Gå til innhold

Redd!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde vært mer frustrert over å ha blitt brukt som tømmestasjon av diverse mannfolk i 10 mnd enn å ha måttet gå 6 uker uten sex. Slapp av, livet handler om mer enn mannfolk. Tror du har godt av å fokusere på deg selv en stund og ikke bare på hvor du skal finne neste mann.

Endret av Ultiva
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med de tre som valgte å være i årelange forhold med deg, er de idioter de da siden de holdt ut så lenge? Du er rimelig naiv til å være så nærme tredve år.

Anonymous poster hash: 597fe...f0b

Han ene var veldig grei, en ordentlig bra fyr som jeg ødela med fordi han var "for snill". :jolie:

De andre to ene psykopat, og andre gikk bak ryggen på meg. Grunnen til at jeg tenker som jeg gjør, er at xen sa rett ut etter 5 år at eneste mannfolk ville med meg, var sex. Han selv innrømmet å ha holdt ut med meg, pga sex og at jeg var snill, men jeg måtte ikke tro at noen ville ha meg for personlighet, eller kunne se på som spesiell...

Og en Ff av meg kom også med lignende utsagn, at jeg rettogslett ikke er noe konemateriale..

Jeg vil bare ha noen som jeg kan bli glad i, og som kan bli glad i meg :trist:

Anonymous poster hash: fa60f...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært mer frustrert over å ha blitt brukt som tømmestasjon av diverse mannfolk i 10 mnd enn å ha måttet gå 6 uker uten sex. Slapp av, livet handler om mer enn mannfolk. Tror du har godt av å fokusere på deg selv en stund og ikke bare på hvor du skal finne neste mann.

Du har helt rett! Men har sånn panikk inni meg på en måte, veldig slitsomt..

Hvordan fokuserer man på seg selv, og hva eksakt gjør man? Jeg føler meg så ensom når jeg ikke har noen å løpe etter .. :fnise:

Anonymous poster hash: fa60f...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett! Men har sånn panikk inni meg på en måte, veldig slitsomt..Hvordan fokuserer man på seg selv, og hva eksakt gjør man? Jeg føler meg så ensom når jeg ikke har noen å løpe etter .. :fnise:Anonymous poster hash: fa60f...267

Jeg skal gi deg et råd TS.

Det du søker finner du ikke i tilfeldig sex. Der finner du kun tilfeldig sex. :opplyser:

Greitt nok hvis det er det du vil ha.

Den som ikke har det godt alene, har det sjelden godt i et forhold. Lar deg å like deg selv først.

:hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en virkelig problemstilling? I såfall kan jeg berolige deg ts, du glemmer ikke gamle kunster. Gikk 2år uten sex og var faktisk redd jeg hadde glemt det, men neida. Gikk så bra så. For begge to😉😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå straks vært singel i ett år..

Dette året har det skjedd mye, og jeg har så og si hele veien hatt noen å ha sex med. Sex har vært viktig for meg, og også det jeg egentlig har kunne gått "god for" hos det motsatte kjønn. Er vel omtalt som en pen jente, men har ikke noe mer å tilby enn det desverre...

Problemet nå er at jeg har "mistet", de jeg har hatt sex med iløpet av dette året.

Og orker ikke å stresse med å finne noen nye, selvom jeg så gjerne skulle pult litt :fnise: Men jeg klarer ikke når personen ikke tenner meg, og jeg finner ingen / kjenner som tenner og er ledig..

Har ikke hatt sex på 5-6 uker nå, og kjenner at jeg begynner å stresse..

Jeg har aldri i mitt liv ( etter jeg startet med sex så klart) gått så lenge uten.

Før kunne jeg ta "hva som helst" for bare ett knull. Men nå som jeg har blitt eldre (28) klarer jeg bare ikke lenger :sjokkert: føler det må være en tiltrekning..

Greia er at jeg er kjempe redd for å bli dårlig i senga, og miste det jeg har lært meg.. Hvis jeg blir dårlig i senga, kan jeg bare glemme å få meg ett nytt forhold igjen..

Lurer på om noen av dere har vært flinke, også hatt en pause? Hvor lenge har det gått? Glemte du alt? Var det fælt å ha sex igjen etter så lang tid?'

