Gå til innhold

Ny krisemåling for FrP! :D


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts skriver et innlegg du ikke liker inneholdet i, og du ber vedkommende "få seg et liv"? Høres ut som en uttalelse en FrP politiker kunne kommet med.

1000 er et representativt utvalg. Men det er ikke fasiten nei. Det som bør skremme FrP folk er at det har blitt gjennomført flere slike målinger og alle viser nedgang. For et parti som ikke tåler å miste velgere.

Videre viser jo ikke bare denne målingen at FrP har mistet stemmer, men at AP går frem.

Anonymous poster hash: a9234...149

Det ser ut som samme person som starter samme tråd gang på gang med samme tekst - ''Frp gjør det dårlig, hurra''. Så jeg mener TS bør virkelig skaffe seg et liv og andre gleder i livet. Det er ikke sunt å være såååå oppslukket av en meningsmåling som til og med ikke ser representativt ut.

Hilsen, en som kommer til å stemme Frp neste gang.

Anonymous poster hash: 5b4a0...393

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut som samme person som starter samme tråd gang på gang med samme tekst - ''Frp gjør det dårlig, hurra''. Så jeg mener TS bør virkelig skaffe seg et liv og andre gleder i livet. Det er ikke sunt å være såååå oppslukket av en meningsmåling som til og med ikke ser representativt ut.

Hilsen, en som kommer til å stemme Frp neste gang.

Anonymous poster hash: 5b4a0...393

Bra du stemmer på partiet ditt. De trenger det.

Men om du ikke liket slike tråder for du bare la vær å åpne de?

Anonymous poster hash: a9234...149

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du stemmer på partiet ditt. De trenger det.

Men om du ikke liket slike tråder for du bare la vær å åpne de?

Anonymous poster hash: a9234...149

Jeg har aldri stemt Frp før. Det blir første gang ved neste Stortingsvalg.

Anonymous poster hash: 5b4a0...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 er et representativt utvalg. Men det er ikke fasiten nei. Det som bør skremme FrP folk er at det har blitt gjennomført flere slike målinger og alle viser nedgang. For et parti som ikke tåler å miste velgere.Anonymous poster hash: a9234...149

Løgn, flere målinger denne måneden har vist fremgang for FrP. Selv denne som viser en svak og nærmest ubetydelig nedgang er noe FrP tåler godt imotsetning til SV og andre tullepartier som med tilsvarende nedgang ville endt opp enda lenger under sperregrensen LOL :fnise:

Anonymous poster hash: 6b4bd...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at målingene er fra 1000 telefonintervjuer. Det er vel ikke nok til å være representativt?

Jo, det rekker i mengder. Det er ikke så omfattende utspørring det er snakk om. Bare man har gjort en god jobb med å velge ut de tusen (eller rettere sagt, IKKE velge dem ut, det skal være tilfeldig) så er det fullt tilstrekkelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden. Hvis man ser på endringene siden forrige stortingsvalg, så er de relativt enorme. AP frem med 12 prosentpoeng. Og den prosentvise økniningen er på nærmere 40%. Det må jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løgn, flere målinger denne måneden har vist fremgang for FrP. Selv denne som viser en svak og nærmest ubetydelig nedgang er noe FrP tåler godt imotsetning til SV og andre tullepartier som med tilsvarende nedgang ville endt opp enda lenger under sperregrensen LOL :fnise:

Anonymous poster hash: 6b4bd...b1e

Du gjør at jeg tenker på Komiske Ali, han som satt som informasjonsminister for Saddam Husseins regime under invasjonen av Irak i 2003

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør at jeg tenker på Komiske Ali, han som satt som informasjonsminister for Saddam Husseins regime under invasjonen av Irak i 2003

Snakker om målingene fra tv2 sin måling, og NRK som målte FrP til 13.5%. Mens SVepperne fortsetter å spise sperregrense og sosialisthundene fortsetter å spise oppoisisjon hvor dere hører hjemme :danse:

Anonymous poster hash: 6b4bd...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør at jeg tenker på Komiske Ali, han som satt som informasjonsminister for Saddam Husseins regime under invasjonen av Irak i 2003

"There is no invasion! The americans will never reach Baghdad!" Mens amerikanske tanks kjørte over en bru i bakgrunnen. Jada, vi husker ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du FrP får flertall ved neste valg? Anonymous poster hash: d4a17...161

Det vet jeg ikke. Men de skal iallefall få min stemme. Jeg er uenig i så utrolig mye av politikken deres, men akkurat nå trumfer asylpolitikken deres alt. Tror det er flere enn meg så tenker sånn, men flertall tror jeg ikke de får nei.

