Gå til innhold

MissStiles & Mr M vil ha barn


MissStiles

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har dere vært aktive prøvere nå? Er dette deres første PP?

Dette er andre PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg vært sammen med bestevenninna mi og hennes to barn. Veldig koselig dag!! Den minste ropte MissS hele tiden og skal alltid vise meg alle nye lekene sine. Jeg fikk med meg en ny tegning hjem. Alltid like koselig å være sammen med de ungene der.

Og hun venninna mi er den første som fikk vite at vi prøver å få barn nå. Hun er den første som har spurt rett ut og det var veldig enkelt å bare si ja. Hyggelig å fortelle det til noen.

Nå skal jeg nyte resten av lørdagens kvelden alene. På et hotellrom før jeg reiser hjem til Mr M imorgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Helt glemt å skrive her...

Det er ikke mye å fortelle.. Mars forsvant og april kom. Men vi har jobbet så mye begge to den siste tiden. Jobbe, spise og sove. Så sex har ikke akkurat stått øverst på lista. Det skal forhåpentligvis endre seg litt nå som det er påskeferie. I morgen reiser vi en uke på ferie. Da får vi masse tid til å være kjærester og kose oss. Gleder meg til det.

GOD PÅSKE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt glemt å skrive her...

Det er ikke mye å fortelle.. Mars forsvant og april kom. Men vi har jobbet så mye begge to den siste tiden. Jobbe, spise og sove. Så sex har ikke akkurat stått øverst på lista. Det skal forhåpentligvis endre seg litt nå som det er påskeferie. I morgen reiser vi en uke på ferie. Da får vi masse tid til å være kjærester og kose oss. Gleder meg til det.

GOD PÅSKE!!

God tur og kose dere masse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Håper dere har hatt en fin påske!!

Det har i hvert fall jeg. En uke med ferie gjør underverker. Sinnsykt godt å ha fri og ikke minst, reise bort. Vi hadde en kjempefin tur og storkoste oss. Bare være oss to uten jobbmas osv..

Nå er det tilbake til hverdagen.. Ikke vært så flinke til å være aktive den siste måneden. Mensen kommer nok som vanlig imorgen. Håper at vi kan være litt flinkere i mai.

Ha en super uke alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes godt ut å få ladet opp litt batterier i ferien. Jeg for min del lå syk store deler av ferien, men jeg fikk da slappet av... :)

Ha en fin uke, MissStiles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at det er flere og flere venninner som spør om vi tenker på barn.. Ikke lyst til å fortelle til hele verden at vi prøver men noen få..

Forteller dere det til familie og venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikker en tur innom her jeg :goodbye:

Vi forteller ikke til noen at vi har begynt å prøve, vil ikke ha velmenende spørsmål om hvordan det går med prøvinga hvis det skulle vise seg at det tar lang tid.

Enn så lenge er det vår lille hemmelighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Vi forsøker ikke å få barn enda, men når den tiden kommer tror jeg vi skal holde det hemmelig, kanskje bare fortelle til bestevenner (type 2-3 stk), for å unngå spørsmål hele tiden dersom det tar lang tid.

Men jeg ville ikke vært redd for å si det til mamma/bestevenninne, kan være godt å snakke med noen om det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har holdt det hemmelig for å unngå spørsmål om hvordan det går. Er kjipt hvis det tar lang tid og de som vet det begynner å gi medfølende blikk hver gang man snakker om barn..

Jeg har vært temmelig dum og annonsert til alle og enhver at jeg ønsker meg barn i flere år. Da vi ble enige om et tidspunkt for når vi skulle starte prøvingen, var det noen av mine nærmeste som fikk vite om det. Nå er det sånn at ingen egentlig vet offisielt at vi har begynt prøvingen, ettersom jeg har forklart at det ble utsatt. I virkeligheten ble det faktisk framskyndet med tre mnd. Ikke så morsomt å forsøke å lyve troverdig til alle og enhver, selv mine nærmeste venninner, men det er det mannen ville. Tror forsåvidt at en av mine nærmeste venninner har forstått det selv om jeg har løyet til henne, men jeg har vel fått formidlet at vi ikke ønsker spm om det før vi har noe å annonsere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, her vil jeg følge med! :)

Jeg tror ikke vi kommer til å si til noen at vi prøver, når vi en gang begynner å prøve. Tenk om vi ikke får det til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Når jeg skal begynne å prøve, så skal jeg bare fortelle det til søstera mi. Og bare hvis hun spør om det. Vi har 1 år imellom oss og hun har nå 2 barn.

Foreldrene og broren får vite det når jeg er noen uker gravid (mulighens nærmere 8 uker).

Ellers vil jeg tippe at familien skal tenke automatisk at vi planlegger barn når vi blir gifte (hvis det skjer) for da er vi begge godt over 30, har ingen barn fra før, så det er bare naturlig.

Det er sånt jeg tenker nå, men hvem vet hvordan jeg skal tenke når jeg sitter i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Greit å høre andre sine meninger om akkurat det...

Utrolig godt med helg. Bare sløve og nyte dagen. Bruke lang tid på å spise frokost og kose seg med en kopp te.

I dag skal jeg på en aldri så liten jentetur. Skal på badeland på et hotell utenfor Oslo. Bare bade og ha det gøy. Også blir det nok en bedre middag ikveld + litt vin.. Så det blir nok hyggelig.

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...