Gå til innhold

Hva synes dere om nelly.com?


ml92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bare gode erfaringer. Før jeg startet å hadler derifra (for noen år siden) hørte jeg fra venninner at det tok veeldig lang tid å få tilbake penger etter å ha returnert varer, derfor har jeg alltid kjøpt med faktura, på den måten betaler jeg ikke før etter jeg har fått varene og slipper styret med å få penger tilbake på konto. Det er godt mulig de har fått mye bedre rutiner på dette, men jeg gidder ikke ta sjangsen, så jeg ber alltid om faktura:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen dårlige erfaringer med Nelly.com, derimot liker jeg ikke klærne deres. Synes det er så mye trash, og om jeg faktisk finner noe fint, koster det 3000 kr+++

Anonym poster: e0eed79e18539a01993f8218efc38938

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater nely.com stilen norske bloggere går kledd i.

Anonym poster: 67d10c581ff61b634496ce0e05e09bec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker nelly, synes de har mye bra og som med alle andre så har de noe dårlig. Servicen er bra og størrelsene passer som regel

Anonym poster: a8bc52b27f29e19699858c924dfeccd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du spør om nelly.com så er svaret at siden er rotete og bildene for små.

Anonym poster: 0f3fb212a420e3d739c063b0d59abf33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker klærene fra Nelly, men begynner å bli lei av at de noen ganger sender meg feil varer og noen ganger sender flere forskjellige plagg i mange pakker på forskjellige dager. F.eks om jeg har bestilt kjole og sko kommer skoene frem dagen før og kjolen en uke etter det skal brukes. Lurt å være ute i god tid når du skal bestille derfra! Ellers liker jeg de meget godt!

Anonym poster: c1e453a0d19e0fd2d19b42f6ee2bdd3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de uheldige som har hatt problemer med returer og bestillinger. Jeg har blitt trukket for varer som de er tom for og som jeg derfor ikke har fått, hatt problemer med returer og tilbakebetalinger. Måtte purre på dem flere ganger... Av den grunn bestiller jeg ikke fra nelly med mindre jeg virkelig VIL ha noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke så mye jeg synes er fint, men har bestilt derfra noen ganger. Har hatt noen problemer.

Ved retur kan de være ganske trege med å registrere at returen er kommet til dem (det tar gjerne noen uker), og fra de har gjort det kan det ta 10+ dager til du får pengene dine tilbake. Noen ganger har jeg måttet purre på de og.

For en liten stund siden bestilte jeg noe, og etter 3 uker var pakken ennå ikke sendt. Da spurte jeg hvor pakken min ble av, og da hadde de annullert ordren. På min side stod det at ordren var under behandling. Jeg måtte purre for å få pengene mine tilbake.

Er pga dette ikke så veldig fan av nelly, og jeg kommer nok ikke til å handle der noe mer.

Anonym poster: 327a5cf8b0c077f8264becf426faedb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av merkene de selger synes jeg har fine plagg, men deres eget merke Nelly/NLY Trend har forferdelig kvalitet og som regel liker jeg ikke plaggene heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns de Nowhere klærne er fine, ellers er ikke Nelly helt min smak. Det tar evigheter å få tilbake penger når man returnerer og jeg har dårlige erfaringer med retur.

Endret av Karpuzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greie kjoler dersom man er prostituert.

Anonym poster: b31e8d5f354755024ef1d69760c19ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...