Anonymous poster hash: 6baa7...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at målingene er fra 1000 telefonintervjuer. Det er vel ikke nok til å være representativt?

Hva mener du er representativt, at man ringer tilhver husstand i hele Norge og spør?

Anonymous poster hash: 3edfe...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som samme person som starter samme tråd gang på gang med samme tekst - ''Frp gjør det dårlig, hurra''. Så jeg mener TS bør virkelig skaffe seg et liv og andre gleder i livet. Det er ikke sunt å være såååå oppslukket av en meningsmåling som til og med ikke ser representativt ut. Hilsen, en som kommer til å stemme Frp neste gang. Anonymous poster hash: 5b4a0...393

Hjelper ikke om DU stemmer FrP når 91% av resten IKKE stemmer FrP

Anonymous poster hash: 3edfe...eec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"There is no invasion! The americans will never reach Baghdad!" Mens amerikanske tanks kjørte over en bru i bakgrunnen. Jada, vi husker ham.

Sosialistene fortsetter å benekte at de fleste målingene denne måneden har vist fremgang haha, fremgangen til 13.5% på NRK sin måling stemte var nok bare en trykkfeil fra marxistene i ARK LOL. Dere tapte valget, på tide å komme over bitterheten nå :laugh:

Anonymous poster hash: 6b4bd...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå burde ledelsen i FrP snarest våkne opp og legge makta i fra seg. De burde forstå at FrP velgere ikke kan støtte et parti som sitter i en regjering som ikke fører FrP politikk. FrP var klare på og ikke gå i SV fella, men de er på god vei. Maktkåthet er farlige saker og FrP politikere skuffer stort. Trodde faktisk at politikk var viktigere en makt. De er ikke bedre en andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå burde ledelsen i FrP snarest våkne opp og legge makta i fra seg. De burde forstå at FrP velgere ikke kan støtte et parti som sitter i en regjering som ikke fører FrP politikk. FrP var klare på og ikke gå i SV fella, men de er på god vei. Maktkåthet er farlige saker og FrP politikere skuffer stort. Trodde faktisk at politikk var viktigere en makt. De er ikke bedre en andre.

Ingen av partiene er vel bedre enn de andre når man faktisk er i regjering. Det er mye enklere å være i opposisjon enn å ha ansvaret. På en annen side kan FrP også tjeneste på dette. Man vet ikke hvordan andre har det før man har vært i deres sko. FrP vet nå også, på lik linje med de andre partiene hvordan det er å være i regjering og kan legge opp valgkampanjer o.l. etter det.

Anonymous poster hash: 30792...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen av partiene er vel bedre enn de andre når man faktisk er i regjering. Det er mye enklere å være i opposisjon enn å ha ansvaret. På en annen side kan FrP også tjeneste på dette. Man vet ikke hvordan andre har det før man har vært i deres sko. FrP vet nå også, på lik linje med de andre partiene hvordan det er å være i regjering og kan legge opp valgkampanjer o.l. etter det.

Anonymous poster hash: 30792...422

FrP skal være et alternativ i Norsk politikk, noe de nå har vist at dem ikke er. Og bli sittende i en regjering der man fører en politikk FrP folk faktisk ikke vil ha, vil straffe seg. FrP var for små i utgangspunktet, de skulle vært større en Høyre om de skulle gå i samarbeid. På tide med et oppvaskmøte i FrP nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor vi arrangerer valg fremdeles.Et overveldende flertall av statsansatte,trygdede og innvandrere stemmer da AP så klart,de tør ikke annet.Og de utgjør til sammen 80% av befolkningen.Utrolig at AP ikke har 60-70% oppslutning egentlig.Må nok pøse på med mer oljepenger i lønnsøkninger neste gang,mens veiene/skolene/sykehusene råtner på rot,de kan som kjent ikke stemme på AP.



Anonymous poster hash: cc552...8bd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det rekker i mengder. Det er ikke så omfattende utspørring det er snakk om. Bare man har gjort en god jobb med å velge ut de tusen (eller rettere sagt, IKKE velge dem ut, det skal være tilfeldig) så er det fullt tilstrekkelig.

Ikke mye peiling på statistikk tydeligvis,de velger ut hvem som spørres,men de velges ut fra et representativt utvalg,målt etter nøye kriterier som gjør at 1000 vil gi et riktig statistisk bilde,med veldig liten feilmargin.Basta.

Anonymous poster hash: cc552...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik politikk som dette som gjør at høyresiden mister velgere.

10888734_10153100891557177_7238529211296



Anonymous poster hash: 7e5d5...d98
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...