Gå til innhold

Jeg kommer til å dø som analjomfru.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke helt hvorfor jeg skal pule kjæresten min med en strapon om det er noe vi begge ikke tenner på, bare for at han skal føle hvordan det er :S

Det er ikke det som er poenget.

Hvis HAN krever å ta deg i rumpa, men du er tvilsom, er det da riktig at du SKAL men at han skal få slippe?

Hvis en mann krever/presser på å ta en dame i rumpa, syntes jeg det er rett og rimelig at han skal prøve det selv først. Særlig hvis hun utviser bekymring og motvilje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjentar: Hun har aldri ytret noe som helst ønske om å ta meg i ræva, så slutt med det, tvilr på at hun vil det!



Anonymous poster hash: c1aa5...e83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar: Hun har aldri ytret noe som helst ønske om å ta meg i ræva, så slutt med det, tvilr på at hun vil det!

Anonymous poster hash: c1aa5...e83

JEG SIER BARE AT HVIS DU MENER AT DU SKAL TA HENNE I RÆVA OG HUN IKKE VIL

SÅ KAN DU PRØVE Å BLI TATT I RÆVA SELV FØRST

SÅ KANSKJE DU FORSTÅR HENNE BEDRE

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Det er ikke det som er poenget.

Hvis HAN krever å ta deg i rumpa, men du er tvilsom, er det da riktig at du SKAL men at han skal få slippe?

Hvis en mann krever/presser på å ta en dame i rumpa, syntes jeg det er rett og rimelig at han skal prøve det selv først. Særlig hvis hun utviser bekymring og motvilje.

Nei du misforstår, la meg sette det opp litt mer oversiktelig

Han vil ta henne, men hun vil ikke bli tatt = ingen analsex

Hun vil ta han, men han vil ikke bli tatt = ingen analsex

Han vil ta henne, hun vil bli tatt = han tar henne(det er ikke nødvendig at hun tar han om det ikke er et ønske)

Begge vil ta hverandre = da kan det være greit at begge får prøve, slik som du sier

MEEEN forstår hva du mener Nuttery, er bare litt pirkete

i denne situasjonen så synes jeg det er rettferdig at han blir tatt bak før han klager på at han stuck med henne

Endret av marizz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du misforstår, la meg sette det opp litt mer oversiktelig

Han vil ta henne, men hun vil ikke bli tatt = ingen analsex

Hun vil ta han, men han vil ikke bli tatt = ingen analsex

Han vil ta henne, hun vil bli tatt = han tar henne(det er ikke nødvendig at hun tar han om det ikke er et ønske)

Begge vil ta hverandre = da kan det være greit at begge får prøve, slik som du sier

Du forstår fortsatt ikke hva jeg sier.

Han vil ta henne, men hun vil ikke bli tatt => mann fortsetter å mase/presse på dette => mann ville selv ikke blitt tatt i rumpa men forventer damen skal ta det for hans nytelse

Da er det rett og rimelig at han prøver det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du forstår fortsatt ikke hva jeg sier.

Han vil ta henne, men hun vil ikke bli tatt => mann fortsetter å mase/presse på dette => mann ville selv ikke blitt tatt i rumpa men forventer damen skal ta det for hans nytelse

Da er det rett og rimelig at han prøver det selv.

jeg forstår deg :)

jeg tenker litt som hvis du skal bli tannlege å behandle noen som synes det er vondt å borre , hvordan kan du sette deg inn i h*n situasjon hvis du aldri har borret ett hull i tanna selv. (ikke det beste eksempelet ,men dere fatter tegninga)

Anonymous poster hash: 8bf30...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Du forstår fortsatt ikke hva jeg sier.

Han vil ta henne, men hun vil ikke bli tatt => mann fortsetter å mase/presse på dette => mann ville selv ikke blitt tatt i rumpa men forventer damen skal ta det for hans nytelse

Da er det rett og rimelig at han prøver det selv.

Jo jeg forstår det, men jeg er ikke enig i det du sa om sm-forhold. Jeg skjønner problemstillingen godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å dø som toveis analjomfru. Skal ikke gi, skal ikke få.

Men det er helt greit. Ikke mitt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skjebne verre enn døden!!!

For kvinner er det ingenting seksuelt stimulerende i anus i seg selv - i motsetning til menn som har prostata. Med andre ord bør menn bli tatt i toern og kvinner få slippe.

Anonymous poster hash: c170d...c14

For kvinner er det ingenting seksuelt stimulerende i anus i seg selv - i motsetning til menn som har prostata. Med andre ord bør menn bli tatt i toern og kvinner få slippe.

Anonymous poster hash: c170d...c14

Jeg er kvinne og uenig med både deg og AnonymBruker #32. Selv synes jeg analsex er ekstremt stimulerende, er mye mer følsom der enn i vagina og får MYE sterkere orgasmer av det ;)

Anonymous poster hash: 8b479...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var jo et stårlende forslag...Ja, men ikke hvis du tenker som dena andre at hun skal ta meg i ræva. Hun får ingen fysisk glede av det.... Anonymous poster hash: c1aa5...e83

Er mange som kan få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Jeg er gift. Men konen min lar jeg ikke prøve analsex, ikke en gang. Jeg kommer dermed til å dø uten å ha prøvd dette, kommer til å dø som en analjomfru. Det er så trist å tenke på....

Flere i samme situasjon?

Anonymous poster hash: c1aa5...e83

Når du er død så er du død veit du, da spiller det ingen rolle hva du har gjort og ikke gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...