Gå til innhold

NRK: "Bør de gifte seg"?


Teethgrinding

Anbefalte innlegg

De er sikkert skjønne personer for seg selv, men faen for noen ufattelig irriterende personlighetstrekk og kommunikasjonsmønstre de hadde - både for seg selv og sammen. Gæd.

Enig med alt du skrev, spesielt dette er viktig for etter programmer satt jeg først med følelsen av at de var utrolig irriterende begge to - men egentlig tror jeg de bare forsterket hverandres svake sider og at de kan være veldig greie hver for seg. Men forstår veldig godt at de gjorde det slutt.

Anonymous poster hash: c5c0c...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens menn er ofte uromantiske og vil ikke gifte seg fordi de er redd for å tape penger?

Har du lyst til å tape penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å vær ulike og å være dårlige på å håndtere ulikhet. Det største problemet med de to var at de håndterte ulikhetene skikkelig dårlig.



Anonymous poster hash: fa3a9...fc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dårlig match :s hun maste og maste og han satt der nå bare. Ulik klesstil = sikkert ulik musikkstil, og fellesinteressene manglet jo totalt. Syns stilen hennes var harry/fjortis og hans ikkeeksisterende. Han var utdannet og hun jobba på bensinstasjon. De møttes på byen. Ikke overrasket over brudd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, Stakkars fyr.
Han syns jeg er veldig tålmodig, for hadde det vært med, hadde jeg gjort irrasjonelle ting. Og sagt mye rart også. Hun maser jo i ett kjør, og fyren får nok, og derfor fyrer tilbake. Det er kanskje umodent, men det er ikke rart det skjer når han blir presset til det. Hun maser VELDIG mye og skal ha en mening om hvordan han skal kle seg til hvordan han skal oppføre seg. Hvis du ikke er fornøyd, så hvorfor fortsette? Hater mennesker som skal forandre andre. Nei fysj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte programmet godt. Det gir et veldig voksent, og litt for modent syn på ting. Kommentarene under ipad-tittingen er tørre og virker innøvd.

Men de har nok rett, tiden viser det nok. Mange unge trenger en slik sjekk så man unngår mange store arr i fremtiden.

Introsangen er heeeelt grusom !!! Fytti katta for noe støy da.

Hvor lenge har de vært sammen??? Fikk ikke med meg det. Kan umulig være mere enn mellom to og tre år.

(leser nå det var litt over 3 år....)

Ca 48 minutter og 20 sekunder inni programmet;

Jeg reagerte veldig på noe hun jenta sa. De hadde kjøpt hus sammen. Og rett før dommen kommer spør han henne; "hva sier du om vi får rødt kort da?", hvorpå hun svarer; "nææææhhhh, så lenge du ikke laster meg ut på da'n så..." Tror jammen ikke hun tullet en gang. At faktisk han bestemmer hvor skapet skal stå. Merkelig at de ikke har baller til å bestemme sammen...

Når noen kan skrike ting etter andre, kaste puter etter noen på morgene fordi man er morgengretten... OMG !!! slå-opp-grunn.

Her er nrk tv linken; http://tv.nrk.no/serie/boer-de-gifte-seg/mdhp12104613/sesong-1/episode-1#t=0s

Står i dag at det ble slutt 4 måneder etter innspilling, trist men ikke overraskelse nei... http://m.kjendis.no/2013/11/14/kjendis/nrk/bor_de_gifte_seg/30322862/

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å vær ulike og å være dårlige på å håndtere ulikhet. Det største problemet med de to var at de håndterte ulikhetene skikkelig dårlig.

Anonymous poster hash: fa3a9...fc8

Det tenker jeg også! Kjæresten min og jeg er ganske ulike, men vi har jo blitt mer like med årene. Jeg tenker at det er positivt at man utfyller hverandre litt. Jeg får ham med mer ut, han får meg til å bekymre meg i mindre grad etc.

