Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åssen i svarteste helvete kan Pelle være imun? Shit, den dritten kommer til å vinne hele greia. For å ha gjort hva da? Sovet? + å rakke ned på at alle der inne er så dumme? + å prøve å fremstås om en "smart" fyr? omg, for en døll kar, værste jeg har sett.



Anonymous poster hash: b7611...a5d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åssen i svarteste helvete kan Pelle være imun? Shit, den dritten kommer til å vinne hele greia. For å ha gjort hva da? Sovet? + å rakke ned på at alle der inne er så dumme? + å prøve å fremstås om en "smart" fyr? omg, for en døll kar, værste jeg har sett.

Anonymous poster hash: b7611...a5d

Han dro i duellspaken mot Krissy, hun fikk auto, han ble immun.

Anonymous poster hash: ff8f5...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som synes Erland og Anna er kvalme. Dere vet at det er vanlig å onanere? Dere har også gjort det, alle har det. Hva er så kvalmt med det? Og det at Erland slikket på Annas fingre, det er noe mange gjør, Erland er ikke den første som slikker fingrer etter at de har vært en viss sted. Voks opp! Og velkommen til de voksnes verden!

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Pleier vennene dine og slikke fingrene dine etter at du har onanert eller? Og hvem har sagt at onani og sex er ekkelt? Det Erland gjorde var ekkelt. Det må man vel få lov til å synes !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at sex er sykt ekkelt? Igjen, 12 år gammel?

Hadde det vært et problem om han hadde slikket fingrene hennes mens hun onanerte?

Herregud, la de nå få ha det litt gøy.

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Har jeg sagt at sex er sykt ekkelt? Hvor i all verden får du det fra? Og hvor gammel er du? Du klarer tydeligvis ikke å lese det som faktisk blir skrevet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som synes Erland og Anna er kvalme. Dere vet at det er vanlig å onanere? Dere har også gjort det, alle har det. Hva er så kvalmt med det? Og det at Erland slikket på Annas fingre, det er noe mange gjør, Erland er ikke den første som slikker fingrer etter at de har vært en viss sted. Voks opp! Og velkommen til de voksnes verden!

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Ingen som har sagt onanering er kvalmt. Jeg synes faktisk det var kvalmt av Erland. Han ville lukte på fingerene til Anna, selv om hun nekta hele tiden. Og slikke på den yukk...skjønner hvis det var kjæresten men det var jo ikke tilfellet her..så ta deg en bolle og voks opp selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjedde det noe spes idag? Fikk ikke sett.

Har ikke sett selv, men bare sett noen av klippene på bigbrother.no. Der Pelle sitter og sier til Johanna at hun ikke fortjener være der osv. Han er så nedlatende og negatiiiv. Tror han er smartere og bedre en alle andre. Sover halve dagen og vil for det meste sitte alene. At folk ikke stemmer på han er et under for meg.. :klo:. Denne uken dro han jo i spaken mot Krissy, så hun ble auto. Hadde heller hatt Krissy der enn Pelle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig Johanna ryker til torsdag. Det skulle heve stemningen betraktelig i huset.



Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De misbruker sensureringen. Det er vel tredje gang i dag. Hva er poenget med 24/7 da?

Endret av Lulilelu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plass 7 johanna

Plass 6 krissy

I finalen..

Nr 5 jenny

Nr 4 erland eller pelle

Nr 3 erland eller pelle

Nr 2 anders

Vinner Anna.

Jeg tror kanskje at Anders kan vinne han og. Men tror det blir jevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at hun to min før hadde hatt de fingrene oppi f**** si? Det er ekkelt JA! I tillegg til at hun ikke ville at han skulle gjøre det.

Anonymous poster hash: f4b95...05c

Dere vet at folk slikker mus og suger på tissen til hverandre. Det heter oralsex. Å slikke på fingrene etter at de har vært borti der nede er ikke så drøyt da.

Anonymous poster hash: de3bf...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig Johanna ryker til torsdag. Det skulle heve stemningen betraktelig i huset.

Anonymous poster hash: c8b5a...ba8

Vel, jeg hadde heller tatt Pelle før Johanna, for Pelle er så negativ at selv jeg (som er positiv person og som bare ser på merker at jeg blir ufrivillig påvirket av negativiteten hans.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peller har jo rett i at det er veldig urettferdig at Johanna er der og kan komme til finalen, når han selv har vært der dobbelt så lenge og kan ryke ut før henne. Forstår han godt jeg.

Men han kunne smilt litt mer enn han har gjort de siste dagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet at folk slikker mus og suger på tissen til hverandre. Det heter oralsex. Å slikke på fingrene etter at de har vært borti der nede er ikke så drøyt da.

Anonymous poster hash: de3bf...912

Du har tydeligvis ikke sett episoden Endret av Missfebruary
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du som sier det er helt greit å slikke mus fra fingrene til vennene dine, du må ha et par problemer for mye. Det finnes ikke greit eller normalt. Men kan godt hende jeg også hadde blitt tullete av å være innelåst i et hus uten vinduer i over 80 dager.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Johanna er grusom. Kan heller ikke fordra Erland eller Anna.

Håper Anders vinner!!



Anonymous poster hash: 3ff4b...2d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...