Hjeeelp :trist:

Anonymous poster hash: fa60f...267

Og hva er det som gjør deg så god I senga da?

Anonymous poster hash: 23c68...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Gratulerer ts, du har blitt voksen.

Du har oppdaget at det må være tiltrekkning og følelser/kjemi involvert for å tenne deg. !00% naturlig.

Ikke stress med det. Og du kommer selvfølgelig til å være en like god sex partner, om ikke bedre, når du finner noen som du tiltrekkes og tenner på, eller blir forelsket i.

I mellomtiden kan du kose med deg selv og utforske deg selv og nye leketøy, som nest beste alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har hørt kompiser omtale som "ikke konemateriale" er jenter med puppene dyttet opp i ansiktet, og ellers vulgær påkledning i tillegg til falske negler, hår og brunfarge. Manglende utdanning er også er punkt på lista.

6 mnd uten sex her,...pyton :-/

Anonymous poster hash: 038ff...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en virkelig problemstilling? I såfall kan jeg berolige deg ts, du glemmer ikke gamle kunster. Gikk 2år uten sex og var faktisk redd jeg hadde glemt det, men neida. Gikk så bra så. For begge to

Var det vondt?

Skal være ærlig, tror mye av "angsten" også skyldes at det tok litt tid og en del ganger, før jeg ikke syntes sex var vondt, da jeg debuterte for over 10 år siden.. Derfor når det ble godt, ville jeg "holde" det der og lengste jeg har gått uten er 3 uker...

Anonymous poster hash: fa60f...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er det som gjør deg så god I senga da?

Anonymous poster hash: 23c68...1c5

Vet helt ærlig ikke, men fått høre fra mange "fitta er deilig" :fnise: pluss tror jeg er veldig med på det som skjer.. vet ikke men vil ikke miste den "greia" jeg har.. :(

Anonymous poster hash: fa60f...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har hørt kompiser omtale som "ikke konemateriale" er jenter med puppene dyttet opp i ansiktet, og ellers vulgær påkledning i tillegg til falske negler, hår og brunfarge. Manglende utdanning er også er punkt på lista.

6 mnd uten sex her,...pyton :-/

Anonymous poster hash: 038ff...1ff

Ja, så rart de er ville etter å ha sex med oss da..

Og når de går der på gata med sin "rette", gir de ut lange blikk eller ser på rumpa di... :rolleyes:

Dobbelmoral spør du meg...

Anonymous poster hash: fa60f...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det vondt?

Skal være ærlig, tror mye av "angsten" også skyldes at det tok litt tid og en del ganger, før jeg ikke syntes sex var vondt, da jeg debuterte for over 10 år siden.. Derfor når det ble godt, ville jeg "holde" det der og lengste jeg har gått uten er 3 uker...

Anonymous poster hash: fa60f...267

Det var ikke vondt der og da, men var litt sår etterpå. Som om sexen hadde vært tøffere enn den var.

Du kan nok oppleve at det kan være ømt men si fra til partneren din og bruk god tid på forspillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke vondt der og da, men var litt sår etterpå. Som om sexen hadde vært tøffere enn den var.

Du kan nok oppleve at det kan være ømt men si fra til partneren din og bruk god tid på forspillet.

Nettopp dette jeg er bekymret for.. Husker jeg gråt i flere dager etter første gangen :P

Klarte ikke å sitte på en uke omtrent.. Alle vil være trang, men man kan også bli for trang :(

Anonymous poster hash: fa60f...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke håp er det for meg som er voksen, men veldig uerfaren, da jeg har ventet så lenge på å finne den "rette"?

Jeg har vært lenge uten sex, flere år faktisk. Men jeg er attraktiv, holder meg bedre enn mange venninner med barn. Samme figur som da jeg var ca 19, og føler meg langt yngre nn jeg er.

Er selv litt nervøs for dette, og er mye eldre , men samtidig mye mer uerfaren enn deg ts. Hva skal jeg da gjøre? Droppe menn for godt? Jeg ønsker jo å møte noen. Men jeg vet at jeg har andre kveliteter, jeg er intelligent, har mange andre gode sider. Får ofte opmerksomhet fra menn, menn kan falle for meg, men tror nok de synes jeg er litt mystisk, at de aldri får "tak" på meg, siden jeg alltid holder litt avstand...



