Gå til innhold

Innen 30 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil Hadia Tajik være statsminister.

Så dere kan grue dere eller glede dere.



Anonymous poster hash: 34deb...51c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, kvinner kan da ikke bli kalif. Om 30 år, er det ikke noe som heter statsminister.



Anonymous poster hash: 64f54...f69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, APekattene er på vei ned, de har på noen få tiår gått fra å ha flertall til kun å få 30% ved forrige valg, fortsetter trenden er de et mikroparti sammen med tøysepartiet SV :fnise:



Anonymous poster hash: 91180...3c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil Hadia Tajik være statsminister.

Så dere kan grue dere eller glede dere.

Anonymous poster hash: 34deb...51c

Dama er en dårlig politiker rett og slett. Det hun er god på er å kritisere andre, men snakker selv lite om egen politikk. Jeg tror ikke hun blir statsminister av flere grunner. Først tror jeg at AP, om de ikke endrer seg, vil falle langt ned politisk. Norge vil med stor sannsynlighet endre seg radikalt. Vi vil få nye partier, mer ekstreme på høyresiden som vil få stor makt. Vi ser utviklingen i Sverige og den vil komme hit. Om AP skulle holde seg, vil andre i AP tre frem som er bedre en dette kvinnemenneske, AP har de siste årene hatt dårlige politikere i toppen, kun Jens som har holdt egentlig. Men som sagt, Norge vil endre seg og AP vil bli små. Dette skyldes innvandring og større og mer alvorlige konflikter mellom etniske grupper. En dag vil Nordmenn si nok er nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Dama er en dårlig politiker rett og slett. Det hun er god på er å kritisere andre, men snakker selv lite om egen politikk. Jeg tror ikke hun blir statsminister av flere grunner. Først tror jeg at AP, om de ikke endrer seg, vil falle langt ned politisk. Norge vil med stor sannsynlighet endre seg radikalt. Vi vil få nye partier, mer ekstreme på høyresiden som vil få stor makt. Vi ser utviklingen i Sverige og den vil komme hit. Om AP skulle holde seg, vil andre i AP tre frem som er bedre en dette kvinnemenneske, AP har de siste årene hatt dårlige politikere i toppen, kun Jens som har holdt egentlig. Men som sagt, Norge vil endre seg og AP vil bli små. Dette skyldes innvandring og større og mer alvorlige konflikter mellom etniske grupper. En dag vil Nordmenn si nok er nok.

Så hun er akkurat som de fleste FRP politikere.

Men jeg tviler på at hun noen gang blir statsminister.

Endret av Horatio Hornblower
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun er akkurat som de fleste FRP politikere.

Men jeg tviler på at hun noen gang blir statsminister.

Se der ja. Vi er enig her. Ikke mange i FrP jeg synes er gode politikere. Lederen Siv er jo et totalt håpløst tilfelle. Selv om hun har vært på smilekurs de siste årene. Du husker sikkert hvor sur hun var for noen år tilbake, ikke for at hun er en solstråle nå, men litt blidere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...