Gå til innhold

Operere underlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har litt store, indre kjønnslepper noe som plager meg mye. Vet dere hvor mye det koster å operere det bort/om man kan få det dekket?

Anonymous poster hash: c50ec...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har litt store, indre kjønnslepper noe som plager meg mye. Vet dere hvor mye det koster å operere det bort/om man kan få det dekket?

Anonymous poster hash: c50ec...7ac

Vil du virkelig fjerne all følsomheten der nede?

Anonymous poster hash: 99076...d05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det dekt om det går utover dagliglivet, om det f.eks gjør ondt å sykle



Anonymous poster hash: 1cde4...241
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk tar den sjansen. Det er virkelig en risiko. Synes du skal lære deg å leve med dette. Samfunnet har blitt sykt opphengt i det! Bli glad i deg selv. Hørte nettopp om ei som stod frem om det, der hun i ettertid sa at det handler om helt andre ting. Det sitter mer i hodet ditt.



Anonymous poster hash: 1b0dd...b48
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

korrigering: Du mister ikke følsomheten



Anonymous poster hash: 34ee2...a34
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

korrigering: Du mister ikke følsomheten

Anonymous poster hash: 34ee2...a34

Har du selv gjort det?:)

Anonymous poster hash: c50ec...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg skal



Anonymous poster hash: 34ee2...a34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei vennine som har gjort det. Hun har smerter hver eneste dag.



Anonymous poster hash: 1c74f...536
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det kryr at feminister her. De skriver mye rart. Man skal elske sin kropp. de har null forståelse.



Anonymous poster hash: 34ee2...a34
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei vennine som har gjort det. Hun har smerter hver eneste dag.

Anonymous poster hash: 1c74f...536

Hvor lenge siden er dwt?

Anonymous poster hash: c50ec...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Labiaplastikk koster fra 10 000 kroner og oppover. Som med de fleste andre kirurgiske inngrep, er det alltid en viss risiko for komplikasjoner som f.eks. nedsatt følsomhet i operasjonsområdet grunnet nervelesjoner.

Såfremst det ikke foreligger medisinske indikasjoner på at labiaplastikk er nødvendig, så må du nok betale dette inngrepet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk tar den sjansen. Det er virkelig en risiko. Synes du skal lære deg å leve med dette. Samfunnet har blitt sykt opphengt i det! Bli glad i deg selv. Hørte nettopp om ei som stod frem om det, der hun i ettertid sa at det handler om helt andre ting. Det sitter mer i hodet ditt.

Anonymous poster hash: 1b0dd...b48

Dust!

Hun forteller at problemet er mellom beina, hvem er du til å si at det sitter I hodet hennes? Du vet garantert ingenting om hvordan det blir etter en operasjon.

At du trives med dinglefitte betyr ikke at ts gjør det samme.

Anonymous poster hash: 3e3b4...955

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellige sykehus opererer forskjellige. En jeg kontaktet sa at de så slike operasjoner som plastikk kirurgi og sa blankt nei til alle selv om dette plager mye psykisk. De opererer kun om det er misdannelser.

En annen sykehus sa at deres regel var at det måtte være lenger enn 4 cm lang. Nå snakker jeg om du skal få det dekket av det offentlige. Så det er vanskelig å få det dekket av det offentlige.

Tallene jeg har er 17.000 og oppover hvis man skal ha det dekket privat. Ihvertfall sist jeg sjekket, noen mnd siden. Dette hadde jeg ikke råd til. Jeg måtte skrive til mange forskjellige sykehus, og var heldig og endelig fant en dame som forsto problemstillingen min, som er svært spesiell.

Håper du finner en som forstår din :)



Anonymous poster hash: 34ee2...a34
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har litt store, indre kjønnslepper noe som plager meg mye. Vet dere hvor mye det koster å operere det bort/om man kan få det dekket?Anonymous poster hash: c50ec...7ac

På Aviva Helse sine nettsider står det at det koster kr 16 000,-

Da blir man operert av en plastikkirurg. På et offentlig sykehus kan du vel risikere å bli operert av en gynekolog. Jeg hadde valgt en plastikkirurg selv. Det var egentlig ikke avskrekkende dyrt.

Anonymous poster hash: 1ed67...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor kan man lese mer om de som faktisk har gjennomført inngrepet, om tiden etter operasjonen?

Hvis det er så mange som mister følsomheten eller angrer osv, hvorfor leser man ikke om det?

Kan man velge privat klinikk som Aviva, støttet fra det kommunale? (Ved store nok problemer såklart)



Anonymous poster hash: a3f2b...2a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk tar den sjansen. Det er virkelig en risiko. Synes du skal lære deg å leve med dette. Samfunnet har blitt sykt opphengt i det! Bli glad i deg selv. Hørte nettopp om ei som stod frem om det, der hun i ettertid sa at det handler om helt andre ting. Det sitter mer i hodet ditt.

Anonymous poster hash: 1b0dd...b48

Det kommer jo helt an på hvor ille det er. Det er mange som har så store at de ikke kan bruke vanlige bukser, de kan ikke sykle, det å ha sex er vanskelig og smertefylt fysisk, de kan ikke sette seg ned uten å justere. Du syns de skal lære seg å leve med det?

Anonymous poster hash: 894ed...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man lese mer om de som faktisk har gjennomført inngrepet, om tiden etter operasjonen?Hvis det er så mange som mister følsomheten eller angrer osv, hvorfor leser man ikke om det?Kan man velge privat klinikk som Aviva, støttet fra det kommunale? (Ved store nok problemer såklart) Anonymous poster hash: a3f2b...2a8

Det siste spm ditt er jeg ikke sikker på, men det kan hende man gjennom fritt sykehusvalg kan velge en privat aktør selv om man får offentlig støtte. Fastlege eller spesialist vet kanskje dette, og sikkert også Aviva eller andre klinikker.

Hadde man blitt så ufølsom og ødelagt, hadde man nok lest mer om dette, ja. Det er et relativt lite inngrep ofte utført med lokalbedøvelse. De følsomme nervene sitter jo i klitoris som strekker seg innover og bakover,mog de rører selvsagt ikke den.

Anonymous poster hash: 1ed67...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...