Gå til innhold

bestilte nettopp flyreise med norwegian.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, bestilte nettopp flyreise med norwegian til dubai. så dum jeg er tenkte jeg ikke på den streiken som det står om overalt. men gjelder den bare i norge eller også utlandet? shitt, ikke smart! hjelp!

har 4 timer på å avbestille, burde jeg gjøre det?

Reiser den 20 mars.



Anonymous poster hash: 45e48...cf5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres smart ut.

Jeg hadde sterkt vurdert å avlyse den flybilletten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vært litt av et sjokk om den streiken varte i over to uker. Det kan selvsagt hende, men er det noe det er krise om står bom fast over lang tid er det luftfart. Hadde det vært meg hadde jeg ikke avbestilt av frykt for streik, men det bestemmer du selvsagt selv.



Anonymous poster hash: 0173b...15f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som jobber i flyselskapene streiker i et sett jo! Synes det virker som om de forlanger høyere lønn hver måned for tiden. Rart at de som tjener mer enn folk flest aldri kan bli fornøyde.



Anonymous poster hash: 8eac5...966
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler sterkt på at streiken varer så lenge. Men det er jo en grunn til at de streiker - og den behandlingen av piloter og andre ansatte gjør at jeg ikke flyr Norwegian. Så jeg ville flydd med et annet selskap uansett.

Anonymous poster hash: 43d33...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vært litt av et sjokk om den streiken varte i over to uker. Det kan selvsagt hende, men er det noe det er krise om står bom fast over lang tid er det luftfart. Hadde det vært meg hadde jeg ikke avbestilt av frykt for streik, men det bestemmer du selvsagt selv.

Anonymous poster hash: 0173b...15f

Jeg ville heller ikke avbestilt. Det er meget usannsynlig at streiken varer så lenge, men om det mot formodning gjør det så er nok selskapet snart konk og TS får igjen pengene (i hvert fall hvis den er betalt med kredittkort).

Anonymous poster hash: 1df7f...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...