Gå til innhold

tv serier du har gått lei av/som er oppbrukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Falt av Dexter i sesong tre, kom aldri helt igang med Breaking Bad (men likte egentlig serien), så kun en halv sesong av Glee selv om den også falt i smak. Og Home and Away måtte jeg bare slutte med... Once upon a time var grei første sesong, i andre ble det bare kjedelig og jeg datt tidlig av. SHIELD ble forresten også en kort affære.

Serier som jeg liker, men som jeg har glemt av er den originale NCIS, Criminal Minds og Bones (kan godt se en episode engang iblant da).

True Blood har jeg holdt ut med og kvaliteten har vært opp og ned, siste sesong var heldigvis en opptur. Ellers er det Game of Thrones, Grimm, Big Bang og How to get away with murder som følges nå om dagen.

Anonymous poster hash: 040e1...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lost var jeg ikke ekstremt begeistret for i utgangspunktet, men den trynte virkelig da manusforfatterstreiken stoppet innspillingen og de ødela alt etterpå.

That 70s show ble helt ødelagt da hovedkarakteren forsvant, skaperen ble skjøvet ut osv rundt sesong 5-6

Stargate SG1 tapte seg noe da Oneill forsvant i sesong 8 men var sebart helt til siste slutt.

Alt som lukter av såpeserier og repeterende drama takler jeg ikke. Synd at de valgte en slik vri på The Walking Dead kontra orginalbøkene.

Å jeg vet! Husker ikke hva den fyren het som erstattet Eric en gang. Husker bare at han var kjedelig og at jeg ikke likte at Donna var sammen med han :/

Ellers må jeg nevbe Two and a half men. Ble de samme vitsene om igjen og om igjen, også ble ikke serien helt den samme uten Charlie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lost, 2 broke girls, New Girl, CSI, Hawaii Five-O, The killing....jeg er en serie-junkie, men det skal mye til for å holde på interessen min.

Siste jeg falt av var Gotham...gledet meg sånn til den serien, og så de første episodene med håp om at jeg skulle bli fengslet...det ble jeg altså ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uhumskheter

revenge, PLL, vampire diaries, true blood, game of thrones, dexter, breaking bad, two and a half men, once upon a time og grimm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir aldri lei Friends, men enig i at den blir sååå oppbrukt når de driver og sender den på tv om igjen og om igjen. Ellers blir jeg aldri lei av Angel, Buffy, One Tree Hill, Criminal minds og Frusterte Fruer. Kan se de om igjen og om igjen! Syns også The walking dead, Breaking bad, Prison Break, Sons of Anarchy og Lost er bra, men har ikke sett de om igjen så kan ikke føre de opp sammen med første lista mi enda. Lost falt jeg av mens det gikk på tv, men etter å ha sett det sammenhengene på dvd (faktisk) så skjønte jeg litt mer.

Hotel Cæsar er jeg mildt sagt dritt lei, har fulgt med litt nå og da, men syns bare det er så utrolig kjedelig.

Supernatural sleit jeg med når det begynte på tv, men begynte å se det om igjen på Netflix for noen måneder siden og er helt hekta. Men merker jeg ville nok falt av lasset om jeg skulle fulgt med på tv.

Pretty little liars klarer jeg ikke helt å henge med på, blir ganske lei i perioder, men følger nå litt med for å prøve å få noen svar.

CSI falt jeg av for mange herrens år siden. Det er jo blitt så mange sesonger at jeg ikke har oversikt lengre.



Anonymous poster hash: 0c407...fd9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prison Break, hotel Cæsar ( ikke at det noengang har vært bra da...), CSI, Lost, House, Grey's anatomy.

Anonymous poster hash: 4ab87...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en lang liste med tv serier jeg følger, som nå har blitt mye mindre.

Det er så mange serier jeg har gått lei av og har sluttet å se på, for eksempel Grace Anatomy, Walking Dead, Haven, White Collar, Awkward, Falling skies, Switched at birth, under the dome, beauty and the beast ++++

Også er det noen jeg sliter litt med å kom meg igjennom, men prøver en gang i blant:

Vampire Diaries, Pretty Little Liars, the originals og Supernatural.

Og de jeg sliter med å komme i gang med:

Dexter, Game of Thrones, Arrow, Grimm +++

Flere av de jeg droppet var bra i starten, men ble så innmari oppbrukt og langdrygt etterhvert.

De jeg sliter med å se er også oppbrukt og langdrygt, men prøver å bli ferdig.

Det er noen få som jeg aldri går lei av;

Criminal Minds, Teen Wolf, Chosen og The mentalist.

New Girl og Baby Daddy er to som jeg også liker veldig godt.

Så 2 sekunder av "Jane the virgin" men det var dritt (ga det ikke en sjanse for jeg likte det ikke bare) prøvde "Forever" nå, og digget det fra første stund, er ikke ferdig med første episode.

Hvilke tv serier går du aldri lei av, og hvilke har du droppet, selv om at de var bra i starten?

Anonymous poster hash: 1c8a9...80a

Ser fortsatt Grey's Anatomy, men begynner å bli ganske lei ja. The Walking Dead var over og ut for meg etter to sesonger. Svært begrenset hvor mye jeg gidder å se på Zombier. Gadd heller ikke å følge med å alle sesongene av Lost. Det ble for merkelig til slutt.

Trenger jeg å nevne Hotel Cæsar?

Jeg skjønner ikke helt at du har kuttet ut f.eks White Collar og Beauty and The Beast (ikke så mange sesonger, siste kommer etter nyttår), men ser på Teen Wolf?

Jeg skjønner ikke at noen kan se på Teen Wolf uten å bli lei, tenker da på skuespillerprestasjonene, og hvor dårlig det er laget, men det er bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke fatte at dere er lei cæsar :sjokkert:

Jeg ser de om og om igjen og det har jeg gjort i flere år.. Sesong 11 igjen nå



Anonymous poster hash: 941d0...27b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, de har planer om å avslutte det. Var snakk om det på god kveld norge på lørdag. Var en haug smågutter i 13-14 års alderen som omtrent sto og grein med protest plakater i Karl Johan, ler så jeg dauer :fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: 611f4...a9a

Trodde det bare var damer på 40+ som så denne serien. Da har jeg dessverre tatt feil :laugh:

Anonymous poster hash: 12468...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at Revenge er oppbrukt nå. Lider meg igjennom siste sesongen, men synes egentlig serien burde sluttet på en ordentlig måte, mens hovedpersonene ennå hadde verdighet og sympati, i stedet for å melke showet til det ebber ut i ingenting, en uavsluttet handling etter en sesong, som plutselig ikke blir fornyet pga lave seertall.



Anonymous poster hash: ff990...df1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...