Gå til innhold

The real housewives of.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herreguuuuuuuuuuuuuuud!! Vet du når det begynner? EDIT: 18. nov, sier BravoTV. Hurra!

Så jeg Adrienne inni der og? Håper ikke det, gud bedre så kjedelig og selvhøytidelig.

Endret av klarinetta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta testen da folkens: http://www.bravotv.com/blogs/the-dish/quiz-do-you-know-your-housewives-taglines?cid=rhonj_blog

Jeg fikk 21 av 25!!! Og gratulasjonsgif-en var til å le seg fillete av ! :-)

Her, hvis linken fungerer (EDIT nope, det gjorde den ikke, ingen gif her) : http://www.bravotv.com/blogs/the-dish/quiz-do-you-know-your-housewives-taglines?cid=rhonj_blog

Endret av klarinetta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan noe så dårlig kan være så BRA :fnise:
Jeg har sett alle sesongene av BH og OC, synes de er de beste. Dere som også har sett disse to, hvilke andre mener dere som passer for meg? New Jersey kanskje? Jeg liker drama :laugh::vin:



Anonymous poster hash: 34bf9...a21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan noe så dårlig kan være så BRA :fnise:

Jeg har sett alle sesongene av BH og OC, synes de er de beste. Dere som også har sett disse to, hvilke andre mener dere som passer for meg? New Jersey kanskje? Jeg liker drama :laugh::vin:

Anonymous poster hash: 34bf9...a21

Hvis du liker drama så er NJ noe for seg selv............. ! Begynn fra begynnelsen hvis du får tak i de gamle episodene. Det er en lang historie mellom enkelte av damene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker husmødrene i New Jersey og New York best. Orange County og Beverly Hills er også grei underholdning. De i Miami og Vancouver er gørr kjedelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha draaaama!!! Uansett hvor tåpelig det blir, klarer jeg ikke la være å se! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuuuuuuuuuuuud!! Vet du når det begynner? EDIT: 18. nov, sier BravoTV. Hurra!

Så jeg Adrienne inni der og? Håper ikke det, gud bedre så kjedelig og selvhøytidelig.

Ja, jeg tror hun kommer tilbake som "friend of housewives". Hvem sin venn vet jeg ikke, men hun må ha fått en sykt god deal for å komme tilbake etter slik hun ble fremstilt forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuuuuuuuuuuuud!! Vet du når det begynner? EDIT: 18. nov, sier BravoTV. Hurra!

Så jeg Adrienne inni der og? Håper ikke det, gud bedre så kjedelig og selvhøytidelig.

adrienne skal visstnok være med som venninne av husfruene ;)

Anonymous poster hash: 5f977...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker husmødrene i New Jersey og New York best. Orange County og Beverly Hills er også grei underholdning. De i Miami og Vancouver er gørr kjedelige...

har du sett de i Atlanta? det er det beste showet! ;)

Anonymous poster hash: 5f977...3fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan noe så dårlig kan være så BRA :fnise:

Jeg har sett alle sesongene av BH og OC, synes de er de beste. Dere som også har sett disse to, hvilke andre mener dere som passer for meg? New Jersey kanskje? Jeg liker drama :laugh::vin:

Anonymous poster hash: 34bf9...a21

Miami, det er mye drama der! :)

Anonymous poster hash: 857b1...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan noe så dårlig kan være så BRA :fnise:

Jeg har sett alle sesongene av BH og OC, synes de er de beste. Dere som også har sett disse to, hvilke andre mener dere som passer for meg? New Jersey kanskje? Jeg liker drama :laugh::vin:

Anonymous poster hash: 34bf9...a21

a burde du se Atlanta, haha :) Og new york selvfølgelig ;)

Anonymous poster hash: 5f977...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om gårsdagens episode? Må si at jeg har ikke helt sansen for hun nye Lisa enda :P Og Brandi har virkelig driti seg ut :P Er ikke mye mellom øra hennes altså :P Kjempe kult at Camille, Adrienne og Taylor dukka opp på den feste til KYle :)



Anonymous poster hash: 5f977...3fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beverly Hills, Atlanta, Orange County, Miami, New Jersey og New York.


Har ikke sett alle sesongene av noen, men det er litt guilty pleasure :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Beverly hills, orange county og new york.

Har også sett den ene sesongen som var med washington, anbefaler alle å se den. Hvis noen husker et par ble anmeldt for å sneket seg inn på en fest i det hvite hus for noen år siden, de er med i serien og du får se at de fikser seg til festen og at de møter opp på det hvite hus uten invitasjon. Hysterisk morsomt å se:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Beverly hills, orange county og new york.

Har også sett den ene sesongen som var med washington, anbefaler alle å se den. Hvis noen husker et par ble anmeldt for å sneket seg inn på en fest i det hvite hus for noen år siden, de er med i serien og du får se at de fikser seg til festen og at de møter opp på det hvite hus uten invitasjon. Hysterisk morsomt å se:P

Akkurat den episoden så jeg, og noen episoder etter hvor det kom opp. Det var jo kjempe sak i nyhetene.

Gud så pinlig å bli tatt for å snike seg inn der, og late som at man ble invitert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...