Gå til innhold

Et eksempel på at friatider er rasistiske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange har ment at friatider.se er som andre sider, men her er i alle fall et eksempel på at de har rasistiske tilbøyligheter.

http://www.friatider.se/abdinaser-knivskar-busschauffor-i-halsen-och-kvinna-i-magen

Her har de gjort fotografiet ekstra sort for å fremheve at mannen er afrikaner. De skjuler seg sikkert bak at de vil skjule mannens indetitet. Men da kan de bare bruke sort firekant over ansiktet.



Anonymous poster hash: 57553...86f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke rasisme. Bare en måte å skjule hans ansikt på. Men navnet avslører hans ikke-svensk opprinnelse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Kan man venligst slutte å rope rasisme om alt mulig.

Det er faktisk veldig lite av det som blir kalt rasisme som faktisk er rasisme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man venligst slutte å rope rasisme om alt mulig.

Det er faktisk veldig lite av det som blir kalt rasisme som faktisk er rasisme.

Har jeg tatt feil av deg? Du overrasker mer og mer i positivt her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Har jeg tatt feil av deg?

Det vet jeg ikke. Siden jeg vet ikke hvilken formening du har lagt deg om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg ikke. Siden jeg vet ikke hvilken formening du har lagt deg om meg.

Har vel ikke sett deg med positive briller. Men tror jeg har tatt grundig feil. Så en unnskyldning fra meg til deg er på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Har vel ikke sett deg med positive briller. Men tror jeg har tatt grundig feil. Så en unnskyldning fra meg til deg er på sin plass.

Vel jeg tror nok uansett at vi to er uenig i det meste. Selv om det finnes ting vi kan være enige i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg tror nok uansett at vi to er uenig i det meste. Selv om det finnes ting vi kan være enige i.

Ikke så sikker på det. Det er vel stort sett gått i islam debatter. Der er vi muligens ikke helt enig. Men i andre saker, hvem vet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Ikke så sikker på det. Det er vel stort sett gått i islam debatter. Der er vi muligens ikke helt enig. Men i andre saker, hvem vet?

Vel kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironiiiii, folkens! Har dere ikke hørt om de som beskylder avisene for å gjøre ansikter hvitere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironiiiii, folkens! Har dere ikke hørt om de som beskylder avisene for å gjøre ansikter hvitere?

Svartpixling! :Hehe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er bildet så svart? Ser bare rart ut.



Anonymous poster hash: 69b55...fc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er bildet så svart? Ser bare rart ut.

Anonymous poster hash: 69b55...fc4

Det ligner mest av alt på en dårlig kopi fra en (dårlig vedlikeholdt?) kopimaskin. Så her er det nok en kopimaskin-tekniker som springer rundt som en tikkende bombe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og ts, hva kaller du det når 1 av sveriges største aviser redigerer hudfargen på voldtektsmenn til hvite for at det ikke skal være rasistisk?

personlig stoler jeg mer på friatider enn noen andre mainstream pk avis.

http://no.metapedia.org/wiki/Hvitpixling

Samme her - svensk mainstream media er ikke til å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - svensk mainstream media er ikke til å stole på.

Kildekritikk er en fin bil.

6 000 000 jøder. Det er i de offisielle historiebøker og leksika slått fast at det nasjonalsosialistiske Tyskland mellom 1941 og 1944 myrdet 6 000 000 jøder, hovedsakelig i gasskammer, i det som i dag kalles Holocaust (sv: förintelsen, hebraisk: Shoa). Dette var et ledd i en offisiell kampanje som skulle utrydde alle jødene i Europa, på direkte ordre fra den nasjonalsosialistiske ledelsen i det Tredje Riket. Noen skriftlig ordre om noe sånt, er aldri blitt funnet. Tallet 6 000 000 er heller ikke bevist eller sannsynliggjort, verken på bakgrunn i undersøkelser av de tyske konsentrasjonsleirene, autentiske dokumenter, historisk forskning, arkeologiske utgravninger, vitner, "tilståelser" fra ledende personer fra det Tredje Riket eller demografiske kartlegginger. Likevel regnes tallet i dag som et faktum som man ikke behøver å bevise. Spesielt er dette tilfellet i Tyskland der det er forbundet med streng fengselsstraff å benekte, og også offentlig å betvile, at "6 millioner jøder ble utryddet av naziregimet". Dette er det eneste historiske spørsmål det er straffbart å ytre avvikende meninger om.

http://no.metapedia.org/wiki/6_000_000_jøder

For øvrig mener han du svarte, ensombåttur, at det slettes ikke er drept seks millioner jøder, se: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=915966&p=15997229

Anonymous poster hash: 6aaf0...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kildekritikk er en fin bil.

Anonymous poster hash: 6aaf0...841

Enig. Som sagt er svensk mainstream media ikke til å stole på på grunn av løgn, propaganda og manipulering av bilder. Man må være kritisk til slike kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var "rasismen" her? Herregud for et patetisk innlegg.

Anonymous poster hash: b8f2e...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...