Gå til innhold

Serietips


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger noe nytt å se på, håper noen har noen bra tips. :)

Synes det er litt vanskelig å forklare hva slags serier jeg liker, liker forskjellige sjangre, men kan nevne noen eksempler... Liker dramaserier, f.eks; Sherlock, Weeds, Prison Break, starten av Suits, Tyrant, OITNB.

Liker også krimserier, men helst serier der det er en hovedhistorie (f.eks. CSI utgår) og som er bra laget. F.eks; White Collar, Broen, The Mentalist (så bare fast på i begynnelsen så vet ikke om den holdt seg bra da)... Forever og The Blacklist ser jeg også på, som er helt OK - men litt ''flatt'' (gjentakende og litt kjedelige hovedroller).

Og komedie. F.eks; Girls, Modern Family, HIMYM, starten av Arrested Development... Litt samme greie, liker serier der du må/burde følge med for å forstå historien, ikke at hver episode kan ses for seg selv og bare er full av platte ''morsomheter''.


Liker ikke typiske ''jenteserier'', zombier/vampyrer/etc, serier som er helt A4 (ser man på TVNorge i et døgn vil man se fem krimserier som er prikk like, samme med komedie...).



Anonymous poster hash: 9e76d...035
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sett American Horror Story? Fjerde sesong går nå, og hver sesong er èn historie. Første sesong er historie om spøkelseshus, andre sesong er galehus, tredje sesong er heksecoven og fjerde sesong som går nå er om freakshows.

Veldig bra laget, med gode skuespillere og spennende historier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett American Horror Story? Fjerde sesong går nå, og hver sesong er èn historie. Første sesong er historie om spøkelseshus, andre sesong er galehus, tredje sesong er heksecoven og fjerde sesong som går nå er om freakshows.

Veldig bra laget, med gode skuespillere og spennende historier.

Er det ganske skummelt/ekkelt? Er så utrolig pysete på sånt. :tongue:

Anonymous poster hash: 9e76d...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ganske skummelt/ekkelt? Er så utrolig pysete på sånt. :tongue:

Anonymous poster hash: 9e76d...035

Jeg synes det er veldig skummelt og ekkelt, men det er jo fordi jeg også er pysete på sånt. Har ei hardbarka venninne som sovnet da hun begynte å se på. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...