Gå til innhold

NRK: "Bør de gifte seg"?


Teethgrinding

Anbefalte innlegg

Enig med du.

Og om gutten er tafatt bør man vurdere noe; He is just not that into you.

En gutt som liker en jente skikkelig er ikke sånn som han i det hele tatt. Ingen av dem ble rørt en gagn av hva den andre sa under opplesningen av 5 + og 5 - ting å si om hverandre. Ikke var det noe ømhet eller nærhet...merkelig i mine øyne.

Jeg mener ikke kline/kysse eller slik, jeg mener ømhet og nærhet. Bare se på avstanden mellom dem på opplesningen... Jeg ble litt satt ut jeg...

Vel, husk at du har kameraer midt oppi trynet også da.

Anonymous poster hash: b97cb...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, husk at du har kameraer midt oppi trynet også da.

Anonymous poster hash: b97cb...bd1

Ja det er mulig det var det.

I serien ser vi sikkert flere par, som løser ting anderledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mrs. Random Nick

Den siste episoden nå var søt! Jeg så at hun var gravid før vi så den ordentlige gravidmagen på slutten (før hun sa det). Søtt par! Håper de holder sammen videre i livet også. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste episoden nå var søt! Jeg så at hun var gravid før vi så den ordentlige gravidmagen på slutten (før hun sa det). Søtt par! Håper de holder sammen videre i livet også. :strix:

Jeg håper også at de holder seg sammen ettersom de skal få barn, men ellers var jeg ikke så begeistret for forholdet. Fyren tok myte kontroll, hadde en attitude som sier "my way or no way" og ikke brydde seg når kjæresten ble sur.

Anonymous poster hash: 3123d...2bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste episoden nå var søt! Jeg så at hun var gravid før vi så den ordentlige gravidmagen på slutten (før hun sa det). Søtt par! Håper de holder sammen videre i livet også. :strix:

Søt???

Jeg syns det var et så uvanlig merkelig par, at jeg satt hele tiden å tenkte hva som lå bak. Han kommer fra Dubai? Det gir unektelig en del tanker...

Anonymous poster hash: bb5b3...a3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett programmet, men har tatt testen.

Ble skuffet over den, for regnet med tilbakemelding som "det er 80 % sjanse for at dette går til helvete i løpet av de tre neste månedene", eller "kjøp brudekjolen NÅ - you're match made inn heaven!!"

Fikk bare svar på hva jeg/han var enige/uenige i, og forklart med høyt, middels eller lavt.

Kjedelig :P

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søt???

Jeg syns det var et så uvanlig merkelig par, at jeg satt hele tiden å tenkte hva som lå bak. Han kommer fra Dubai? Det gir unektelig en del tanker...

Anonymous poster hash: bb5b3...a3b

Han virket som en bortskjemt rikmannssønn. Blir nok ikke mye bleieskift på den fyren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtet meg virkelig da dette fisefine paret ble satt til å grave møkk på en bondegård. Det hadde de sannelig godt av, så bortskjemte som de virket. :laugh:



Anonymous poster hash: 63d09...d7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virket som en bortskjemt rikmannssønn. Blir nok ikke mye bleieskift på den fyren.

Ja, hun syns vel sikkert det er i orden, fordi han med familie har en fet bankkonto...

Anonymous poster hash: bb5b3...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt???

Jeg syns det var et så uvanlig merkelig par, at jeg satt hele tiden å tenkte hva som lå bak. Han kommer fra Dubai? Det gir unektelig en del tanker...

Anonymous poster hash: bb5b3...a3b

Hun er også oppvokst i Dubai, sier internett.

Anonymous poster hash: e1831...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er også oppvokst i Dubai, sier internett.

Anonymous poster hash: e1831...a7e

Jeg fant vel kanskje nettopp omtalen du referer til på NRK.no? Har jeg bare stygge tanker, altså? Det var noe for meg som skurret fra første stund da jeg så episoden.

