Gå til innhold

Hvordan vet man at man er vid egentlig?:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja på vilken måte kan kvinner vite om de er trange eller vide når alle menn lyver å sier at hun er trang?:)

Anonymous poster hash: 50990...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man sliter med å ha sex med de fleste menn, og når man må til gynekolog og få en krem for å løsne opp der nede. Da vet man at man er trang. Var bortpå ei som mente jeg hadde perfekt størrelse siden hun ikke fikk like vondt som med andre menn. Hurra, jeg er visst liten :P

Anonymous poster hash: 96edb...178

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler hele denne "vid" eller "trang"-besettelsen på KG startet for noen måneder siden. Har aldri lest om dette fokuset tidligere. Er nok noen gutter uten seksuell erfaring som startet med dette vissvasset. Synes det er helt sært... Det verste er nok at unge og usikre jenter begynner å tenke på dette, noe som er totalt meningsløst!



Anonymous poster hash: 4feba...e58
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler hele denne "vid" eller "trang"-besettelsen på KG startet for noen måneder siden. Har aldri lest om dette fokuset tidligere. Er nok noen gutter uten seksuell erfaring som startet med dette vissvasset. Synes det er helt sært... Det verste er nok at unge og usikre jenter begynner å tenke på dette, noe som er totalt meningsløst!

Anonymous poster hash: 4feba...e58

Kan det være en motreaksjon mot at menn må ha store peniser? Lettere å skylde på at jenta er vid, enn at man selv er liten. Men på en måte skjønner jeg det jo litt, for mannen kan gjøre lite med sin størrelse, men damer kan knipe. Er man usikker på om man er vid så gjør noe med det.

Anonymous poster hash: 96edb...178

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig å si. De som har partnere med store peniser er vel de videste, mens de som har partnere med små peniser er de trangere? For jeg tror man former og tøyer seg etter partner.

Anonymous poster hash: b3926...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig å si. De som har partnere med store peniser er vel de videste, mens de som har partnere med små peniser er de trangere? For jeg tror man former og tøyer seg etter partner.

Anonymous poster hash: b3926...2d4

jepp!

Anonymous poster hash: 85612...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja på vilken måte kan kvinner vite om de er trange eller vide når alle menn lyver å sier at hun er trang? :)

Anonymous poster hash: 50990...2c9

Alle menn lyver? Ok, takk for opplysningen :P

Var det godt å få sparket til alle kvinner på en og samme gang, ved å la dem tro at alle har vide fitter, og at alle som sier noe annet, lyver?

Vi som har levd en stund og hatt sex, vet veldig godt om vi er trange eller ikke. Og skjeden er en muskel som tøyer seg og tilpasser seg partner. Så, nå lærte du noe nytt i dag, lillemann :)

Anonymous poster hash: 3eab0...dca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn lyver? Ok, takk for opplysningen :P

Var det godt å få sparket til alle kvinner på en og samme gang, ved å la dem tro at alle har vide fitter, og at alle som sier noe annet, lyver?

Vi som har levd en stund og hatt sex, vet veldig godt om vi er trange eller ikke. Og skjeden er en muskel som tøyer seg og tilpasser seg partner. Så, nå lærte du noe nytt i dag, lillemann :)

Anonymous poster hash: 3eab0...dca

Men hva med en dame som har en stor skjede og mannen liten penis, vil den fortsatt tilpasse seg partner? Vil en dame som ikke har hatt sex før være trangere da? Siden du sier dne tilpasser seg penis. Jeg er oppriktig nysgjerrig og totalt uvitende om slike ting, vær så snill lær meg opp. Jeg er seriøs.

Og hvis den ikke vil tilpasse seg, er hun da pr def vid? Hva burde hun gjøre for å bli trangere?

Anonymous poster hash: 96edb...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når man kniper, så blir det vel bare strammere i åpningen? Når man blir kåt og våt så vil jo hele skjeden "svulme" opp?



Anonymous poster hash: 16f8a...e9a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når man kniper, så blir det vel bare strammere i åpningen? Når man blir kåt og våt så vil jo hele skjeden "svulme" opp?

Anonymous poster hash: 16f8a...e9a

på samme tid utvider kjeden seg :)

Anonymous poster hash: 85612...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med en dame som har en stor skjede og mannen liten penis, vil den fortsatt tilpasse seg partner? Vil en dame som ikke har hatt sex før være trangere da? Siden du sier dne tilpasser seg penis. Jeg er oppriktig nysgjerrig og totalt uvitende om slike ting, vær så snill lær meg opp. Jeg er seriøs.

Og hvis den ikke vil tilpasse seg, er hun da pr def vid? Hva burde hun gjøre for å bli trangere?