Anonymous poster hash: 8f771...6af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene var veldig grei, en ordentlig bra fyr som jeg ødela med fordi han var "for snill". :jolie:

De andre to ene psykopat, og andre gikk bak ryggen på meg. Grunnen til at jeg tenker som jeg gjør, er at xen sa rett ut etter 5 år at eneste mannfolk ville med meg, var sex. Han selv innrømmet å ha holdt ut med meg, pga sex og at jeg var snill, men jeg måtte ikke tro at noen ville ha meg for personlighet, eller kunne se på som spesiell...

Og en Ff av meg kom også med lignende utsagn, at jeg rettogslett ikke er noe konemateriale..

Jeg vil bare ha noen som jeg kan bli glad i, og som kan bli glad i meg :trist:

Anonymous poster hash: fa60f...267

Hvem er det som vil bli sammen med tøsa i byen? Hvem vil gifte seg med en som gir bort godene altfor lett? Det er ikke noe særlig attraktivt.

Du må også ha andre verdier og egenskaper å komme med. Du må være en balansert og stabil person. Klarer du ikke være det, så er det ingen som gidder kjøpe kua, når de kan få melka gratis

Anonymous poster hash: 087e1...b29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke håp er det for meg som er voksen, men veldig uerfaren, da jeg har ventet så lenge på å finne den "rette"?

Jeg har vært lenge uten sex, flere år faktisk. Men jeg er attraktiv, holder meg bedre enn mange venninner med barn. Samme figur som da jeg var ca 19, og føler meg langt yngre nn jeg er.

Er selv litt nervøs for dette, og er mye eldre , men samtidig mye mer uerfaren enn deg ts. Hva skal jeg da gjøre? Droppe menn for godt? Jeg ønsker jo å møte noen. Men jeg vet at jeg har andre kveliteter, jeg er intelligent, har mange andre gode sider. Får ofte opmerksomhet fra menn, menn kan falle for meg, men tror nok de synes jeg er litt mystisk, at de aldri får "tak" på meg, siden jeg alltid holder litt avstand...

Anonymous poster hash: 8f771...6af

Da er du drømmedame da, alle menn liker damer de ikke får tak på ;)

Skulle ønske de fallt for meg også..

Du har ihvertfall større sjangser enn meg, på å faktisk få noen som vil være seriøs med deg og de vil bare se det som pluss, at du er litt uerfaren...

TS

Anonymous poster hash: fa60f...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem er det som vil bli sammen med tøsa i byen? Hvem vil gifte seg med en som gir bort godene altfor lett? Det er ikke noe særlig attraktivt.

Du må også ha andre verdier og egenskaper å komme med. Du må være en balansert og stabil person. Klarer du ikke være det, så er det ingen som gidder kjøpe kua, når de kan få melka gratis

Anonymous poster hash: 087e1...b29

Helt enig i dette, og kanskje derfor jeg plutselig har endret meg? Jeg klarer ikke ha sex med hvemsomhelst lenger.. Men jeg er også redd for at det aldri vil komme noen som vil ha meg, og dermed får jeg aldri hatt sex igjen.. For selvom jeg holder beina tett nå, er jeg jo fortsatt frustrert. Og ikke er det bedre når alle venninene mine rundt meg enten går i forhold nå eller knuller på 3-4 forskjellige menn, da blir man fort å føle seg utenfor...

Anonymous poster hash: fa60f...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok den dummeste tråden her inne hittil i år!!!

Anonymous poster hash: b3a00...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk nesten tre år uten sex, og nærmeste jeg kom intim kontakt var når jeg tullekysset venninnene mine (er jente selv, riktignok hetrofil).
Da jeg skulle ha sex med min nåværende kjæreste etter nesten tre år så var det en god dose nervøsitet i lufta, men det gikk jo greit.
Der og da var det som å miste hele jomfrudommen på nytt, men skulle ikke mer enn et par ganger til for at ting var som det skulle være.



Anonymous poster hash: 71618...32e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...