Gå til innhold

Menn blir bare villere om du er vanskelig å få. BEVIST


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva faen er det jeg får så mye tyn for? Hva har jeg gjort galt??? Jeg sier bare at interessen tydeligvis vekkes når man er fraværende og utilgjengelig!

Hvorfor i alle dager gjør det meg en bitch eller en slit?!?!

Dere tåler jo ikke å høre om kvinner som avviser menn eller som har menn etter seg. Ikke rart dere holder dere på singelforumet....

Thea (ts)

Anonymous poster hash: 86baf...d10

Du holder jo selv til her, så du burde kanskje gå litt mer stille i dørene?

Igjen, selv om du kanskje har den opplevelsen av at de "mennene" du har etter deg blir mer på hvis du ignorerer dem, betyr ikke det at det gjelder alle menn. Langt ifra. Og ja, sånn type spill som du bedriver er typisk bitch-oppførsel.

Selv gidder jeg ikke å bruke tid på jenter som oppfører seg slik. Sist jeg hadde kontakt med en jente som ble mer og mer utilgjengelig og tok mindre og mindre initiativ, mistet jeg mer og mer av interessen ettersom tiden gikk. Til slutt lot jeg henne få vite det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javel. Jeg kapret drømmemannen ved å bare være meg selv og vise akkurat hvor interessert jeg var og være tilgjengelig.

Jeg også. Menn som man ikke trenger å lure i fella ved å bruke diverse fake knep er de som er verdt å holde på. Og så mye mer behagelig å forholde seg til da.

Anonymous poster hash: 04bf1...224

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg at det fungerer, pleier å gjøre slik ofte hvis jeg egentlig vil ha en mann. Hvis du drøyer for lenge så gir dem faktisk opp da. :-)



Anonymous poster hash: d0856...8b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du holder jo selv til her, så du burde kanskje gå litt mer stille i dørene?

Igjen, selv om du kanskje har den opplevelsen av at de "mennene" du har etter deg blir mer på hvis du ignorerer dem, betyr ikke det at det gjelder alle menn. Langt ifra. Og ja, sånn type spill som du bedriver er typisk bitch-oppførsel.

Selv gidder jeg ikke å bruke tid på jenter som oppfører seg slik. Sist jeg hadde kontakt med en jente som ble mer og mer utilgjengelig og tok mindre og mindre initiativ, mistet jeg mer og mer av interessen ettersom tiden gikk. Til slutt lot jeg henne få vite det.

Hvordan klarer du å misforstå så totalt?

Hun var veldig interessert i disse mennene tidligere, mens da var ikke de så keen. Mens når hun ble lei og mistet interessen (fordi de ikke responderte), så ble de veldig keen.

Og du trekker konklusjonen at TS er en bitch.

Jeg skjønner godt at TS mistet interessen og ikke har lyst å ta noen av dem nå når hun ikke var interessant nok for dem tidligere.

Jeg er på samme måten selv. Når en mann er avvisende mot meg når jeg viser interesse, kan han ikke komme etterpå og gi oppmerksomhet og forvente at jeg skal ta imot han med åpne armer.

Anonymous poster hash: b1803...c49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å misforstå så totalt?

Hun var veldig interessert i disse mennene tidligere, mens da var ikke de så keen. Mens når hun ble lei og mistet interessen (fordi de ikke responderte), så ble de veldig keen.

Og du trekker konklusjonen at TS er en bitch.

Jeg skjønner godt at TS mistet interessen og ikke har lyst å ta noen av dem nå når hun ikke var interessant nok for dem tidligere.

Jeg er på samme måten selv. Når en mann er avvisende mot meg når jeg viser interesse, kan han ikke komme etterpå og gi oppmerksomhet og forvente at jeg skal ta imot han med åpne armer.

Anonymous poster hash: b1803...c49

I første post argumenterer TS hvorfor en dame skal være utilgjengelig og avvisende overfor den man er interessert i, og hun konkluderer:

Så hvis du vil ha en mann. Vær fraværende og avvisende.

Slik oppførsel ser jeg på som bitch-oppførsel. Så det er nok DU som har misforstått hensikten med denne tråden fullstendig.

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første post argumenterer TS hvorfor en dame skal være utilgjengelig og avvisende overfor den man er interessert i, og hun konkluderer:

Slik oppførsel ser jeg på som bitch-oppførsel. Så det er nok DU som har misforstått hensikten med denne tråden fullstendig.

Den konklusjonen var jo basert på hva en mann ville ment, tolket ut fra oppførselen deres. Og den er også sagt med humor, den understreker ironien i disse mennenes oppførsel. Men tydeligvis vanskelig å skjønne når du bare er på parti med ditt eget kjønn, uansett. Hadde en mann skrevet det samme om tre kvinner og avsluttet med den konklusjonen, ville du nok skjønt poenget.

Anonymous poster hash: b1803...c49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer nok veldig.