Hvordan får han forresten oppholdstillatelse i Norge for å "drive en smykkebutikk"?

Jeg forstod det som at han ikke hadde vært spesielt lenge i Norge.

Anonymous poster hash: bb5b3...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Interessant også å ha som jobb "å drive en smykkebutikk" hvis han ikke snakker norsk.



Anonymous poster hash: bb5b3...a3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste episoden nå var søt! Jeg så at hun var gravid før vi så den ordentlige gravidmagen på slutten (før hun sa det). Søtt par! Håper de holder sammen videre i livet også. :strix:

Søt? Hva i alle dager? De holdt jo faktisk på å få rødt kort på kort nr 2, men fikk det ikke fordi de var flinke å holde hender og kysse (!) Han virket som en skikkelig sjetfyr og hun var så "diplomatisk" -et finere ord for dumsnill! Det der kommer ALDRI til å vare.

Kjekke jenta, og så med den drittfyren.

Anonymous poster hash: 3d304...73f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kunne bare ha spurt på KG.. her vi VET hvordan ting skal være og hva som evt er rett og galt.

*løper ut - stinkende av ironi*

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt? Hva i alle dager? De holdt jo faktisk på å få rødt kort på kort nr 2, men fikk det ikke fordi de var flinke å holde hender og kysse (!) Han virket som en skikkelig sjetfyr og hun var så "diplomatisk" -et finere ord for dumsnill! Det der kommer ALDRI til å vare.

Kjekke jenta, og så med den drittfyren.

Anonymous poster hash: 3d304...73f

Har han nok penger, så går det vel?

De kunne bare ha spurt på KG.. her vi VET hvordan ting skal være og hva som evt er rett og galt.

*løper ut - stinkende av ironi*

Når man stiller opp på denne type show og blottlegger seg og sitt forhold, hva forventer du?

De ber jo selv om det?

Hva får mennesker til å stille opp på sånt? :klo:

Uansett, jeg overtar gjerne skjønne Leo, den franske bulldogen, i tilfelle den blir skilsmissebarn, eller overflødig når barnet kommer.

Anonymous poster hash: bb5b3...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjon a la KG:

-Alle menn fra Dubai er drittsekker

-Menn skal være myke og fokusere på kvinnens behov

-Kvinner seg stå på krava og aldri gi etter

-Det finnes bare en type ballanse i et forhold

-Når man stiller opp på TV eller på nett så er det lov å kalle dem hva man vil.

Og ikke minst.. det man ser er hele sannheten!

Endret av Lea2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

De kunne bare ha spurt på KG.. her vi VET hvordan ting skal være og hva som evt er rett og galt.

*løper ut - stinkende av ironi*

For ikke å snakke som alle fordommene som mange har. (Ikke deg, Lea2, altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han nok penger, så går det vel?

Når man stiller opp på denne type show og blottlegger seg og sitt forhold, hva forventer du?

De ber jo selv om det?

Hva får mennesker til å stille opp på sånt? :klo:

Uansett, jeg overtar gjerne skjønne Leo, den franske bulldogen, i tilfelle den blir skilsmissebarn, eller overflødig når barnet kommer.

Anonymous poster hash: bb5b3...a3b

Penger og oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger og oppmerksomhet.

Oppmerksomhet? Ja. Som f.eks. kommentarer som her, som neppe er noe å trakte etter.

Men penger? Hvordan får de penger ut av dette? NRK betaler dem jo ikke.

Det gir riktignok 15 minutes fame, da...

Anonymous poster hash: bb5b3...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmerksomhet? Ja. Som f.eks. kommentarer som her, som neppe er noe å trakte etter.

Men penger? Hvordan får de penger ut av dette? NRK betaler dem jo ikke.

Det gir riktignok 15 minutes fame, da...

Anonymous poster hash: bb5b3...a3b

De ville overraske meg hvis de ikke får en andel av mine surt oppsparte lisenspenger faktisk.

Men uansett så gjør mange hva som helst for å komme på TV. Forstå det den som kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...