Gå til innhold

Rødpenn på Hermansens innlegg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahaha. Dette var gøy. Kommentarfeltet koker over av avsporinger og hvor urettferdig og slemt dette var mot Hermansen. Buhu. De som snakker om offerrolle hele tiden er flinke til å ta den selv. Ler meg skakk.

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/En-lektor-har-brukt-rodpennen-pa-Max-Hermansens-innlegg-Her-er-resultatet-7869206.html



Anonymous poster hash: 98a7f...154
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minner om sensur, ''1984'' og trakassering i stor skala. Ser ikke hva som er morsomt i dette.



Anonymous poster hash: 3fd15...c6b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda flere pirkette folk som pirker på andres språk. Lektoren presterer å skrive en setning uten subjekt, Islam og mrd uten punktum. I tillegg til det er det et par-tre kommafeil i innlegget. Det er helt greit, men det er unødvendig og usaklig å svekke 'autoriteten' til Hermansen ved å ta han på skrivefeil og slurvete grammatikk. Det er nok av andre ting å ta han på, og uansett er det ikke god debattskikk å ta mannen istedenfor ballen.

Anonymous poster hash: 757fc...e5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda flere pirkette folk som pirker på andres språk. Lektoren presterer å skrive en setning uten subjekt, Islam og mrd uten punktum. I tillegg til det er det et par-tre kommafeil i innlegget. Det er helt greit, men det er unødvendig og usaklig å svekke 'autoriteten' til Hermansen ved å ta han på skrivefeil og slurvete grammatikk. Det er nok av andre ting å ta han på, og uansett er det ikke god debattskikk å ta mannen istedenfor ballen.

Anonymous poster hash: 757fc...e5d

Vedkommende mangler motargumenter, derfor går han med personangrep på Hermansen.

Anonymous poster hash: 3fd15...c6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oleoh

Hahaha. Dette var gøy. Kommentarfeltet koker over av avsporinger og hvor urettferdig og slemt dette var mot Hermansen. Buhu. De som snakker om offerrolle hele tiden er flinke til å ta den selv. Ler meg skakk.

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/En-lektor-har-brukt-rodpennen-pa-Max-Hermansens-innlegg-Her-er-resultatet-7869206.html

Anonymous poster hash: 98a7f...154

Når man må ta personer på skrivefeil istedenfor argumentene, så er debatten blitt på et så lavt nivå at det ikke er noe verdig. Max Hermansen kan på den måten sies å ha vunnet, noe han uansett gjorde for lenge siden. De eneste som fremdeles jamrer i mot er stort sett de som evner å føle, men ikke å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser bare hvor villige sosialister er til å delta i en virkelig debatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha. Og dere som støtter Hermansen her viser akkurat samme mangel på forståelse for poenget med artikkelen, som alle de andre som gikk til angrep på artikkelforfatteren i kommentarfeltet på aftenposten. Jeg koser meg glugg i hjel!



Anonymous poster hash: 98a7f...154
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedkommende mangler motargumenter, derfor går han med personangrep på Hermansen.

Anonymous poster hash: 3fd15...c6b

Så vidt jeg kan se, så er det han har gjort, en punkt for punkt demolering av innlegget til Hermansen, med fokus på at argumentasjonen hans er elendig. Ikke et personangrep.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedkommende mangler motargumenter, derfor går han med personangrep på Hermansen.

Anonymous poster hash: 3fd15...c6b

Hele evalueringen av Hermansens innlegg er en eneste lang liste med motargumenter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbing er vel det vi kaller slikt. Selv om venstresidens disipler som vanlig ikke bryr seg, det er tross alt en motstander som til og med tar et oppgjør mot venstresidens nye overmennesker, muslimene. Man må ikke kritisere muslimene vet du, da reagerer disiplene voldsomt og synes mobbing er akseptabelt. Altså, ikke noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbing er vel det vi kaller slikt. Selv om venstresidens disipler som vanlig ikke bryr seg, det er tross alt en motstander som til og med tar et oppgjør mot venstresidens nye overmennesker, muslimene. Man må ikke kritisere muslimene vet du, da reagerer disiplene voldsomt og synes mobbing er akseptabelt. Altså, ikke noe nytt.

Hvis du kommer til en debatt med dårlige argumenter og uklar retorikk og blir avkledd, er det ikke mobbing, det er debatt.

Kommer du dit som lærer, må du forvente at man stiller krav til din grunnkompetanse.

Hermansen sitt grunninnlegg VAR dårlig, svaret var noe mere ironisk enn det debatten er tjent med, så Max Hermansen slapp faktisk billig fra det her. På den annen side er det nyttig at man får denne typen motargument som gir rom for mere enn to sider.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kommer til en debatt med dårlige argumenter og uklar retorikk og blir avkledd, er det ikke mobbing, det er debatt.

