Gå til innhold

Ny krisemåling for FrP! :D


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11025740_10153098316039231_6329726609780

Frp får rekordlave 9,2 prosent oppslutning i februarmålingen, som er foretatt av Sentio Research Norge. Det er det den dårligste oppslutningen Sentio har målt siden de startet å gjøre partimålinger for DN i oktober 1997.

Fremskrittspartiet har ifølge målingene mistet over 200.000 velgere siden valget i 2013, da partiet fikk 16,3 prosent oppslutning.

https://www.dn.no/nyheter/politikkSamfunn/2015/02/25/2152/Fremskrittspartiet/ny-krisemling

Dette går den rette veien! ;)



Anonymous poster hash: 7e5d5...d98
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står at målingene er fra 1000 telefonintervjuer. Det er vel ikke nok til å være representativt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk synes tydligvis det er flott å bli islamisert.

Selv velger jeg å stemme på Frp siden det ikke finnes noe bra alternativ.

Er likvel skuffet over at de ikke får strammet inn mer på asylpolitikken, jeg lider når jeg ser hvordan de må smiske og gi etter for Krf og Venstre.

Ap kritiserte regjeringen i førsten for å ha en streng asylpolitikk, nå har de funnet det lurt å la Frp slåss i mot pressen som stortsett sette dagsorden for hva vi får lov å mene om tigging, asylpolitikk, Islam osv.

Men dessverre tror jeg en ny Ap regjering blir like slapp eller slappere en de andre tidligere Ap-regjeringer.

Et lyspunkt er at mange i Europa ønsker en betydlig bremsing av innvandringen.



Anonymous poster hash: 43c35...96c
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1% ned LOL, ikke nok til å være en signifikant nedgang, det blir nok rettet på i neste måling. Selv marxistene i TV2 har vist fremgang for FrP fra målingen på 9% for noen måneder siden



Anonymous poster hash: 6b4bd...b1e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nedgangen til regjeringspartiene samlet er langt lavere enn for Bondevik 2 og de rødgrønne sosialistene lol



Anonymous poster hash: 6b4bd...b1e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å stemme FRP ved neste stortingsvalg. Kun pga asylpolitikken. Og jeg stemte ikke FRP sist ;) Så det så.



Anonymous poster hash: 6baa7...143
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nedgangen til regjeringspartiene samlet er langt lavere enn for Bondevik 2 og de rødgrønne sosialistene lol

Anonymous poster hash: 6b4bd...b1e

Hjelper ikke det når regjeringspartiene har så lite å ta av. De har ikke råd til å miste noen stemmer.

lol

Anonymous poster hash: 4c45b...8a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke det når regjeringspartiene har så lite å ta av. De har ikke råd til å miste noen stemmer.

lolAnonymous poster hash: 4c45b...8a9

Regjeringspartiene klarer seg helt fint og kan fortsatt miste noen stemmer uten noe problem, skjer det samme med tøysepartiet SV kan de få plass i en telefonkiosk LMAO

Anonymous poster hash: 6b4bd...b1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regjeringspartiene klarer seg helt fint og kan fortsatt miste noen stemmer uten noe problem, skjer det samme med tøysepartiet SV kan de få plass i en telefonkiosk LMAO

Anonymous poster hash: 6b4bd...b1e

Hvem snakker om SV når AP er på vei til 50% oppslutning her til lands :)

Og regjeringen graver sin egen grav...

Anonymous poster hash: 4c45b...8a9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem snakker om SV når AP er på vei til 50% oppslutning her til lands :)

Og regjeringen graver sin egen grav...

Anonymous poster hash: 4c45b...8a9

Jeg har hørt at AP er over 90% i visse strøk, f.eks. i stua til Kålberg!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem snakker om SV når AP er på vei til 50% oppslutning her til lands :)

Og regjeringen graver sin egen grav...Anonymous poster hash: 4c45b...8a9

AP ligger på rundt 40% og vil aldri få flertall alene eller med SVepperne som fortsetter å spise sperregrense LOL. Regjeringspartiene ligger også godt over nivået bondevik 2 og de rødgrønne lå på på samme tid da de satt i regjering og vil hente seg inn slik som alle regjeringer før dem.

Anonymous poster hash: 6b4bd...b1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å stemme FRP ved neste stortingsvalg. Kun pga asylpolitikken. Og jeg stemte ikke FRP sist ;) Så det så.

Anonymous poster hash: 6baa7...143

Tror du FrP får flertall ved neste valg?

Anonymous poster hash: d4a17...161

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror du FrP får flertall ved neste valg?

Anonymous poster hash: d4a17...161

Neste valg kommer situasjonen i Sverige til å bli myemye verre, og da vil folket se til partier som ikke vil ha åpne grenser.

Kort sagt: JA!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du FrP får flertall ved neste valg?

Anonymous poster hash: d4a17...161

De trenger ikke få flertall for å få gjennom sin politikk, selv AP fører FrP politikk innenfor asylfeltet, det de tidligere kalt uaktuell og rasistisk politikk på 90-tallet har de gjennomført i regjering lol. Og nå strammes det enda mer inn når FrP sitter i regjering og sender ut rekordmange uten opphold eller domsfelte og har sørget for at antall asylsøkere er på det laveste nivået siden 2007.

Anonymous poster hash: 6b4bd...b1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? SV går opp? Det der kan ikke være sant. :fnise: 1000 deltakere er altfor lite, TS, få deg et liv. :)



Anonymous poster hash: 5b4a0...393
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? SV går opp? Det der kan ikke være sant. :fnise: 1000 deltakere er altfor lite, TS, få deg et liv. :)

Anonymous poster hash: 5b4a0...393

Ts skriver et innlegg du ikke liker inneholdet i, og du ber vedkommende "få seg et liv"? Høres ut som en uttalelse en FrP politiker kunne kommet med.

1000 er et representativt utvalg. Men det er ikke fasiten nei. Det som bør skremme FrP folk er at det har blitt gjennomført flere slike målinger og alle viser nedgang. For et parti som ikke tåler å miste velgere.

Videre viser jo ikke bare denne målingen at FrP har mistet stemmer, men at AP går frem.

Anonymous poster hash: a9234...149

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...