.

Allikevel er jeg nå veldig forelsket i en jente som er utilgjengelig, les: har kjæreste, men jeg likte henne utrolig godt alt før jeg fikk vite at hun var opptatt, så det har ingenting med saken å gjøre. Ingenting hadde gledet meg mer enn om hun gjengjeldte min affeksjon for henne.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg repeterer meg selv, men det stemmer virkelig ikke for min del. Noen menn er kanskje slik, men ikke meg. Jeg liker og tenner på jenter som virkelig viser at de vil ha meg og liker meg.

Møtte for eksempel en ganske søt jente forrige helg som jeg utvekslet nummer med. Når jeg tok kontakt, var hun imidlertid ganske kjølig og passiv på melding, så jeg mistet interessen umiddelbart og sluttet å skrive til henne. Har null interesse av å kjempe for eller overvinne en kvinne som ikke forstår opplegget.

Allikevel er jeg nå veldig forelsket i en jente som er utilgjengelig, les: har kjæreste, men jeg likte henne utrolig godt alt før jeg fikk vite at hun var opptatt, så det har ingenting med saken å gjøre. Ingenting hadde gledet meg mer enn om hun gjengjeldte min affeksjon for henne.

:)

Du er et unntak. ;) Det finnes selvfølgelig alltid unntak. Jeg tror som noen andre her har nevnt, at når man er blitt litt eldre, uten at jeg kan si et tall, så tror jeg man dropper spill og fanteri. Jeg er ikke interessert i det.

Jeg tror i grunn det går på, at hvis jenta må vise mest initiativ, så er gjerne ikke gutten nok interessert. Er gutten nok interessert, så tar han mest kontakt anyway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Danneskjöld

Du er et unntak. ;) Det finnes selvfølgelig alltid unntak.

Det tviler jeg faktisk på.

Jeg mener det er en tåpelig generalisering som ikke holder mål. Man kan jo si det samme om mange kvinner også, uten at dette stemmer for kvinner flest.

Jeg kan se for meg at dette gjelder i større grad for svært attraktive menn eller kvinner som har en homogen gruppe med beundrere. Da kan de kanskje lettere bli interessert i den som er annerledes og den de ikke får så lett som alle andre.

Men for mennesker flest, tror jeg egentlig de ønsker å møte noen som virkelig liker seg og bryr seg.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...