Kommer du dit som lærer, må du forvente at man stiller krav til din grunnkompetanse.

Hermansen sitt grunninnlegg VAR dårlig, svaret var noe mere ironisk enn det debatten er tjent med, så Max Hermansen slapp faktisk billig fra det her. På den annen side er det nyttig at man får denne typen motargument som gir rom for mere enn to sider.

Hva som er dårlig argumenter er subjektivt, nå sier jeg ikke at Hermansen har gode argumenter. Men hva som er godt eller dårlig, er opp til den som ser og hvor man står. Mange vil hevde at Hermansen har gode argumenter og riktig fokus. Mens andre mener motsatt. Så kommer forskerne på banen. Alle som har kjennskap til slik forskning. Vet at de får det svaret dem selv søker. Men det skal selvsagt ikke stoppe debatten. Men det handler om å akseptere ulike ståsteder og meninger, uten slik mobbing.

Endret av Gothminister
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha. Og dere som støtter Hermansen her viser akkurat samme mangel på forståelse for poenget med artikkelen, som alle de andre som gikk til angrep på artikkelforfatteren i kommentarfeltet på aftenposten. Jeg koser meg glugg i hjel!

Anonymous poster hash: 98a7f...154

Hahahahahahahahaha, du er ikke særlig smart. Jeg koser meg enda mer, jeg, hahahahahahahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så glad for at Hermansen og Merete Hodne har åpen profil på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er dårlig argumenter er subjektivt, nå sier jeg ikke at Hermansen har gode argumenter. Men hva som er godt eller dårlig, er opp til den som ser og hvor man står. Mange vil hevde at Hermansen har gode argumenter og riktig fokus. Mens andre mener motsatt. Så kommer forskerne på banen. Alle som har kjennskap til slik forskning. Vet at de får det svaret dem selv søker. Men det skal selvsagt ikke stoppe debatten. Men det handler om å akseptere ulike ståsteder og meninger, uten slik mobbing.

Du later til å mene at alt annet enn ukritisk aksept av det folk som Hermansen mener, er mobbing. Jeg så et partsinnlegg der lektoren tok fra hverandre Hermansens argumenter bit for bit og knuste dem, mens han føyde skam til skade ved å ganske spydig påpeke at Hermansen ikke bare tar feil, men presterer på et nivå som ville resultert i en elendig karakter hadde dette vært en ungdomsskolestil.

Men først og fremst er det Hermansens argumenter som får gjennomgå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er dårlig argumenter er subjektivt, nå sier jeg ikke at Hermansen har gode argumenter. Men hva som er godt eller dårlig, er opp til den som ser og hvor man står. Mange vil hevde at Hermansen har gode argumenter og riktig fokus. Mens andre mener motsatt. Så kommer forskerne på banen. Alle som har kjennskap til slik forskning. Vet at de får det svaret dem selv søker. Men det skal selvsagt ikke stoppe debatten. Men det handler om å akseptere ulike ståsteder og meninger, uten slik mobbing.

Som du sier så er det hvilken type moral vi vektlegger, eller hvor vi står, som avgjør om vi synes et argument er godt eller ikke. Men noe av det Hermansen har kommet med er tynne og sviktende argumenter som objektivt sett ikke står seg. Litt som "En sten kan ikke fly, Mor Lille kan ikke fly, altså er Mor Lille en sten". Det kan godt hende slutningene hans er riktig, men noe av den argumentasjonen han bygger de på er objektivt sett svak.

Anonymous poster hash: 757fc...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du later til å mene at alt annet enn ukritisk aksept av det folk som Hermansen mener, er mobbing.

Nei, det mener jeg ikke. Men en mann som Hermansen, er det legalt og mobbe i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det mener jeg ikke. Men en mann som Hermansen, er det legalt og mobbe i Norge.

Han ble ikke mobbet. Han fremmet noen elendige argumenter i offentlighet, og ble tatt i skole på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble ikke mobbet. Han fremmet noen elendige argumenter i offentlighet, og ble tatt i skole på det.

Kan det være det som er mobbingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du later til å mene at alt annet enn ukritisk aksept av det folk som Hermansen mener, er mobbing. Jeg så et partsinnlegg der lektoren tok fra hverandre Hermansens argumenter bit for bit og knuste dem, mens han føyde skam til skade ved å ganske spydig påpeke at Hermansen ikke bare tar feil, men presterer på et nivå som ville resultert i en elendig karakter hadde dette vært en ungdomsskolestil.

Men først og fremst er det Hermansens argumenter som får gjennomgå.

Korrekt!

Anonymous poster hash: 98a7f...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...