Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ei hakkande gal kjærring hun Gunilla er! :sjokkert:

Jeg tror ikke at det er spill for galleriet, jeg tror at hun er sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Klaveret

For ei hakkande gal kjærring hun Gunilla er! :sjokkert:

Jeg tror ikke at det er spill for galleriet, jeg tror at hun er sånn.

Det tror jeg også dessverre. Tenker på dattera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i så fall veldig glad på samtlige menns vegne. Ei forkledd hurpe er det siste de vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Jeg synes Maria virker veldig okey, men jeg fikk med meg en litt morsom sak hun pålegger alle hjemme hos seg: at døren skal stå åpen til rommet de er i. Så når barna har kjærestebesøk skal døren alltid være åpen. Og det samme praktiserer hun og mannen. Hun var fortvilet over at sønnen hadde hatt døren igjen sist kjæresten var der og skulle få mannen sin til å snakke med han. Merkelige greier :fnise:

Jeg fikk heller ikke lukke døra da jeg hadde kjærestebesøk på rommet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅå, herregud.. Gunilla bør nesten bli innlagt uten å overdrive. Helt ærlig, den dama er jo helt gæren. :P



Anonymous poster hash: 65dc4...447
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅå, herregud.. Gunilla bør nesten bli innlagt uten å overdrive. Helt ærlig, den dama er jo helt gæren. :P

Anonymous poster hash: 65dc4...447

Vil du virkelig pleierne på den institusjonen så vondt? Jeg har nesten litt vondt av henne da hun mest sannsynlig har skremt vennene sine bort...

Anonymous poster hash: c3460...fe2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når kveldens episode postes på viaplay?



Anonymous poster hash: c8f45...f4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en virkelighetsoppfatning som nok ikke kommer til å bedre seg med tiden. Syns veldig synd på datteren som blir fortalt at hun er på linje med Celine Dion og at fremtiden skal tas med storm og gi enorm suksess og rikdom. Datteren har en gjennomsnitts, småfalsk liten barnestemme og blir aldri noen sangstjerne. Jeg gremmes.

---

I tillegg var det kommentaren fra Britt om at behandleren foran henne var forferdelig tynn,

og det var han jo, men vet hun hvordan hun selv ser ut?

---

Forsto derimot Åsas beslutning om å ikke legge seg under kniven hos en gammel mann som frådet hele tiden

og ikke kunne klare å trykke på pc`n. Slikt gir ikke tillit.

---

Jeg liker ikke programmet, :ninja: men allikevel må jeg se med et halvt øye... Det er grøssende fælt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brit Ekland er full av ego .Det slå ikke alltid pent ut. Og jeg er enig,damen er tynn ..

Åsa stakkars..De leppene burde hun fått fikset. OG finne en doktor som er under 80år haha


Gunilla..Vel.. Hvor fanken er barnevernet og lukket psykiatrisk avdeling ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde jeg skulle mislike Åsa, men hun er jo fantastisk!

Synes også det er trist med datteren til Gunilla. Hun synger ikke bedre enn hvermannsen med sangtiimer. Tenk å bli fortalt om og om igjen at du er Celine Dion, når du er gjennomsnittlig. Kan bli et hardt møte med virkeligheten :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hede at datteren til Gunilla bor mest hos faren og at han er normal. Uansett vet ikke vi noe om hvor mye Gunilla styrer med den syngingen når kameraene er av. jeg synes dere stakkarsliggjør den jenta litt vel mye, husk at dette er tv.



Anonymous poster hash: 9c5a8...0be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åsa er faktisk ganske søt og morsom, trodde også jeg kom til å misslike henne, som noen skrev over.



Anonymous poster hash: a66a2...a9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla! :hjerte:

Hun som elsket hun ene for å ha funnet katten hennes.. Og minuttet etterpå hiver hun ut! :skratte: "Nå er vi venner for alltid.." Det varte i 2 minutter :skratte:

Jeg har bare sett en eller to episoder.. Men alltid Gunilla som er der :fnise:

Hun sparker jo de hjemmehjelpene trutt å ofte?

Holder hun ikke på å lage dating-program for seg selv? Så hun laget kjøttboller for en mann som tydeligvis ikke smakte så godt.. Jeg tror ikke han tar kontakt igjen.. :sjenert:

Nei huff for et program! Lage underholdning på andre sin galskap :P Men Gunilla trenger vel pengene.. Hun leier jo bare, å ikke særlig med andre inntekter heller..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men asså så du kleptopølsene til gunnilla i maten?Hvem fanken lager kjøttboller med massive ringer ???

Æsj..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men asså så du kleptopølsene til gunnilla i maten?Hvem fanken lager kjøttboller med massive ringer ???

Æsj..

Også presterer hun å si "when you eat my meatballs you eat a piece of Gunilla"

....!

Anonymous poster hash: df955...593

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...