Anonymous poster hash: 0980c...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja syntes det var tørrkjedlig og pjattete, masse unødvendig mas og tullete sakkyndige som liksom skulle analysere og ser rezultatet, forholdet sprakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns programmet var greit. Syns ikke innspillene fra psykologene var overanalyserende på noen måte. Paret fikk jo bekreftet de personlighetsforskjellene de hadde, og kanskje hjelp til å se konsekvensen av dem.

Den ene psykologen hadde jo åpenbart et viktig innspill når han spurte paret hvordan de tenkte å løse forskjellene seg imellom den dagen de fikk barn/mindre frihet til å gjøre som de selv ville. Jeg tror de fikk en wake up call som nok var nyttig. Når man står midt oppi noe og har blitt vant til tingenes tilstand kan det være vanskelig å se at ting kanskje burde vært annerledes. Det at de tilbrakte veldig lite tid sammen var et faresignal de trengte å bli oppmersomme på, i tillegg til at de var litt ugreie med hverandre når de faktisk var sammen...



Anonymous poster hash: fe0ed...c50
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG er allerede i et nytt forhold ;)

Anonymous poster hash: b77e8...426

Hvordan vet du at hun er i nytt forhold? Fant bare info på Facebook profilen hennes og der står det at hun har vært i forhold siden desember 2009 - men det er vel med Martin?

Anonymous poster hash: 5bcfd...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at hun er i nytt forhold? Fant bare info på Facebook profilen hennes og der står det at hun har vært i forhold siden desember 2009 - men det er vel med Martin?

Anonymous poster hash: 5bcfd...65a

Ok, glem kommentaren min. Du gjorde bedre research

Anonymous poster hash: 8d83d...6b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg savnet mer råd fra ekspertene. Hvordan skulle de klare å snakke sammen på en hyggeligere måte, istedetfor bare at de påpekte at de måtte gjøre det. Synes programmet var noe smalt, ser ikke at det er relevant for så veldig mange. Jeg håper ihvertfall at det ikke er så mange som har så liten selvinnsikt.

Anonymous poster hash: ec512...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye folk er villige til å gjøre bare for å komme på tven .... tenker bare på det programmet hvor en hel gjeng ukjente mennesker skulle inn i huset til forskjellige par og sitte å høre på deres diskusjoner og problemer innad i familien .... eller det programmet der vi fulgte forskjellige par som skulle prøve å få et bedre sex liv .....

Nei fysj, at noen vil brette ut for hele Norge om intime detaljer og problemer er for meg helt uforståelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns programmet var bra, jeg. Realitypreget, men også lærerikt. Fikk meg til å reflektere over mitt eget forhold.

Syns begge to var megairriterende på hver sin måte. Hun var ekstremt bitchy, masete og kontrollerende. Virket som hun så ned på han fordi ikke han var like utadvendt som henne (hater utadvendte folk som tror det er det beste og at alle bør jobbe for å bli som dem). Han var en misfornøyd tøffel med null tak i. Irriterende type da de var og shoppet.

Begge var i grunnen en stereotypisk "slik kjæreste vil man ikke ha!". Tafatte gutter er irriterende, men det samme er sånne masete kjerringer som skal forandre kjæresten sin. Fatter ikke at noen orker sånne forhold.



Anonymous poster hash: 9f1f0...be4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tafatte gutter er irriterende

Anonymous poster hash: 9f1f0...be4

Enig med du.

Og om gutten er tafatt bør man vurdere noe; He is just not that into you.

En gutt som liker en jente skikkelig er ikke sånn som han i det hele tatt. Ingen av dem ble rørt en gagn av hva den andre sa under opplesningen av 5 + og 5 - ting å si om hverandre. Ikke var det noe ømhet eller nærhet...merkelig i mine øyne.

Jeg mener ikke kline/kysse eller slik, jeg mener ømhet og nærhet. Bare se på avstanden mellom dem på opplesningen... Jeg ble litt satt ut jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...