Anonymous poster hash: 96edb...178

Jeg vet ikke hva du mener med stor skjede? Det er jo grenser for hvor stor den kan bli, lissom. Det er jo ikke sånn at noen er så vide at det er fare for at ting ramlet ut, heller :P

Damer bør gjøre knipeøvelser, uansett. Da trener man muskulaturen der nede, og man forebygger f.eks inkontinens når man blir eldre.

Anonymous poster hash: 3eab0...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man sliter med å ha sex med de fleste menn, og når man må til gynekolog og få en krem for å løsne opp der nede. Da vet man at man er trang. Var bortpå ei som mente jeg hadde perfekt størrelse siden hun ikke fikk like vondt som med andre menn. Hurra, jeg er visst liten :PAnonymous poster hash: 96edb...178

Huff, det var sikkert ikke så kjekt å høre. Jeg kjenner meg veldig godt igjen i hennes situasjon. Jeg har alltid hatt vondt under sex fordi jeg er så trang, men nå treffer jeg en mann der det ikke er i nærheten av å gjøre vondt, og jeg synes det er helt fantastisk! Skjønner at det var en kjip ting å høre, men prøv å ta det som et kompliment? :) Tror nok ikke hun mente det slik du oppfatter det. Jeg har med vilje unngått å fortelle denne mannen jeg treffer om det samme, fordi jeg ikke vil at han skal ta det på den måten.

Anonymous poster hash: 891ff...b6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet ikke om man er vid, det er aldri et tema at det er noe "feil" med damen, det er da mannen som har liten tiss må vite!

Anonymous poster hash: d93c3...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man vet ikke om man er vid, det er aldri et tema at det er noe "feil" med damen, det er da mannen som har liten tiss må vite!

Anonymous poster hash: d93c3...1e1

sett flere damer her på kg, tom mange av de "kjente" brukerne som har innrømmet at de er vide, så hva er det du prøver å si?

kan si det går begge veier. mange tråder der kvinner ikke kjenner noe så er hun vid, på samme måte som mange kommenterer liten penis i samme tilfelle

Anonymous poster hash: 85612...c40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror dere man får barn, egentlig? At bare de som er vide kan føde vaginalt, eller? Skjeden er ganske fleksibel......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet ikke om man er vid, det er aldri et tema at det er noe "feil" med damen, det er da mannen som har liten tiss må vite!

Anonymous poster hash: d93c3...1e1

Er det noen som har sagt det i denne tråden, eller har du komplekser for noe?

Anonymous poster hash: 3eab0...dca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler hele denne "vid" eller "trang"-besettelsen på KG startet for noen måneder siden. Har aldri lest om dette fokuset tidligere. Er nok noen gutter uten seksuell erfaring som startet med dette vissvasset. Synes det er helt sært... Det verste er nok at unge og usikre jenter begynner å tenke på dette, noe som er totalt meningsløst!

Anonymous poster hash: 4feba...e58

Begrepet er ikke nytt, kanskje på kvinneguiden.

Hva er det som får deg til å si at det er gutter uten seksuell erfaring som startet dette "vissvasset", hvis det er noen som ikke kan uttale som om dette er det jo dem.

Menn kan ha stor, vanlig eller liten pikk, kvinner kan ha trang, normal eller vid vagina.

Menn flest foretrekker trang, men samtidig ikke så trang at man sliter med å komme inn eller at det gjør vondt for damen.

Vid/løs kan være genetisk, gjerne litt tykkere damer eller damer som er kjent for å ligge mye rundt/bli drillet jevnlig av en over gjennomsnittet lang partner.

Anonymous poster hash: 35d0b...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler det med at menn liker "trange damer" best er tull, de menn jeg har snakket med liker som regel "normal" hva som er normalt kan diskuteres- men ikke for trang ikke for løs. det at bare menn liker trang mus eller 100%barbert mus føler jeg mer er litt sånn "følg strømmen" mentalitet



Anonymous poster hash: 85612...c40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tipset om tampongtrikset for noen år siden. Om tampongen er litt vrang å få ut, så er man trang, men om den bare popper ut så er man vid. Vet ikke om det ligger noe i det da , og fitter er kjempe fleksible, jeg kan onanere med bare 1 finger å syntes det er trangt, og andre dager 3 fingre. Men 4 da hadde jeg begynt å lure, selvom det bare er "åpningen" som bestemmer hva man får inn og ut, kan jo egentlig aldri vite størrelsen "inni" helt!



Anonymous poster hash: 905a6...edf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte operere underlivet da jeg var yngre og legen sa etterpå at hun bestemte seg for å klippet meg for det var alt for trangt. Nå er jeg også usikker på om jeg er vid.. Har kun hatt "sex" med vibrator, men vet ikke hvor mye denne kan ha hatt effekt? :sjenert: Eller tar det årevis med sex for å bli videre? Hvordan finner man ut om man er vid på egen hånd?



Anonymous poster hash: aee51...753
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...