Jeg kapret drømmemannen ved å bevise at jeg virkelig ønsker han. Når han sa at han var usikker på om han var klar for et forhold, så viste jeg han hvorfor han burde inngå et forhold med meg. At jeg ikke kom til å være utro, eller ødeleggende slik som andre damer han hadde vært med. Jeg endte opp med å bli den første dama han har sagt "jeg elsker deg" til, og den første dama han har kjøpt hus med, den første dama han virkelig ser for seg en fremtid sammen med. Han var 24år når vi møttes. Nå har vi vært sammen i godt over 3 år, og så langt ser alt veldig lovende ut for et langt, balansert, trygt og kjærlig forhold. Vi har aldri hatt en krangel, vi respekterer hverandre såpass at vi er villige til å møtes på midten.

Så, ja. Det varierer nok veldig. Jeg har jo også opplevd ekstra oppmerksomhet fra gutter jeg ikke var interessert i. Men det opplevde jeg bare som slitsomt og sa tydelig fra om det ikke kom til å skje noe som helst, og da ga de seg. Disse typene har forresten vist seg til å ikke klare å holde seg til én jente av gangen heller.

Anonymous poster hash: 37cd5...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^Denne dama har skjønt det. Et godt forhold er en langvarig og gjensidig investering som krever åpenhet og ærlighet fra begge sider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første post argumenterer TS hvorfor en dame skal være utilgjengelig og avvisende overfor den man er interessert i, og hun konkluderer:

Slik oppførsel ser jeg på som bitch-oppførsel. Så det er nok DU som har misforstått hensikten med denne tråden fullstendig.

Det er jo for søren meg satt på spissen! Hallo i luken!! Til dere andre som sier ´´slutt å spill spill ´´. Jeg SPILLER ikke! Jeg har trukket meg unna fordi jeg ikke er interessert lengre.

Forøvrig har jeg alltid endt opp med mennene jeg har ønsket. Enten jeg har gitt mye eller lite av meg selv.

ts

Anonymous poster hash: 86baf...d10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du holdt på slik med meg hadde jeg tenkt at du ikke var interessert og sluttet å sende meldinger.

Ikke hvis dama var bra nok. Alt menn gjør for en flott tjej ;)

ts

Anonymous poster hash: 86baf...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis dama var bra nok. Alt menn gjør for en flott tjej ;)

ts

Anonymous poster hash: 86baf...d10

Hvis et kvinnfolk holder på slik er hun ikke bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis et kvinnfolk holder på slik er hun ikke bra nok.

Hva da? Være fraværende? Herregud, er da vanlig at kvinner har andre ting å gjøre i hverdagen enn å sitte klistra forran mobilen etter melding. Sier ikke at folk skal spille spill, men ikke henge sånn etter mannfolka.

Alt som må inn med t-skje her på KG :fnise:

ts

Anonymous poster hash: 86baf...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva da? Være fraværende? Herregud, er da vanlig at kvinner har andre ting å gjøre i hverdagen enn å sitte klistra forran mobilen etter melding. Sier ikke at folk skal spille spill, men ikke henge sånn etter mannfolka.

Alt som må inn med t-skje her på KG :fnise:

ts

Anonymous poster hash: 86baf...d10

Har da aldri påstått at man skal sitte klistret foran mobilen, PCen eller hva det måtte være, henge etter mannfolka.

Men for å sitere TS igjen:

Så hvis du vil ha en mann. Vær fraværende og avvisende.

Er vel det man gjerne forbinder med å spille spill. Rart hvordan TS forsøker å løpe fra det hun selv sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da aldri påstått at man skal sitte klistret foran mobilen, PCen eller hva det måtte være, henge etter mannfolka.

Men for å sitere TS igjen:

Er vel det man gjerne forbinder med å spille spill. Rart hvordan TS forsøker å løpe fra det hun selv sier.

Det var satt på spissen. Men ja, det hjelper å ikke være tilgjengelig og over-interessert hele tiden.

ts

Anonymous poster hash: 86baf...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS kan si at ting var satt på spissen så mye som hun bare vil. Men faktum er at både trådens tittel og førsteinnlegget indikerer at TS mener at det å være fraværende og avvisende er måten man skal gå frem på mtp. menn, altså spille spill. Der er det tydeligvis en del som er uenige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minesveiper

Ikke hvis dama var bra nok. Alt menn gjør for en flott tjej ;)

ts

Anonymous poster hash: 86baf...d10

Det er mer det at jeg ikke har lyst å sende meldinger til en som ikke er interessert. Hvor gøy er det for henne å måtte svare på meldinger fra en hun ikke vil ha meldinger fra? En burde vite når man skal gi opp for ellers er man bare irriterende for den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Javel. Jeg kapret drømmemannen ved å bare være meg selv og vise akkurat hvor interessert jeg var og være tilgjengelig.

Pleier egentlig å fungere best slik. 2 personer som liker hverandre og viser seg selv og begge to er interessert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg er kjempesjenert og får ofte høre at jeg virker overlegen... regner med at menn mener jeg prøver å være hard to get når jeg egentlig er jævlig desperat. Finnes det menn der ute som ikke hater sjenerte jenter og skjønner at det handler mer om sosialangst enn 'hard to get'-syndromet egentlig? Jeg gir opp.



Anonymous poster hash: 9a497...cfb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...