Gå til innhold

Dine beste spoilere for The Walking Dead, sesong 5?


Mann 42

Anbefalte innlegg

Aaaah, Sasha!!! Whyyyy? Tilogmed et barn hadde sett det der komme... Dustedame... Utover det, nok en kjedelig episode, kun oppbygging til sesongfinalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aaaah, Sasha!!! Whyyyy? Tilogmed et barn hadde sett det der komme... Dustedame... Utover det, nok en kjedelig episode, kun oppbygging til sesongfinalen.

Ja, ærlig talt. Jeg syns ikke det virket logisk eller i hh karakter i det hele tatt. Men purken var jo en god skuespiller, da. Veldig troverdig. Men Sasha kunne jo forhindret dette hvis hun hadde kommandert ham til å sette seg ned noen meter fra henne. Han ville ikke kunnet komme seg på beina fort nok til å ugjøre noe problem bakbundet.

Jeg lurer på hva han EGENTLIG vil, hvis han ikke er fornøyd med å vente på en gisselutveksling og komme levende ut av situasjonen. Siden han nå VET at Ricks gruppe ikke hadde til hensikt å skade dem, hvorfor tar han sjansen på å eksalere situasjonen? Det er meningsløst, med mindre han har en annen agenda. Beklageligvis tror jeg ikke vi får svaret i neste episode. Denne historien ser ut til å være langtekkelig, og det blir nok mer om sykehuset i siste halvdel av sesong fem, det føler jeg på meg.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å se de første sesongene på nytt mens jeg venter på flere episoder her... Og jeg må si at serien har blitt bedre og bedre. Ser på Hershels farm-episodene nå. Hadde helt glemt hvor IRRITERENDE Lori var, så mye fokus det var på henne, Shane, graviditeten og det styret. Og null framdrift. Er veldig glad for at episodene nå for tiden har en annen driv over seg.

Når det er sagt, så lurer jeg på om det blir litt romanse/drama med Glen og en av de to jentene (Rosita? hun med musefletter i siste episoden). Det var noen blikk som ble utvekslet mellom dem i den nyeste episoden som jeg ikke helt vet om jeg liker.



Anonymous poster hash: 93841...705
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med presten...?

Jeg la også merke til litt "øyeblikk" mellom Glen og Rosita, kanskje det blir trekantdrama der...

Er det sånn at dette var siste episode for en stund nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Hva er greia med presten...?

Jeg la også merke til litt "øyeblikk" mellom Glen og Rosita, kanskje det blir trekantdrama der...

Er det sånn at dette var siste episode for en stund nå?

Neste episode er midtsesong-finale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med presten...?

Jeg la også merke til litt "øyeblikk" mellom Glen og Rosita, kanskje det blir trekantdrama der...

Er det sånn at dette var siste episode for en stund nå?

Presten er en gjøk. Han gjemte seg i kirken mens menigheten hans ble spist levende utenfor veggene, og det fikk ham nok ganske ut av lage. Deretter fortsatte han å gjemme seg i kirken til han slapp opp for mat, og rakk akkurat å bli reddet av Rick og gjengen. Han forstår ikke hvordan verden er blitt og hva det kan gjøre med folk som blir presset til det står om livet, hver dag.

Så han tror at Rick Grimes og følget hans er forferdelige udyr, til tross for at han burde ha fått med seg at de mennene de drepte, faktisk var kannibaler, og hadde planlagt å ETE alle som befant seg i kirken. Inkludert Baby Judith. Og presten. Mao, han er en tulling, og nå flykter han altså i panikk, aldeles unødvendig, for han kunne bare gått ut hovedinngangen. Jeg tror muligens at han klarte å trakke på en spiker full av zombiegørr. Det var iallfall noe klin under skoen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, for en episode! :frown:

Men uansett: Hva er det med denne Morgan-fyren? Har han fulgt etter dem hele veien? Jeg tror noe må ha gått meg hus forbi her, han nevnes veldig mye i postene på fb-sidene til TWD for tiden.

Husker jo at de møtte ham i en leilighet i Governor-sesongen. Men har han vært innom serien siden den gang?



Anonymous poster hash: 93841...705
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB over her--- og jeg husker selvsagt at Rick møtte ham og sønnen i sesong 1, altså. Bare lurer på hvordan han er involvert i serien akkurat nå :)



Anonymous poster hash: 93841...705
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB over her--- og jeg husker selvsagt at Rick møtte ham og sønnen i sesong 1, altså. Bare lurer på hvordan han er involvert i serien akkurat nå :)

Anonymous poster hash: 93841...705

Det er det ingen som vet. Men han så ut som en målbevisst mann da han skrittet inn i skogen, så jeg for min del er VELDIG spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Åååååååååååå.

Vil IKKE vente til over nyttår! Selv om jeg synes denne midtveisavslutningen var litt skuffende, alt i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB over her--- og jeg husker selvsagt at Rick møtte ham og sønnen i sesong 1, altså. Bare lurer på hvordan han er involvert i serien akkurat nå :)

Anonymous poster hash: 93841...705

I en av de første episodene i denne sesongen kom han vandrende, alene, og så ut til å følge et merke på trærne i skogen. På samme sted som Rick og gjengen hadde gått bare en stund før. Han dukket opp etter at episoden var "ferdig", på samme måte som i denne episoden - etter at neste episodes preview var slutt. Mulig at du hadde slått av programmet da, om du trodde det var ferdig.

Merkelig at han ikke har funnet kirken før nå, så han bør jo ha opplevd noe i mellomtiden. Håper det er noe skikkelig spennende. :P

Nå var det jo tydelig at han kjente igjen Ricks navn på kartet, så sannsynligheten er vel stor for at han følger den ruten de hadde lagt til Washington.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode for en stund er sett, og jeg er litt deppa jeg altså, altfor lenge til neste episode :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ble litt skuffet? Synes det var så lite sammenhengende scener. Som om det manglet deler av episoden både her og der.

Hele episoden var helt... blææh!

Ikke imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig antiklimaks på slutten der.

De hadde jo bygget opp til at Beth liksom hadde blitt tøffere, og jeg regnet med at hun kom til å bli Dawns ende, men på den måten der?? Det var jo helt idiotisk.

Jeg skjønte egentlig aldri helt greia med det sykehuset heller, hva som var logikken bak strukturene der. Glad de er ferdig med det og skal videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns både sesong 4 og 5 har vært utrolig treige og lite spennende... Nå må det snart skje noe mer SPENNENDE..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig antiklimaks på slutten der.

De hadde jo bygget opp til at Beth liksom hadde blitt tøffere, og jeg regnet med at hun kom til å bli Dawns ende, men på den måten der?? Det var jo helt idiotisk.

Jeg skjønte egentlig aldri helt greia med det sykehuset heller, hva som var logikken bak strukturene der. Glad de er ferdig med det og skal videre.

Enig.. Utrolig teit at Beth døde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skikkelig antiklimaks på slutten der.

De hadde jo bygget opp til at Beth liksom hadde blitt tøffere, og jeg regnet med at hun kom til å bli Dawns ende, men på den måten der?? Det var jo helt idiotisk.

Jeg skjønte egentlig aldri helt greia med det sykehuset heller, hva som var logikken bak strukturene der. Glad de er ferdig med det og skal videre.

Logikken var at en gjeng politifolk som var heldige nok til å befinne seg på sykehuset da det ble klart at Atlanta ville bli overveldet, endte opp med å oppkaste seg til slave-eiere fordi de hadde våpnene og kunne håndtere logistikken. Det var jo det Dawn gjorde på slutten. Krevde slaven sin tilbake.

Leit at Beth døde.

Jeg lurer på om noen av fangene på fortet ble med ut igjjen, eller om det bare var Noah. For jeg regner nesten med at han gikk sammen med Rick.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Morgan fyren, han er ikke tilfeldigvis faren til Noah?
Husker ikke heelt hva det var om han i starten, men hadde han ikke en sønn elns? Og kona hans hadde blitt zombie? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logikken var at en gjeng politifolk som var heldige nok til å befinne seg på sykehuset da det ble klart at Atlanta ville bli overveldet, endte opp med å oppkaste seg til slave-eiere fordi de hadde våpnene og kunne håndtere logistikken. Det var jo det Dawn gjorde på slutten. Krevde slaven sin tilbake.

Leit at Beth døde.

Jeg lurer på om noen av fangene på fortet ble med ut igjjen, eller om det bare var Noah. For jeg regner nesten med at han gikk sammen med Rick.

Ja, men ingen av dem så jo ut til å like henne, ikke bare "slavene", men også en del av politifolket. Det hadde jo ikke akkurat vært Spartacus mot romerne om noen hadde funnet ut at de skulle knerte henne. Jeg synes de brukte mye tid på å prøve å forklare den skjøre maktbalansen der inne og hvordan det hadde blitt sånn, men det ga aldri helt mening for meg. Kanskje det ikke skal gi mening, kanskje poenget er at folk får en fucked up logikk når de skal overleve i en post-apokalypisk verden. Sånn som de på Terminus.

Det var bare Noah som ble med ut i den lille sluttsekvensen der, men det kan jo være flere kommer gjennom døra etterhvert.

Jeg føler ikke vi har blitt "kjent" med noen av de i sykehuset da, må være den kvinnelige betjenten eller kanskje legen, eventuelt blir det med et par til anonyme redshirts/zombiemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en av de første episodene i denne sesongen kom han vandrende, alene, og så ut til å følge et merke på trærne i skogen. På samme sted som Rick og gjengen hadde gått bare en stund før. Han dukket opp etter at episoden var "ferdig", på samme måte som i denne episoden - etter at neste episodes preview var slutt. Mulig at du hadde slått av programmet da, om du trodde det var ferdig.

JAAA, takk for oppklaringa! Det stedet der jeg ser dette på nettet, kutter av episodene før previews etc begynner. Da skjønner jeg hvorfor jeg ikke har fått med meg Morgans handlinger i det siste.

Jeg føler ikke vi har blitt "kjent" med noen av de i sykehuset da, må være den kvinnelige betjenten eller kanskje legen, eventuelt blir det med et par til anonyme redshirts/zombiemat.

Jeg skulle ønske de tok med seg legen. De trenger en lege i gruppa! Og det begynner å bli alt for mange damer (som jeg ikke helt klarer å holde fra hverandre, i allefall Tara og Rosita eller hva de heter).

Anonymous poster hash: 93841...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...